Hotel Palace

6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Palace voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Palace in het Nederlands

vanwege overboeking verbleven we hier in superior kamer met zeezicht en balkon, het uitzicht was adembenemend. De kamer is duidelijk zwaar verouderd, meubilair vertoond haarscheurtjes en ligbad kon ik niet gebruiken want de afvoer trok je er zo uit en bleek een enorm gat te zijn. Bed is echter prima en nieuw. Ontbijtbuffet is heel goed, volop keuze en eten op terras wat uitkijkt op de haven. groot minpunt de twee super chagrijnige dames die het ontbijt verzorgen. In tegenstelling tot de rest van het personeel wat ten alle tijde behulpzaam en super vriendelijk is. Zwembad stelt niks voor, super klein wel mooie ligbedden. De locatie is fantastisch midden in de haven aan het dorpsplein; je kunt niet beter zitten! Hotel inrichting duidelijk aan verbetering toe, het is een mix tussen oude kapotte spullen en hagelnieuwe moderne inrichting. ze zouden het even 'af 'moeten maken.

2007

op foto zag het er een heel mooi hotel uit maar eens daar zas het een ramp. de kamers zijn heel klein en ouderwets, aan vernieuwing toe. het eten was perfect, heel lekker en het personeel was heel vriendelijk!!! het zwembad daarentegen was zoals de rest van het hotel heel vuil en vies. geen aanrader dit hotel, de plaats hvar is heel mooi

2005

Prijs/kwaliteit was absoluut slecht!! De "sleetse" charme betekende in de praktijk aftanse kamers!! Van buiten mooi, van binnen verrot. Ook het personeel was zeer onvriendelijk. Je mocht niet eens bij het ontbijt zelf een plaatsje uitzoeken. Geen aanrader dus!

We hebben een aantal aanbieders voor Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palace in Hvar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.