Hotel Labineca

Vriendelijk.

Carla.
22-9-2016

Eten was goed.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Appartement op zich ook. Badkamer was hoognodig aan vernieuwing toe.

Appartement lag tegenover het hoofdgebouw. Bereikbaar via vele treden. Voor mensen slecht ter been is dit hotel echt geen aanrader.

Slecht en geen tweede keer

Diane
6-10-2015

Het eten was net een veevoerbedrijf. Eten was niet warm en als je niet op tijd was dan was alles al op. Bedden waren hard en kraakten. Veel schimmel in de badkamer. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Verouderd hotel

Rita Rozing
18-6-2015

1 Nacht hier verbleven op doorreis. Kleine kamer met krakende bedden, zachte kussens. Alles zeer gedateerd. Het eten was erg vet en weinig keus. 's Avonds wandeling gemaakt in omgeving maar er was niets gezelligs in de buurt. Het enige positieve was het uitzicht op zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Labineca voor je op een rij gezet:

Mooie locatie, maar eenvoudig hotel

Gonnie
14-6-2015

De ligging van het hotel is erg mooi en de meeste kamers hebben zeezicht. De kamers zijn echter verouderd en erg klein. De bedden en kussens zijn wel goed. De schoonmaak van de kamers laat wel enigszins te wensen over. Het personeel is redelijk vriendelijk, maar spreekt zeer slecht Engels. Er is gratis wifi in de lounge, maar de verbinding is erg traag. De kamers zijn gehorig. Het eten is redelijk. In het restaurant heerst inderdaad een beetje een Oostbloksfeer.

Een zware teleurstelling...

- Badkamer slecht gekuist, bad en lavabo vol kalkaanslag en echt vuil. Touwtje om toilet door te spoelen helemaal vies.

- Eten is onvoldoende. Alle dagen zelfde ontbijt, altijd hard brood 's ochtends. Avondmaaltijd heel sober en snel lege bakken. Witte wijn is niet te drinken. Slechts één vlees (zeer vet) en één vis (vol graten) soort per maaltijd.

- Slechts 1 lift voor de hele blok, altijd lang wachten dus.

- Wel goede ligging aan de kust, tof en goedkoop dorpje met toeristenwinkels.

Niet slecht - maar eenvoudig hotel

han_mirjam
11-8-2014

3 nachten geweest, half juli, schone, kleine kamer, iedere dag schone handdoeken. Eten; eenvoudig wel voldoende. De lobby, eetzaal en terras "Oostblok" sfeer.

De helling over naar de grote boulevard is voor ouderen een bezwaar. De kleine boulevard is dan beter maar heeft niet veel te bieden. De ligging aan zee is mooi. Handdoekje leggen al om 6.00 op stoelen rondom zwembad of men liet alles 's avonds gewoon liggen voor de volgende dag.

Een heerlijk hotel, met service

Tourleader
2-7-2011

Het hotel ligt aan het water met een klein strandje, ook is er een klein binnenbad en een klein buitenbad.

Het personeel is vriendelijk en de service is goed.

Het eten is lekker en het wordt steeds bijgevuld, er is voldoende keuze ook bij het ontbijtbuffet.

Kamers zijn schoon en hebben een klein balkon. Wij verbleven er 4 dagen.

Mooi aan zee gelegen hotel.

Albert
29-6-2011

Hotel Labineca in Gradac is mooi gelegen aan zee en heeft een eigen zwembad met een kinderbadje. Alle kamers hebben een balkon dat op de zee gericht is. Enkele kamers hebben zee- en zwembadzicht.

Dicht bij het hotel is een kleine boulevard met winkeltjes en terrasjes. Wil je naar de grote boulevard moet je eerst een steile helling over. Voor ouderen en mensen die moeilijk ter been zijn kan deze klim bezwaarlijk zijn.

Het eten in het hotel is prima en goed verzorgd. De bediening is klantvriendelijk.

lgoed hotel

Anee
9-8-2009

Hotel Labineca ziet er goed uit jammer dat er zo weinig gezelligheid is vooral

s'avonds moet je zoeken naar een barretje waar je wat drinken kunt.De kamers

zijn prima het zwembad met zoetwater en het eten is niks op aan te merken

we hebbben er fijne dagen gehad.

rondreis Kroatië

Hannie
31-10-2008

Hotel is mooi gelegen op het strand, alle kamers hebben uitzicht op zee, zelfs vanuit je bed. De kamers zijn niet zo groot maar wel netjes. Het zwembad is ook ruim genoeg en er waren voldoende stoelen beschikbaar.

Aan de zeekant is er een groot terras op de 1ste verdieping.

Bij het ontbijt en avondeten was er keus genoeg.

Het dorpje Gradac is dichtbij en er zijn diverse supermarkten, 1 grote supermarkt is in het dorp langs een wandelboulevard tussen de terrasjes aan zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Labineca voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labineca in Gradac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labineca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labineca scoort een 6.05 uit 10 op basis van 22 reviews.