Camping Rio

8,9

10 reacties Camping Rio

Wie weet....

Pieters Christophe, 25-2-2014
Kan er iemand vertellen hoe groot de plaatsen ongeveer zijn aub ?

mobilehomes?

Nettie van den Bergh, 19-4-2013

Onze dochter en haar gezin willen op jullie camping camperen 27-04 t/m 11 mei

Wij als hun ouders willen een mobilehome of appartement op dezelfde camping.

Is dat mogelijk?

Op 30 april is de kroning van Willem Alexander als koning, is bij jullie de mogelijkheid om dit te zien op televisie?

Hartelijke groet, Nettie en Bernard van den Bergh

Jeugd

Irene van den Bosch, 7-3-2013
Wij hebben gereserveerd voor eind juli tot half augustus 2013, zijn er nog meer tieners op de camping want onze dochter van 16 gaat ook mee? Het is eerste jaar op Rio

wie weet.

nathalie, 19-9-2012

weet iemand of vanuit de camping de plitvice meren aan te rijden zijn?

en zijn er nog andere natuurparken in de omgeving

winkel

marleen, 19-2-2012
Is er een winkeltje aanwezig op deze camping?

Boot(je) huren ..........

Herman, 13-1-2012

Hallo allemaal,

iedereen klinkt behoorlijk enthousiast. Ik hoop maar dat er voor de zomervakantie 2012 nog een plekje vrij is, maar weet iemand of je in de buurt een boot(je) kunt huren in bv. Filip I jakov of Biograd??

Mvg,

Herman

Bart Arts, 8-5-2011

Hallo,

Weet iemand of je op het strand in je blootje mag zonnen en zwemmen? Wij zoeken nl. geen FKK camping, maar een textielcamping waar men wel bloot op het strand kan zonnen en zwemmen. Of heeft iemand een goede tip?

Groeten, fam. Arts.

rustig

wendy, 26-1-2011

ik las ergens dat er bij deze camping eeb disco in de buurd is, en mijn vraag is

hoor je dit op de camping? wij willen misschien naar deze camping gaan maar ik ben echt voor de rust en nachtrust

2 reacties

Herfstvakantie Rio

Ivonne, 25-6-2010

Heeft iemand al ervaring met herfstvakantie op camping Rio? Wij gaan deze zomer voor het eerst en laten caravan daar waarschijnlijk in depot staan. Ik zit eraan te denken om goedkope vlucht te nemen naar Zadar, auto te huren en dan nog een weekje herfstvakantie in Kroatie te verblijven met onze twee pubers.

Is het weer dan nog aangenaam en is er nog wat te beleven in omgeving?

groet,Ivonne

0 reacties

Forum voor de gasten van Camping Rio!

Regina, 13-8-2009

Hee allemaal!

Misschien is het wel leuk om hier een forum te openen en alle ervaringen van Autokamp Rio te delen met evt. nieuwe bezoekers!

Groeten Regina

6 reacties