Camping Rio

Meer camping info

40 reviews over Camping Rio

• 2019
    9Baukje29-09-2019

Prachtige omgeving en super schoon sanitair op de

Heerlijk verblijf met het schoonste sanitair wat we ooit hebben ervaren. Prima sfeer. De eigenaar was zeer vriendelijk. De meneer die ons de plaats wees was niet erg vriendelijk en had weinig geduld.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    9Jo Ramaekers31-05-2018

Geweldig

Goed onderhouden campingterrein, 16 ampère stroom, goed wifi verbinding, heel schoon sanitair wel continue gepoets wordt, vriendelijke eigenaar en via privestrand lekker in zee zwemmen.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Marion14-08-2017

Erg mooie camping voor waterminnende mensen

Mooie camping, schoon, toiletten superschoon, voldoende parkeerplaatsen, nette plekken voor tent. Geen eetgelegenheid of brood op camping, wel op 5-10 minuten lopen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Maarten en Hennie van der Plas10-07-2017

Heerlijk verblijf op deze camping.

Vriendelijke eigenaar.nederlands sprekende zoon.mooie schonen camping sanitair zo schoon . Rustig schitterend uitzicht en een prima plek. Nederlandse,duitse ,oostenrijkse gasten. Heel gezellig.zijn een maand geweest en volgend jaar willen we er wel zes weken daar verblijven. En wat niet niets .tevreden gasten.hopelijk tot volgend jaar.

Gereisd met partner in juni 2017

• 7C.Y.20-02-2017

Vriendelijke en schone camping!

Aardige campingeigenaren, die ook Nederlands spraken. Het sanitair werd meerdere keren per dag schoon gemaakt, het was heel schoon. Dichtbij het strand. Geen extra voorzieningen zoals eten/drinken of animatie. Maar voor ons als stel een top camping!

Gereisd met partner in juli 2016

• 8RS-HS10-09-2016

Zeer vriendelijk en behulpzaam, mooi zeezicht

Wij kwamen op doorreis naar Split bij toeval op deze camping terecht en hadden het geluk dat we hier vier dagen konden blijven. Deze kleine camping met veel terugkerende gasten is absoluut een aanrader; de kampeerplekken liggen aan een paar straatjes en zijn niet erg groot, maar de nabijheid van (en uitzicht op) de zee, de vriendelijkheid van de eigenaar (spreekt Nlds) en het fantastische weer in Kroatie maken dat ruimschoots goed. Het kiezelstrand is via een trap vanaf de camping bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9anoniem03-10-2015

heerlijk

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij camping Rio. Bij aankomst en vertrek de geweldige hulp om je caravan te plaatsen is super. Heb je ook wel nodig omdat het een glooiend terrein is. Er kwam een ouder Oostenrijks echtpaar, die volledig geïnstalleerd zijn door de klusjesman, Hoe mooi de zonsondergang! Wij zijn nog niet eerder op een camping geweest waar het zo schoon is. Natuurlijk ook nog iets wat we wat minder vonden dat waren een aantal vaste plaatsen met oude, vieze caravan's geven geen prettige aanblik, Vooral als het donker is.

Een tip voor de camping eigenaar is misschien om de gasten bij aankomst een overzicht te geven waar men de boodschappen kan kopen en vooral een slager, We ontdekte later een kleine visafslag, slager en een kleine markt in Biograd, Hier moet je voor 11 uur je inkopen gedaan hebben.

Nog hartelijk dank voor de heerlijke slivovitsj !!! Wij komen nog vast een keer terug!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Marc20-09-2013

Prachtige, goed gelegen kleine camping

Zeer mooi gelegen camping vlak aan zee. Zeer rustig. Vriendelijke eigenaars en personeel. Sanitair is onberispelijk. Gezellige sfeer waar de uitbaters zeker toe bijdragen.

De commentaar van 24.09.2012 begrijpen we niet. We hadden enkele fikse regenbuien en de staat van het terrein was uitstekend. Heeft commentator op dezelfde camping gestaan?

Gereisd met partner in augustus 2013

• 5verachtert jos24-09-2012

slechte caming grond

als kampeerder ik en mijn vrouw is kamperen daar redelijk slecht , afhellende grond 5 graden naar beneden toe , bij hevige regen komen gewoon de pikketten uit de grond en word het een slijkerige boel , de douchen en toiletten zijn zeer verzorgd , prijs per dag is redelijk duur , geen aanrader om met tent daar te slapen

Gereisd met partner in september 2012

• 10familie Sips27-07-2012

Fantastische camping

Fantastische camping, eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is top: zeer schoon, wordt hele dag schoon gehouden. Camping ligt op loop afstand van het dorp. Ligging camping zeer gunstig voor diverse dingen te ondernemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Camping Rio info