Camping Rio

33 reviews over Camping Rio in het Nederlands

Geweldig

Jo Ramaekers
31-5-2018

Goed onderhouden campingterrein, 16 ampère stroom, goed wifi verbinding, heel schoon sanitair wel continue gepoets wordt, vriendelijke eigenaar en via privestrand lekker in zee zwemmen.

Gereisd Met partner in mei 2018

Erg mooie camping voor waterminnende mensen

Marion
14-8-2017

Mooie camping, schoon, toiletten superschoon, voldoende parkeerplaatsen, nette plekken voor tent. Geen eetgelegenheid of brood op camping, wel op 5-10 minuten lopen.

Heerlijk verblijf op deze camping.

Maarten en Hennie van der Plas
10-7-2017

Vriendelijke eigenaar.nederlands sprekende zoon.mooie schonen camping sanitair zo schoon . Rustig schitterend uitzicht en een prima plek. Nederlandse,duitse ,oostenrijkse gasten. Heel gezellig.zijn een maand geweest en volgend jaar willen we er wel zes weken daar verblijven. En wat niet niets .tevreden gasten.hopelijk tot volgend jaar.

Vriendelijke en schone camping!

C.Y.
20-2-2017

Aardige campingeigenaren, die ook Nederlands spraken. Het sanitair werd meerdere keren per dag schoon gemaakt, het was heel schoon. Dichtbij het strand. Geen extra voorzieningen zoals eten/drinken of animatie. Maar voor ons als stel een top camping!

Gereisd Met partner in juli 2016

Zeer vriendelijk en behulpzaam, mooi zeezicht

RS-HS
10-9-2016

Wij kwamen op doorreis naar Split bij toeval op deze camping terecht en hadden het geluk dat we hier vier dagen konden blijven. Deze kleine camping met veel terugkerende gasten is absoluut een aanrader; de kampeerplekken liggen aan een paar straatjes en zijn niet erg groot, maar de nabijheid van (en uitzicht op) de zee, de vriendelijkheid van de eigenaar (spreekt Nlds) en het fantastische weer in Kroatie maken dat ruimschoots goed. Het kiezelstrand is via een trap vanaf de camping bereikbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk

anoniem
3-10-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij camping Rio. Bij aankomst en vertrek de geweldige hulp om je caravan te plaatsen is super. Heb je ook wel nodig omdat het een glooiend terrein is. Er kwam een ouder Oostenrijks echtpaar, die volledig geïnstalleerd zijn door de klusjesman, Hoe mooi de zonsondergang! Wij zijn nog niet eerder op een camping geweest waar het zo schoon is. Natuurlijk ook nog iets wat we wat minder vonden dat waren een aantal vaste plaatsen met oude, vieze caravan's geven geen prettige aanblik, Vooral als het donker is.

Een tip voor de camping eigenaar is misschien om de gasten bij aankomst een overzicht te geven waar men de boodschappen kan kopen en vooral een slager, We ontdekte later een kleine visafslag, slager en een kleine markt in Biograd, Hier moet je voor 11 uur je inkopen gedaan hebben.

Nog hartelijk dank voor de heerlijke slivovitsj !!! Wij komen nog vast een keer terug!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Prachtige, goed gelegen kleine camping

Marc
20-9-2013

Zeer mooi gelegen camping vlak aan zee. Zeer rustig. Vriendelijke eigenaars en personeel. Sanitair is onberispelijk. Gezellige sfeer waar de uitbaters zeker toe bijdragen.

De commentaar van 24.09.2012 begrijpen we niet. We hadden enkele fikse regenbuien en de staat van het terrein was uitstekend. Heeft commentator op dezelfde camping gestaan?

Gereisd Met partner in augustus 2013

slechte caming grond

verachtert jos
24-9-2012

als kampeerder ik en mijn vrouw is kamperen daar redelijk slecht , afhellende grond 5 graden naar beneden toe , bij hevige regen komen gewoon de pikketten uit de grond en word het een slijkerige boel , de douchen en toiletten zijn zeer verzorgd , prijs per dag is redelijk duur , geen aanrader om met tent daar te slapen

Gereisd Met partner in september 2012

Fantastische camping

familie Sips
27-7-2012

Fantastische camping, eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is top: zeer schoon, wordt hele dag schoon gehouden. Camping ligt op loop afstand van het dorp. Ligging camping zeer gunstig voor diverse dingen te ondernemen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig en rustig

wendy
8-9-2011

wij stel 24 en 29 wijn 5 dagen op deze camping geweest. en dit is een supercamping het is de hele dag door heel rustig en vooral savonds. de wc en douches worden de hele dag door schoongemaakt en het water van de douches kun je ook gewoon heel heet zetten en hebt nooit koud water. het strandje van de zee is is niet heel erg groot maar wel heel helder je kan er goed snorkerlen en je vind er ook best grote en mooie schelpen verder is er bij de receptie iemand die nederlands spreekt het dorpje zelf is ook heel gezellig en niet ver van de camping

Gereisd Met partner in augustus 2011

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rio in Filip i Jakov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.