Hotel Glavovic

Kleine hotelsWeer vandaag32°23°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Glavovic voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Glavovic in het Nederlands

Glavovich: wat een genot!

tgielissen
3-8-2015

Mooi en authentiek hotel. Kamers zijn ruim, keurig verzorgd, zeer netjes en uitgerust met airconditioning (en dat is nodig want het kan goed warm zijn op Lopud) en niet vergeten met goed wifi bereik. Ontbijt is prima verzorgd en het restaurant van Glavovich (op terras direct aan zee) is van grote klasse.

Het hotel ligt slechts op 10 stappen van een heerlijk strandje. Naast het hotel is een supermarktje en verder nog wat restaurants en terrasjes. Op het eiland zijn ze scherp op ‘rust’ dus na 23 uur is het stil. We hadden kamers aan de voorzijde van het hotel maar niet een keer iets gehoord van de terrasjes.

De mensen van Glavovich (Vlasta (eigenaresse), zoon en haar team) zijn fantastisch. Niets is teveel en alles met een grote glimlach. Wat een genot om op Lopud te zijn geweest en voor hotel Glavovich te hebben gekozen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glavovic in Eiland Lopud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glavovic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.