Hotel Valamar Lacroma Dubrovnik

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag28°21°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Valamar Lacroma Dubrovnik voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Valamar Lacroma Dubrovnik in het Nederlands

Dubovnik is echt super!

Sandra Bakker
28-2-2019

Wij waren hier met ons gezin net na het echte zomerseizoen en het was echt super. Had ik niet verwacht, want ik kende Kroatië niet, maar ben er heen gegeaan op aanraden van een vriend. En de beelden uit Game of Thrones dat daar opgenomen is hielpen ook wel mee natuurlijk. We hebben nog een boot gehuurd want mijn man heeft een vaarbewijs. Als je dat kunt doen daar, dan is het helemaal het einde in Kroatië!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Mooi verzorgd hotel

MARTINE VAN RENTERGEM
16-5-2018

Goed hotel , gelegen in rustige omgeving .Op 50 meter kan je lokale bus nemen die u overal naar toe kan brengen.Ontbijt en avondeten was top , heel veel keuze en echt lekker.Dranken bij t avondeten moesten appart worden betaald en die vonden wij vrij duur.

meer dan zijn 4* waard

fam Vromant
14-8-2017

top servic aan de receptie, top servic in restaurant, topservic aan zwembad, kort weg op en top vakantie.Vriendelijk. Reeds in vele hotels geweest, maar deze komt mijn top 3 binnen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

D-reizen

Grandioze accomodatie! Wanneer gaan we weer?

John Mulder
5-8-2017

Erg goede accomodatie. Je hebt gevoel dat je hier niet meer weg wilt. Uitgebreid ontbijt met live cooking. Na het ontbijt zwemmen in een heerlijk zwembad. En dat alles vlak bij de oude stad Dubrovnik. We gaan zeker weer.

Jacob linda
16-7-2017

In 2016 ook geweest in juni , nu 2017 ook juni . Dit jaar te veel kinderen die een drukte van jewelste maakten en vooral in het zwembad met hun luchtmatrassen ! Dan ook nog de tegenslag dat het binnenzwembad 3 dagen buiten dienst was door renovatiewerken . Prima hotel , proper, vriendelijk personeel , goed eten alhoewel er wat meer variatie s, avonds mocht zijn , zeker groenten ! En de broodjes en boterkoekjes s,morgens beter uitbakken ( was soms nog een deeg vanbinnen ! ) niet te vergeten : aan de balie SUPER vriendelijk personeel ! Ja zou nog een 3 de keer gaan als ik wist dat ik rustig zou kunnen genieten van mijn vakantie zonder een zwerm kids rond mij .

Gereisd Met vrienden in juni 2017

aanrader

vandebee
29-6-2016

prachtig hotel, alles netjes onderhouden, schitterende ligging, vriendelijk personeel. Met de bus naar de oude stad, bushalte vlakbij. Wij lagen meestal aan het zwembad aangezien wij de strandbedjes aan de in de buurt liggende baaitjes wel heel duur vonden, 30 euro per dag! je kunt gebruik maken van het strand bij Hotel Valamar Dubrovnik President, alwaar je voor de helft van de prijs ligbedden en parasol kan huren. Het ontbijt was prima, evenals het buffet 's avonds, ofschoon er misschien iets meer/vaker variatie zou mogen zijn.De consumpties in het hotel vonden wij aan de dure kant. 's avonds een wandeling naar Lapad, langs het water, alwaar vele terrasjes. Wandeling over de stadsmuur zeker aan te bevelen, evenals een bezoek aan het eiland Lokrum, prachtig. Wij hebben ook de muur in Ston bewandeld, heftige beklimming maar de moeite waard. Prachtige omgeving!

Gereisd Met partner in juni 2016

Fantastisch hotel

Koen
27-6-2015

Het hotel ligt achteraan aan de laatste bushalte. Ideaal vertrekpunt naar Dubrovnik-stad. Ruim buffet met lekker eten. Zwembadwater eerder koud. Men mag gebruik maken van het strand van het hotel Valamar president, wat een pareltje is(aangelegd in mei 2015). Wifi=zeer goed

Gereisd Met partner in juni 2015

panoramisch,schitterend gelegen hotel

peggy storms
5-7-2013

mooie,verzorgde accomodatie -bushalte naar dubrovnik vlakbij;ook enkele bars en restaurants op wandelafstand van hotel.;een wandelpad langs de zee naar Lapad is een aanrader(even zoeken via parking hotel Valamar Presidente) de bediening,zowel in lobby bar als in restaurant is een 4 sup niet waard- dinner 's avonds goed,maar het buffet biedt weinig of geen variatie prijs-kwaliteit :top,door vroegboekkorting

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Heel leuk voor een nazomer in october!

Bennie
6-10-2012

Wij zijn hier samen voor een congres in een superior room. Deze bestaat uit 2 verdiepingen en is zeer ruim. Tevens frontaal zeezicht. Het ontbijt is fantastisch en zeer compleet. Over andere maaltijden kan ik geen mening geven maar ik denk dat dit ook wel OK zal zijn. De keuken is alvast netjes want daar kan je via een raampje inkijken. Cavtat, wat ongeveer 25 km van hier is raad ik ten zeerste aan. Kost je 5€ one way en ongeveer 40 minuten reistijd.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Supervakantie

rafvanlaere
1-10-2012

Echt de moeite waard! Bijzonder mooi hotel met prachtige accomodatie. Een echte aanrader op alle gebied!

Gereisd Met partner in mei 2011

• De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Racquetball, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valamar Lacroma Dubrovnik in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valamar Lacroma Dubrovnik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.