Hotel Valamar Lacroma Dubrovnik

Hotel Valamar Lacroma Dubrovniksterstersterster

8.1Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Dubrovnik

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Valamar Lacroma Dubrovnik voor je op een rij gezet:

• Aan zee

19 reviews over Hotel Valamar Lacroma Dubrovnik

• 2019
    8Sandra Bakker28-02-2019

Dubovnik is echt super!

Wij waren hier met ons gezin net na het echte zomerseizoen en het was echt super. Had ik niet verwacht, want ik kende Kroatië niet, maar ben er heen gegeaan op aanraden van een vriend. En de beelden uit Game of Thrones dat daar opgenomen is hielpen ook wel mee natuurlijk. We hebben nog een boot gehuurd want mijn man heeft een vaarbewijs. Als je dat kunt doen daar, dan is het helemaal het einde in Kroatië!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 2018
    8MARTINE VAN RENTERGEM16-05-2018

Mooi verzorgd hotel

Goed hotel , gelegen in rustige omgeving .Op 50 meter kan je lokale bus nemen die u overal naar toe kan brengen.Ontbijt en avondeten was top , heel veel keuze en echt lekker.Dranken bij t avondeten moesten appart worden betaald en die vonden wij vrij duur.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9fam Vromant14-08-2017

meer dan zijn 4* waard

top servic aan de receptie, top servic in restaurant, topservic aan zwembad, kort weg op en top vakantie.Vriendelijk. Reeds in vele hotels geweest, maar deze komt mijn top 3 binnen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10John Mulder05-08-2017

Grandioze accomodatie! Wanneer gaan we weer?

Erg goede accomodatie. Je hebt gevoel dat je hier niet meer weg wilt. Uitgebreid ontbijt met live cooking. Na het ontbijt zwemmen in een heerlijk zwembad. En dat alles vlak bij de oude stad Dubrovnik. We gaan zeker weer.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Jacob linda16-07-2017

In 2016 ook geweest in juni , nu 2017 ook juni . Dit jaar te veel kinderen die een drukte van jewelste maakten en vooral in het zwembad met hun luchtmatrassen ! Dan ook nog de tegenslag dat het binnenzwembad 3 dagen buiten dienst was door renovatiewerken . Prima hotel , proper, vriendelijk personeel , goed eten alhoewel er wat meer variatie s, avonds mocht zijn , zeker groenten ! En de broodjes en boterkoekjes s,morgens beter uitbakken ( was soms nog een deeg vanbinnen ! ) niet te vergeten : aan de balie SUPER vriendelijk personeel ! Ja zou nog een 3 de keer gaan als ik wist dat ik rustig zou kunnen genieten van mijn vakantie zonder een zwerm kids rond mij .

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9vandebee29-06-2016

aanrader

prachtig hotel, alles netjes onderhouden, schitterende ligging, vriendelijk personeel. Met de bus naar de oude stad, bushalte vlakbij. Wij lagen meestal aan het zwembad aangezien wij de strandbedjes aan de in de buurt liggende baaitjes wel heel duur vonden, 30 euro per dag! je kunt gebruik maken van het strand bij Hotel Valamar Dubrovnik President, alwaar je voor de helft van de prijs ligbedden en parasol kan huren. Het ontbijt was prima, evenals het buffet 's avonds, ofschoon er misschien iets meer/vaker variatie zou mogen zijn.De consumpties in het hotel vonden wij aan de dure kant. 's avonds een wandeling naar Lapad, langs het water, alwaar vele terrasjes. Wandeling over de stadsmuur zeker aan te bevelen, evenals een bezoek aan het eiland Lokrum, prachtig. Wij hebben ook de muur in Ston bewandeld, heftige beklimming maar de moeite waard. Prachtige omgeving!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Koen27-06-2015

Fantastisch hotel

Het hotel ligt achteraan aan de laatste bushalte. Ideaal vertrekpunt naar Dubrovnik-stad. Ruim buffet met lekker eten. Zwembadwater eerder koud. Men mag gebruik maken van het strand van het hotel Valamar president, wat een pareltje is(aangelegd in mei 2015). Wifi=zeer goed

Gereisd met partner in juni 2015

• 8peggy storms05-07-2013

panoramisch,schitterend gelegen hotel

mooie,verzorgde accomodatie -bushalte naar dubrovnik vlakbij;ook enkele bars en restaurants op wandelafstand van hotel.;een wandelpad langs de zee naar Lapad is een aanrader(even zoeken via parking hotel Valamar Presidente) de bediening,zowel in lobby bar als in restaurant is een 4 sup niet waard- dinner 's avonds goed,maar het buffet biedt weinig of geen variatie prijs-kwaliteit :top,door vroegboekkorting

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8Bennie06-10-2012

Heel leuk voor een nazomer in october!

Wij zijn hier samen voor een congres in een superior room. Deze bestaat uit 2 verdiepingen en is zeer ruim. Tevens frontaal zeezicht. Het ontbijt is fantastisch en zeer compleet. Over andere maaltijden kan ik geen mening geven maar ik denk dat dit ook wel OK zal zijn. De keuken is alvast netjes want daar kan je via een raampje inkijken. Cavtat, wat ongeveer 25 km van hier is raad ik ten zeerste aan. Kost je 5€ one way en ongeveer 40 minuten reistijd.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9rafvanlaere01-10-2012

Supervakantie

Echt de moeite waard! Bijzonder mooi hotel met prachtige accomodatie. Een echte aanrader op alle gebied!

Gereisd met partner in mei 2011

0 tips over Hotel Valamar Lacroma Dubrovnik

2 vragen over Hotel Valamar Lacroma Dubrovnik

• Marc, 16-05-2016

Ligbedden strand

Wat betaal je voor ligbedden ah strand?

• marieke, 02-02-2012

geld wisselen

Ik heb twee vragen: 1. kun je euro's wisselen in het hotel ? 2. kun je in Dubrovnik al in euro's betalen ?

Dank voor uw antwoord. Marieke

Koen, 27-06-2015

je kan euro's wisselen voor Kuna's(=lokale munt), maar je kan deze Kuna's niet omwisselen voor euro's in het hotel(wel in de bank). In de stad kan je enkel met Kuna's betalen

Hotel Valamar Lacroma Dubrovnik info

• De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand10 minuten lopen, 200 m
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats