Hotel Valamar Dubrovnik President

Hotel Valamar Dubrovnik Presidentstersterstersterster

9.8Fenomenaal

Kroatië, Dalmatië, Dubrovnik

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Valamar Dubrovnik President voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

19 reviews over Hotel Valamar Dubrovnik President

• 2019
    10Emanuel Gracija Jurcic04-07-2019

Geweldig hotel met een super service = perfect!

Ik ging samen met mijn verloofde een paar dagen naar Dubrovnik voor het vinden en boeken van onze trouwlocatie voor onze bruiloft in 2020! We hebben het zo fijn gehad in dit hotel! Dubrovnik is als stad een droomplek en heeft vele mooie hotels maar dit hotel heeft al onze verwachtingen overtroffen! Elke keer dat we naar Dubrovnik gaan worden we weer helemaal opnieuw verliefd op de stad, het land, de mensen, de cultuur en natuurlijk de natuur! Hier heeft dit hotel zeker aan meegedragen deze vakantie! Het waren topdagen in dit hotel en we voelden ons de koning te rijk! En dan heb ik het nog niet eens over het uitzicht van het hotel gehad.. je kijkt je ogen uit! Dromen bestaan en daarom krijgt dit hotel van ons een dikke 10! Grappig weetje: Het lingeriemerk Hunkemöller heeft 2 jaar geleden in dit hotel zijn zomercollectie gefotografeerd. Zo is dit hotel bij ons opgevallen en wilden we er een keer verblijven. :)

Gereisd met partner in april 2019

• Oude reviews

10W&D27-08-2017

Prachtig hotel met een uitstekende ligging

Op een kwartiertje van de oude stad, bus stopt voor hotel, ticket koop je best in winkeltje van het hotel. Hadden bij aankomst niet de gevraagde type kamer maar dit werd dubbel en dik rechtgezet, hadden 1 dag later een prachtige kamer, top van de receptioniste, naam kwijt maar ze was afkomstig van "Cavtat" welke we op haar aanraden ook bezocht hebben, super gezellig dorpje.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Ghysens Benny31-05-2017

Heel goed hotel!

Goede ligging aan het strand en niet te ver van de stad met de bus. 15 jaar geleden waren mijn vrouw en ik er nog geweest, en in tegenstelling tot van toen, spreekt iedereen nu Engels; Goed behulpzaam personeel, zowel in het restaurant, de receptie, de bar als de kamermeisjes. Van af 's middags kan je lekker zonnen van op het terras van je kamer. Dubrovnik oude stad is nog altijd mooi om te bezichtigen, maar wel druk als die cruiseschepen er aanleggen. Maar voor het hotel heb ik niets dan lof.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Tommy29-05-2016

Tophotel, echte aanrader!

Dit 5 sterrenhotel is werkelijk top. Bij aankomst krijg je een verfrissend handdoekje en glaasje bubbels in de gigantisch mooie receptiehal met grote glaspartijen en zicht op zee. Iedereen helpt je in het Engels en de kamer had een mooi uitzicht op zee en leuk terrasje met oa ligstoelen. Op het terras is het uitermate kalm en hoor je vrijwel niets. Hadden kamer met ontbijt. Ontbijt heeft alles wat je moet hebben, zalig buiten op terras ontbijten met vers geperst appelsiensap, glaasje bubbels, verse broodjes en alles wat je maar wensen kan. Superbediening ook. Bus (nr 6) naar de old city vertrekt vlak voor de deur wat heel makkelijk is. Lunchen kan je beneden in de beach bar, heel lekker. Kamers zijn verzorgd en proper. Savonds kan je relaxen en iets drinken in de buiten lounge bar met live muziek. Aan het zwembad was er overdag ook steeds plaats genoeg met gratis handdoekenservice. Wifi werkte ook perfect. Kan dit tophotel alleen maar aanbevelen want is zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Ludo & Maria05-09-2011

Mooi hotel

Mooi hotel, heeft enkel een binnenzwembad waarin aangenaam vertoeven is. Strand bestaat uit rotsen en keien waarvan ook veel niet hotelgangers gebruik van maken. Ligbedden en handoeken voldoende en gratis aanwezig. Ontbijt en avondeten zijn in orde, vers fruitsap smorgens, maar wel te betalen. Iedere avond een fantastische zonsondergang. Reeds vanaf 20h30 donker en bijna geen wandelmogelijkheden. Buiten een orkestje dat tijdens het avondeten speelt geen animatie. Uitstekende verblijfplaats voor zonnekloppers en vroege slapers. Was in deze periode zeer warm waardoor het bezoek aan de oude stad tijdens de dag een echte beproeving was. Alle kamers hebben zicht op zee incl terras, maar wel veel te warm om daar te vertoeven.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Broers-Carlens, Ghislain Monique21-07-2011

Mooi gelegen, maar matig voor het overige.

Het zeer grote hotel met héél veel trappen (wel 'n lift) heeft 'n prachtig zicht op de zee. De kamer is vrij groot, het bed eerder hard en de badkamer verouderd. De instap voor het bad is 60 cm hoog ! Het grote terras heeft geen zonwering en er is enkel sfeerverlichting, dus niet voldoende om een boek te lezen. Het ontbijt is vrij uitgebreid maar steeds hetzelfde, dit is idem voor het diner dat meer op eenvoudige dagelijkse kost lijkt. Het restaurant ziet uit over de zee, dat is een plus. Het zwembad is binnen. Voor animatie ('n dans- of folkloreavond,...) moet je naar de oude stad Dubrovnik (bus tgv hotel). Het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Paulusma10-10-2010

Klasse hotel

Zeer mooi gelegen hotel, gerenoveerd enkele jaren geleden. Buitenkant aan de zeekant ziet er nog wel een beetje uit als jaren 80 en alsof Tito het zelf mooi moest vinden (ware het niet dat hij al dood was). Binnekant fantastisch! De kamers zijn dan nog wat bescheiden, alle openbare ruimten zijn in stijl. De ondergaande zon is tot het laatste moment te zien, je kunt er echt de zon in de zee zien zakken. De moeite waard dit hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 9Bertil & Jane Veenstra01-08-2010

Prijs-kwalitiet is TOP

Zeer ruime parkeergelegenheid voor de aankomst hal. De ontvangst was zeer goed met de bagagist die de koffers naar onze Romantic suite bracht. Ruim en modern opgezet hotel, aan zee. Kamers prachtig met uitzicht op zee (alle kamers hebben uitzicht op zee) met veel privacy, vanwege terrasvormige aanleg. Mooie wellnes, met binnenzwembad. Buitenbad is de kristalheldere zee aan de voet van t hotel met handoekenservice en parasols met bedden. Eten is zeer goed in het a la carte (wat altijd op het terras werd geserveerd) prima prijs, beachbar was matig (eten en service). Ontbijt ruim en met prima service. Gastvriendelijk personeel! De temperaturen waren echt te gek (gem. 37) binnen blijven dus, wel overal airco, of lekker aan zee. Ga nooit naar het verderop gelegen rest. Levenat, slecht eten en service en veel geld kwijt. Rest. Nautika (centrum) wel goed! maar Duur! De route naar Dubrovnik is erg goed, hele mooie snelweg tot aan Makarska daarna nog 2 uur tweebaans. Ga in september heen idm

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Marcel15-05-2010

Rustig aan zee

Het hotel is mooi en rustig gelegen aan zee. De bus naar het oude centrum (20 min)stopt voor de deur (elke 15 min), dus vervoer is geen probleem. Het ontbijt in buffetvorm is overcompleet, met zelfs vers geperst sinaasappelsap. Het a la carte restaurant is ook een uitstekende keuze, maar vergeet niet naar restaurant Levenat te gaan (in de buurt aan zee, erg goed). Het hotel is al wat ouder maar goed bijgehouden. Vriendelijk, behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in mei 2010

• 10PEETERS - VAN DEN BERGH21-05-2009

UITSTEKEND !!!

Hotel Dubrovnik President is een prachtig hotel met een uitstekende ligging (rustig)en heel vriendelijk personeel De bus naar Dubrovnik stopt voor de deur, je kan ook te voet gaan ong.6 km een stuk langs het water en een stuk langs de weg, je moet hiervoor wel redelijk goed te been zijn.De kamers hebben alle comfort en het eten is zeer lekker. Ik kan geen enkel min-punt aanhalen

Gereisd met partner in mei 2009

• Eten en drinkenLunch
      • De staf spreektDuits, Engels
      • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald