Hotel Sumratin

We hebben een aantal aanbieders voor Sumratin voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sumratin in het Nederlands

Prima hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

riccreaties
26-10-2013

Plus: Prettige kamer. Goed bed. Min: Maar niet als je vanuit je bed tv wilt kijken. Min: geen zeefje in de wastafel, zodat mijn tubetje tandpasta verdween..... Douchekop kan niet op hoogte gehangen worden. Plus: Ligt aan de boulevard met veel restaurants en andere hotels in een mooie park-omgeving. De bar is niet open in oktober, maar dan ga je met je eigen fles wijn op het terras zitten. Plus: Ontbijt uitstekend.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sumratin in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sumratin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.