Camping Solitudostersterster

47 reviews over Camping Solitudo

• 2019
    6Gé Goseling18-06-2019

Niet weer.

De ligging van de camping is zeer mooi. Helaas is men zeer onduidelijk over een prijs. De toeristenbelasting is zeer hoog. De receptie is zeer halsstarrig wanneer het gaat om afspraken.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    5Ris13-08-2018

Dure camping met matige voorzieningen

Grote stadscamping. 2 sanitairgebouwen allebei vooraan de lang gerekte camping. Douche putjes lopen niet door. Tot je enkels in het water. Geen brood op camping te koop. Je moet 1 km steile weg af naar kleine supermarkt waar allen droog fabrieksbrood te koop is
    Slechte service om geen brood aan te bieden. WiFi wel gied signaal. Voor de €60 per nacht net 2 personen weinig voorzieningen. Zwembad is niet van camping maar van hotel 300 mtr verderop, vlakbij het strandje.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2Dave Thomas27-07-2018

Louter om Dubrovnik te bezoeken

Oude vuile onderkomen camping. Te weinig personeel. Bus op 300m van de camping naar de oude stad. "Strandjes" vlakbij voor mensen die graag veel te veel betalen voor wat ze krijgen. Sanitair erbarmelijk. Echt om max 2 nachten te blijven louter in functie van bezoek aan het prachtige Dubrovnik.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5TS27-07-2018

Vergane glorie. Als overnachtingsplek prima.

Locatie prima om te overnachten om de oude stad te bezoeken. Maar wat mij betreft blijft het daar ook bij. De camping is vergane glorie. Oud sanitair en slecht schoongemaakt. Een theater dat er als een spookstadje bij ligt met kapotte tegels en lampen. Je moet er niet aan denken dat daar kleine kinderen even alleen gaan spelen. Wel een prachtig zwembad bij het hotel waar je gebruik van mag maken. Wij hebben er drie nachten gestaan om Dubrovnik te bezoeken. Dat was prima! Prima plek....daarna heel snel weg. Kan me niet voorstellen hier twee of drie weken te moeten staan. Prijs staat niet in verhouding tot wat je krijgt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Kim25-07-2018

Goed gelegen, rustige camping...maar...

• De camping is rustig en goed gelegen. Met bus 6 ben je zo in het stadscentrum.
    • Je mag als gast gebruik maken van het (prachtige) zwembad in het nabij gelegen hotel met handdoekenservice.
    • de aanwezige handdoeken en lakens waren proper.
    • 1 receptioniste is heel behulpzaam, praat zeer goed engels en doet haar job met overgave. De anderen....
    • In de tuin kruipen wilde schildpadjes rond, dat vonden de kinderen super.
    • Elk raam is voorzien van muggenraampjes.

Toen we in de (zeer kleine) mobilhome aankwamen, werden we overvallen door een zeer penetrante vochtgeur. Op dag 1 vonden we niet vanwaar het kwam, maar op dag 2 merkten we dat de douchekuip gescheurd was. Vandaar de schimmelgeur. Ze zijn er wel naar komen kijken, maar er werd ons geen oplossing/ alternatief aangeboden. 4 dagen in de stank dus - De airco is aanwezig maar we kregen de mobile home niet gekoeld, ondanks dat de airco op 17 graden stond. - Er zijn wasmachines aanwezig, maar je kan geen zeepdosissen kopen op de camping. Ook de bustickets die je aan de receptie kan kopen waren op dag 2 al uitverkocht, hetgeen voor gedoe zorgde op de (overvolle) bus. - Zeer duur voor wat je krijgt

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Ilona06-07-2018

Prima! Wel goed ter been zijn

Lekker weekje gehad in mobile home. Nr 17. Rustig gelegen. Het was nog vrij rustig op de camping. Fijn dat er magnetron en waterkoker waren. En airco! 1 kamer met 2pers bed en 1 kamer met 2 losse bedden. Genoeg dekbedden en handdoeken en een pakketje wc rol, afwmidd, keukenrol en vuilniszak. Goed engels sprekend personeel. Wij wel lekker gegeten bij solitudo grill in de straat. En ook bij het zwembad bij het naastgelegen hotel. Vers bereid buiten. Mooi zwembad daar, prachtig uitzicht. Ietsje verder de straat naar beneden aflopen kom je bij copacobana kiezelstrand. Als je daar de trail op gaat kom je bij strandje met speeltuin, kioskje, haven en wederom prachtig uitzicht. Geen supermarkt (meer). Stuk lopen met oa een helling. Speeltuintje, wasmachine en fijn receptie aanwezig. Met enthousiaste Ilvonka! Bovenaan de weg bus 6 naar oude stad. Mooi maar erg druk, ook in bus. De reis vanuit dubrovnik naar split was adenbenemend

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

7Peter30-08-2017

Prima mobiel home, schoon,vriendelijk personeel

Kwamen laat in de avond aan en de mensen van de receptie waren lichtelijk verbaast dat we kwamen voor een mobiel home,de accomodatie was namelijk overboekt en nog twee dagen vol. De vrolijke receptioniste pakte daarop de telefoon en binnen twee tellen zaten we in een super-de-luxe appartement zonder dat we contact hoefde op te nemen met de reis organisatie, na twee dagen was de mobil home voor ons klaar en konden we er in, super geregeld. Mobil home was prima, voldoende handdoeken voor de gehele week, stenen bbq, tv, gebruik maken van de faciliteiten van de hotels in de buurt. Prima stenen strand in de buurt ( waterschoenen zijn ideaal hier) , alleen de bedden en parasol moet je huren als je die wilt. In de buurt heb je een beer en grill (restaurant ) van dezelfde organisatie maar die is niet best , eten koud , trage bediening, maar als je een klein stukje loopt dan zit je op de boulevard en daar zitten genoeg restaurants die goed zijn.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Monique30-08-2017

netjes en van alle gemakken voorzien

Wij verbleven in een mobile home voor 4 personen. Alles zag er goed en netjes uit. Er is voldoende privacy. We konden gebruik maken van het zwembad en andere mogelijkheden van het naast gelegen hotel. Strand was voorzien van muziek, huurbedjes en barretjes. Kiezelstrand met stenen in het water. Dus waterschoenen zijn zeer handig.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Familie Hancevic05-07-2017

Gewoon goed

Wij komen hier ieder jaar en het wordt steeds beter. Vooral op vak D waar ieder jaar meer groen groeit en waar plaatsen met veel schaduw zijn. Het strand en het zwembad zijn dichtbij en ook een restaurantje dat bij de camping hoort os dichtbij met een goede keuken. Dit jaar worden de sanitaire ruimtes uitzonderlijk goed schoongehouden De hele dag door wordt er schoongemaakt en er is altijd voldoende toiletpapier en zeep in de houders Ook de douches zijn heel schoon. Het enige minpuntje op deze camping zijn de prijzen. Maar ja je kunt niet alles hebben.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 5John Manshanden19-10-2016

Absoluut geen aanrader. Ergelijk duur.

Vriendelijke ontvangst door een medewerker die ook de prijs veel te hoog vond. Voor deze prijs hoort ontbijt en chamapge incl. te zijn, vond hij. Gedateerd, smerig sanitair. Cash cow.

Gereisd met partner in oktober 2016

4 tips over Camping Solitudo

• Rudy , 04-09-2013

Ga je naar het zwembad van het hotel zorg dat je een bewijs heb dat je op de camping verblijfd dan kun je gewoon de badhanddoeken van het hotel gebruiken.

• desibrey, 04-09-2012

Het restaurant van de camping ligt buiten de camping, het was even zoeken voor ons. Het was een goed restaurant waar je lekker zit onder de bomen. Er is ook een heel klein supermarktje.

• anshorjus, 30-06-2012

Zoek een andere camping, b.v iets voor Dubrovnik. Ga met de auto naar de stad of parkeer aan de haven en neem de bus.

0 vragen over Camping Solitudo

Camping Solitudo info