Camping Solitudo

Camping Solitudo
5,6

Laatste review

Grote stadscamping. 2 sanitairgebouwen allebei vooraan de lang gerekte camping. Douche putjes lopen niet door. Tot je enkels in het water.

Geen brood op camping te koop. Je moet 1 km steile weg af naar kleine supermarkt waar allen droog fabrieksbrood te koop is

Slechte service om geen brood aan te bieden.

WiFi wel gied signaal.

Voor de €60 per nacht net 2 personen weinig voorzieningen. Zwembad is niet van camping maar van hotel 300 mtr verderop, vlakbij het strandje.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Kinderopvang

39 reviews over Camping Solitudo in het Nederlands

Dure camping met matige voorzieningen

Ris,
13-8-2018

Slechte service om geen brood aan te bieden.

WiFi wel gied signaal.

Louter om Dubrovnik te bezoeken

Dave Thomas,
27-7-2018

Oude vuile onderkomen camping. Te weinig personeel. Bus op 300m van de camping naar de oude stad. "Strandjes" vlakbij voor mensen die graag veel te veel betalen voor wat ze krijgen. Sanitair erbarmelijk. Echt om max 2 nachten te blijven louter in functie van bezoek aan het prachtige Dubrovnik.

Locatie prima om te overnachten om de oude stad te bezoeken. Maar wat mij betreft blijft het daar ook bij. De camping is vergane glorie. Oud sanitair en slecht schoongemaakt. Een theater dat er als een spookstadje bij ligt met kapotte tegels en lampen. Je moet er niet aan denken dat daar kleine kinderen even alleen gaan spelen. Wel een prachtig zwembad bij het hotel waar je gebruik van mag maken. Wij hebben er drie nachten gestaan om Dubrovnik te bezoeken. Dat was prima! Prima plek....daarna heel snel weg. Kan me niet voorstellen hier twee of drie weken te moeten staan. Prijs staat niet in verhouding tot wat je krijgt.

We hebben een aantal aanbieders voor Solitudo voor je op een rij gezet:

Goed gelegen, rustige camping...maar...

Kim,
25-7-2018

- De camping is rustig en goed gelegen. Met bus 6 ben je zo in het stadscentrum.

- Je mag als gast gebruik maken van het (prachtige) zwembad in het nabij gelegen hotel met handdoekenservice.

- de aanwezige handdoeken en lakens waren proper.

- 1 receptioniste is heel behulpzaam, praat zeer goed engels en doet haar job met overgave. De anderen....

- In de tuin kruipen wilde schildpadjes rond, dat vonden de kinderen super.

- Elk raam is voorzien van muggenraampjes.

Toen we in de (zeer kleine) mobilhome aankwamen, werden we overvallen door een zeer penetrante vochtgeur. Op dag 1 vonden we niet vanwaar het kwam, maar op dag 2 merkten we dat de douchekuip gescheurd was. Vandaar de schimmelgeur. Ze zijn er wel naar komen kijken, maar er werd ons geen oplossing/ alternatief aangeboden. 4 dagen in de stank dus

- De airco is aanwezig maar we kregen de mobile home niet gekoeld, ondanks dat de airco op 17 graden stond.

- Er zijn wasmachines aanwezig, maar je kan geen zeepdosissen kopen op de camping.

Ook de bustickets die je aan de receptie kan kopen waren op dag 2 al uitverkocht, hetgeen voor gedoe zorgde op de (overvolle) bus.

- Zeer duur voor wat je krijgt

Prima! Wel goed ter been zijn

Ilona,
6-7-2018

Lekker weekje gehad in mobile home. Nr 17. Rustig gelegen. Het was nog vrij rustig op de camping.

Fijn dat er magnetron en waterkoker waren. En airco! 1 kamer met 2pers bed en 1 kamer met 2 losse bedden. Genoeg dekbedden en handdoeken en een pakketje wc rol, afwmidd, keukenrol en vuilniszak. Goed engels sprekend personeel.

Wij wel lekker gegeten bij solitudo grill in de straat. En ook bij het zwembad bij het naastgelegen hotel. Vers bereid buiten. Mooi zwembad daar, prachtig uitzicht.

Ietsje verder de straat naar beneden aflopen kom je bij copacobana kiezelstrand. Als je daar de trail op gaat kom je bij strandje met speeltuin, kioskje, haven en wederom prachtig uitzicht.

Geen supermarkt (meer). Stuk lopen met oa een helling. Speeltuintje, wasmachine en fijn receptie aanwezig. Met enthousiaste Ilvonka! Bovenaan de weg bus 6 naar oude stad. Mooi maar erg druk, ook in bus. De reis vanuit dubrovnik naar split was adenbenemend

Kwamen laat in de avond aan en de mensen van de receptie waren lichtelijk verbaast dat we kwamen voor een mobiel home,de accomodatie was namelijk overboekt en nog twee dagen vol. De vrolijke receptioniste pakte daarop de telefoon en binnen twee tellen zaten we in een super-de-luxe appartement zonder dat we contact hoefde op te nemen met de reis organisatie, na twee dagen was de mobil home voor ons klaar en konden we er in, super geregeld. Mobil home was prima, voldoende handdoeken voor de gehele week, stenen bbq, tv, gebruik maken van de faciliteiten van de hotels in de buurt. Prima stenen strand in de buurt ( waterschoenen zijn ideaal hier) , alleen de bedden en parasol moet je huren als je die wilt. In de buurt heb je een beer en grill (restaurant ) van dezelfde organisatie maar die is niet best , eten koud , trage bediening, maar als je een klein stukje loopt dan zit je op de boulevard en daar zitten genoeg restaurants die goed zijn.

netjes en van alle gemakken voorzien

Monique,
30-8-2017

Wij verbleven in een mobile home voor 4 personen. Alles zag er goed en netjes uit. Er is voldoende privacy. We konden gebruik maken van het zwembad en andere mogelijkheden van het naast gelegen hotel.

Strand was voorzien van muziek, huurbedjes en barretjes.

Kiezelstrand met stenen in het water. Dus waterschoenen zijn zeer handig.

Gewoon goed

Familie Hancevic,
5-7-2017

Wij komen hier ieder jaar en het wordt steeds beter. Vooral op vak D waar ieder jaar meer groen groeit en waar plaatsen met veel schaduw zijn. Het strand en het zwembad zijn dichtbij en ook een restaurantje dat bij de camping hoort os dichtbij met een goede keuken. Dit jaar worden de sanitaire ruimtes uitzonderlijk goed schoongehouden

De hele dag door wordt er schoongemaakt en er is altijd voldoende toiletpapier en zeep in de houders

Ook de douches zijn heel schoon. Het enige minpuntje op deze camping zijn de prijzen. Maar ja je kunt niet alles hebben.

Absoluut geen aanrader. Ergelijk duur.

John Manshanden
19-10-2016

Vriendelijke ontvangst door een medewerker die ook de prijs veel te hoog vond. Voor deze prijs hoort ontbijt en chamapge incl. te zijn, vond hij.

Gedateerd, smerig sanitair. Cash cow.

Nooit meer

Anoniem
26-9-2016

Wat een slechte camping, ontvangst was buitengewoon onvriendelijk. Plaatsen zijn ver van de faciliteiten, toiletgebouw is ronduit smerig en de camping is veel te duur! Betaal vooral niet in euro's, op die manier betaal je veel meer! Camping maakt misbruik van monopoly positie. Stad Dubrovnik is wel echt een aanrader, zeker leuk om overdag maar ook 's avonds naar toe te gaan. Camping Nevio is een goed alternatief! Is iets verder rijden maar zeker de moeite waard, qua camping en omgeving!

We hebben een aantal aanbieders voor Solitudo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Solitudo in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Solitudo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.