Camping Solitudo

Camping Solitudo
5,5

34 reviews over Camping Solitudo in het Nederlands

Kwamen laat in de avond aan en de mensen van de receptie waren lichtelijk verbaast dat we kwamen voor een mobiel home,de accomodatie was namelijk overboekt en nog twee dagen vol. De vrolijke receptioniste pakte daarop de telefoon en binnen twee tellen zaten we in een super-de-luxe appartement zonder dat we contact hoefde op te nemen met de reis organisatie, na twee dagen was de mobil home voor ons klaar en konden we er in, super geregeld. Mobil home was prima, voldoende handdoeken voor de gehele week, stenen bbq, tv, gebruik maken van de faciliteiten van de hotels in de buurt. Prima stenen strand in de buurt ( waterschoenen zijn ideaal hier) , alleen de bedden en parasol moet je huren als je die wilt. In de buurt heb je een beer en grill (restaurant ) van dezelfde organisatie maar die is niet best , eten koud , trage bediening, maar als je een klein stukje loopt dan zit je op de boulevard en daar zitten genoeg restaurants die goed zijn.

netjes en van alle gemakken voorzien

Monique
30-8-2017

Wij verbleven in een mobile home voor 4 personen. Alles zag er goed en netjes uit. Er is voldoende privacy. We konden gebruik maken van het zwembad en andere mogelijkheden van het naast gelegen hotel.

Strand was voorzien van muziek, huurbedjes en barretjes.

Kiezelstrand met stenen in het water. Dus waterschoenen zijn zeer handig.

Gewoon goed

Familie Hancevic
5-7-2017

Wij komen hier ieder jaar en het wordt steeds beter. Vooral op vak D waar ieder jaar meer groen groeit en waar plaatsen met veel schaduw zijn. Het strand en het zwembad zijn dichtbij en ook een restaurantje dat bij de camping hoort os dichtbij met een goede keuken. Dit jaar worden de sanitaire ruimtes uitzonderlijk goed schoongehouden

De hele dag door wordt er schoongemaakt en er is altijd voldoende toiletpapier en zeep in de houders

Ook de douches zijn heel schoon. Het enige minpuntje op deze camping zijn de prijzen. Maar ja je kunt niet alles hebben.

Oude reviews (archief)

Absoluut geen aanrader. Ergelijk duur.

John Manshanden
19-10-2016

Vriendelijke ontvangst door een medewerker die ook de prijs veel te hoog vond. Voor deze prijs hoort ontbijt en chamapge incl. te zijn, vond hij.

Gedateerd, smerig sanitair. Cash cow.

Nooit meer

Anoniem
26-9-2016

Wat een slechte camping, ontvangst was buitengewoon onvriendelijk. Plaatsen zijn ver van de faciliteiten, toiletgebouw is ronduit smerig en de camping is veel te duur! Betaal vooral niet in euro's, op die manier betaal je veel meer! Camping maakt misbruik van monopoly positie. Stad Dubrovnik is wel echt een aanrader, zeker leuk om overdag maar ook 's avonds naar toe te gaan. Camping Nevio is een goed alternatief! Is iets verder rijden maar zeker de moeite waard, qua camping en omgeving!

Verhouding prijs/kwaliteit klopt niet

Ineke Klein Velderman
25-8-2016

Deze camping is veel te duur in verhouding tot prijs / kwaliteit. Hrt sanitair is erg gedateerd en wordt slecht schoongehouden. De kampeerplaatsen zijn veelal niet van gelijkte hoogte en grootte. Volgens ons maakt deze camping misbruik van monopoliepositie. Zeker geen aanrader, kies liever een camping buiten Dubrovnik. De (oude) stad zelf is overigens prachtig.

Tegenvaller

Hannah
23-7-2016

Wij staan in vak D. Over de hele camping maar 2 toiletgebouwen die praktisch naast elkaar liggen, bovendien zijn ze vrijwel altijd echt smerig. Denk hierbij aan gele wc's. Verder is ons een aantal keer verkeerde info gegeven vanuit informatiebalie. Stad is overigens geweldig en de omgeving ook. Alleen de camping is dus absoluut geen aanrader.

goeie ligging maar veel te klein

Jonas
23-5-2016

Waren als koppel om Dubrovnik te bezoeken, zeker de moeite waard, super mooie stad. Aanraders zijn absoluut de stadsmuren en kajaktochtje maken, vermoeiend maar echt de moeite!

Zaten in een 'bungalow' op camping Solitudo wat veel te klein was. Zeker voor 84euro per nacht.. In feite heb je geen ruimte voor de valiezen of zelfs om maar vrij te bewegen.. Alles zo Klein.. Terras is dan weer wel voldoende groot.

Ligging was voor ons wel ideaal.. Paar minuten stappen naar de bushalte en met bus 6 ben je op tien minuten in het oude centrum. Het strand is ook maar paar minuten wandelen.

Mobile Home onvoldoende

Piet Teleurgesteld
8-8-2015

2 persoons mobile home gehuurd: mini keuken, onvoldoende bestek e.d., mini slaapkamer, geen zitgedeelte, geen ruimte voor koffers, mooi terrasje. Geen zeezicht.

Caravan is in twee delen gesplitst voor ander stel, waardoor weinig privacy, veel geluidsoverlast.

2 plastic ligstoelen, geen parasol.

Vrijwel geen WiFi-bereikbaarheid. Dagelijks personeel bij de receptie op aangesproken: 'klopt, wordt morgen hersteld; ict-er is ziek, heeft thuis gecheckt, WiFi moet het nu overal doen'; afspraak om bij mobile home te checken wordt niet nagekomen: voor niets een paar uur gewacht, gesprek met manager gaat niet door: is een paar dagen ziek, enz. enz.

Niet gemeld is dat we het zwembad bij een naburig hotel konden gebruiken. Niet gemeld is, dat ook bij het strand een heel leuk restaurant is.

Mobile home kostte me €110 per nacht: pure oplichting.

Officieel document, bijvoorbeeld paspoort of rijbewijs moet gedurende gehele verblijf in open vakje bij de receptie blijven liggen.

Advies? Tja.....

Aan de camping mankeert op het eerste gezicht niets. Probleem is de electriciteit. Op de 4 van de omringende palen kwam slechts 1 á 2 amp uit. Dan komt het water met een 800W koker niet aan de kook. Na enig zoeken een paal gevonden niet wel 4 Amp leverde. Na 4 dagen was het probleem nog steeds niet opgelost. En het hoog seizoen moet nog beginnen.

We hebben een aantal aanbieders voor Solitudo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Solitudo in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Solitudo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Solitudo scoort een 5.53 uit 10 op basis van 41 reviews.