Appartement Pervanovo

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Pervanovo voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Pervanovo in het Nederlands

Fijn appartement

Marlies
21-8-2016

We hadden hier een appartement. Dat was heel mooi. Een groot balkon aan de voorkant en een klein balkon aan de achterkant. Goede airco. Uitzicht op de baai. Er is een klein winkeltje vlakbij dat bij de camping hoort. Er is ook een strand vlakbij, op loopafstand. Denk aan je waterschoenen!

Het appartement is zeer compleet ingericht en heeft zelfs een wasmachine. Er is een ruime zit/ eetkamer met open keuken. Twee slaapkamers en badkamer. Waarom het "hotel" heet weet ik niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pervanovo in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pervanovo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pervanovo scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.