Hotel Lero

Hotel Lero
9,2

11 reviews over Hotel Lero in het Nederlands

Schitterende omgeving in een prachtig hotel

Irina
16-5-2019

Toplocatie in het midden van old en New Dubrovnik. Zeer netjes hotel, mooie ruime kamer

Gereisd Met partner in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeer goed hotel,zeer verzorgd buffet en personeel!

De Bakker Guy
15-9-2018

Het hotel ligt niet in het centrum van de oude stad Dubrovnik maar met het openbaar vervoer(een rit van 5 minuten)perfekt bereikbaar. De terugreis kan op dezelfde manier gebeuren dus poepsimpel!Het voordeel hiervan is dat je niet in de drukte logeert maar in een hotel waar het stil is s'avonds.Een ander pluspunt is het verzorgde buffet en het supervriendelijke personeel!Wij hebben genoten van een perfecte vakantie!

Gereisd Met partner in september 2018

Cityhotel dichtbij oude centrum en 2 rotsstrandjes

Bianca
2-8-2017

Hotel op 20 minuten loopafstand van oude centrum. Wel wandeling steil naar beneden en omhoog pittig. Je kunt bi de receptie buskaartjes kopen ( 1,40) en dan stap je schuin tegenover het hotel op de bus. In 5 min.ben je dan bij de ingang van de stad ( tevens busstation). Tip: koop bij hotel gelijk een kaartje voor de terugweg). 2 stranden op 10 min.lopen van hotel. Wel beiden steil naar beneden. Je moet goed te been zijn. Je gaat bij restaurant El Toro naar beneden en loopt dan aan het eind rechts tegen wit groot hotel aan. Links en rechts naar beneden voor Bellevue strand ( met kiezelstrandje) of rotsplateaus met trap naar beneden. Helder water om te snorkelen. Half pension bij hotel goed! Genoeg keuze bij ontbijt en dinerbuffet! Eelke dag keuze uit 3 soorten vlees, 2 vis, 2 soepen,salades etc. Vooral omdat eten in oude stad zo duur is waren we heel blij met half pension. Echt wel waar voor je geld. Huiswijn( wit) kost 2 euro en is lekker. Boottocht Lokrum echt doen! Prachtig!

Gereisd Met partner in juli 2017

Neckermann

Redelijk hotel graag zonder ontbijt

Edwin
4-6-2013

Dit hotel heeft leuke kamers. Wij zaten aan de straat kant en met het raam open meer dan rumoerig. Ontbijt is in een zaal uit het communistische tijdperk, zo ook de broodjes en de meer dan gore koffie. Maar in Dubrovnik zelf kun je dat snel goed maken. Gemiddeld hotel

Gereisd Met partner in mei 2013

Mooi hotel

Karin
15-9-2011

Mooi hotel op 20 minuten loopafstand van Dubrovnik. Hotel heeft eigen parkeerplaats en plaatsen gereserveerd aan de straat. Het hotel heeft ook een eigen zwembad met ligbedden. Is lekker als je de hele dag hebt gelopen om dan ff te zwemmen. Kamers zijn standaard, maar zeker niet slecht. En je bent toch weinig in je hotel (als het goed is). De heenweg naar de oude stad is goed te lopen, je begint heuveltje af daarna een klein heuveltje op en dan best steil naar beneden. De terugreis zou ik met de bus doen voor 10 kuna. Die stop ongeveer voor het hotel. Want de wandeling terug naar het hotel is op sommige punten best steil.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede locatie om te verblijven

wyfotografie
17-1-2011

Goed hotel om van daar uit Dubrovnik te bezoeken. We zijn er twee nachten geweest. De service is prima en de kamer is goed. Het ontbijt is wat druk maar er is veel keuze en het wordt continu aangevuld. De oude binnenstad is lopend ongeveer 15 minuten. Met de bus ongeveer 5 minuten. Een buskaartje kun je kopen bij de receptie van het Hotel. Als tip voor een frisse duik geven we aan dat je tegenover het hotel direct naar beneden kunt lopen voor een prachtige baai (10 minuten klauteren en even zoeken naar een gangbare weg).

Gereisd Met partner in Thu Aug 26 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Mooi en betaalbaar hotel in Dubrovnik

Arjan Vogel
26-8-2008

Ruime kamer met nette badkamer. Alleen erg rokerig. Heel goed en uitgebreid ontbijt. Personeel was niet erg vriendelijk, maar dit was niet erg storend. Prijs/Kwaliteit is redelijk, Dubrovnik is, zeker voor Kroatische begrippen, een dure stad. Op loopafstand van het oude gedeelte. Ongeveer een kwartiertje lopen met mooi uitzicht op zee.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prima hotel met een mooie kamer en badkamer

Gert en Jenny
1-6-2008

Een prima hotel met een mooie kamer en badkamer. Het diner en ontbijt waren ook prima. Dubrovnik zelf is ook heel leuk

Gereisd Met vrienden in juni 2008
2007

Hotel lero heeft een mooie ligging an de grote weg 15 van

H.L
29-10-2007

Hotel lero heeft een mooie ligging an de grote weg ongeveer 15 minuten afstand(lopend) van de oude stad,de kamer is uitstekend,voorzien van 2 personenbed,badkamer(zonder ligbad),minibar,TV. Ontbijt is ook uitstekend,begint om 06:30 in de ochtend,ideaal als je vroeg moet vertrekken voor een tour.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2007

recent vernieuwd hotel, buffet was goed alleen ( het diner

Wout
21-10-2007

recent vernieuwd hotel, buffet was goed alleen ( het diner een beetje eenzijdig). goed gelegen tov de Oude Stad. vriendelijk en behulpzaam personeel. een goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd Met partner in oktober 2007

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lero in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.