Appartement Lanterna

AppartementKleine hotelsWeer vandaag27°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Lanterna voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Lanterna in het Nederlands

Met oudere kinderen

prachtige omgeving en leuk hotel.

Manna
2-9-2017

Het was een prachtige omgeving 7 kilometer van Dubrovnik af. Het hotel lag in een prachtige baai vlakbij een mooi strandje. Eigenaar en personeel vriendelijk en zeer behulpzaam. in de directe omgeving geen winkels maar wel 3 restaurants. Er gaat 3 maal daags een shuttlebus naar Dubrovnik tegen een kleine vergoeding. Prachtige stad waar je uren kunt ronddwalen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lanterna in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lanterna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.