Hotel Ivka

Hotel Ivka
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Ivka voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ivka in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prima hotel ! >Prijs - kwaliteit dik ok .

Marc D
2-8-2017

Hotel Ivka ligt op korte afstand van het centrum in een relatief rustige straat. Alles is redelijk kleinschalig wat de sfeer en de bediening ten goede komt. De kamers waren zeer netjes. Het eten bestond ' s morgens en 's avonds uit een buffet. Er was voldoende eten, lekker en afwisselend maar verwacht zeker niet het soort buffet dat je in grotere hotels hebt. Het personeel was ook zeer vriendelijk. Naar ik hoorde vertellen is hun baas ook een zeer aimabel man die zijn personeel met respect behandeld. Als je niet té grote wensen hebt is dit een uitstekend hotel.

uitstekend

|Henny
21-6-2009

Goed hotel. Bus naar Dubrovnik op 3 min. afstand.'s Avonds buffet en ook het ontbijt was buffet, maar dat liep allemaal prima. Kamer en badkamer waren schoon. We zijn hier twee dagen geweest. De tweede dag met de bus naar Dubrovnik en toen met een bootje heerlijk gevaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ivka in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ivka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ivka scoort een 8.88 uit 10 op basis van 3 reviews.