Appartement Husanovic

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag28°21°
Appartement Husanovic

We hebben een aantal aanbieders voor Husanovic voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Husanovic in het Nederlands

Goed verzorgde appartementen met een prima gastheer.

De bus (lijn 1a)naar de stad stopt voor de deur en binnen een half uur loop je door de stadspoort de drukte in. De eigenaar verzorgt ook een shuttle service naar de luchthaven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Husanovic in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Husanovic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.