Bed & Breakfast Bokun Guesthouse

KroatiëDalmatiëDubrovnik
10FenomenaalScore uit 1 review
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Bokun Guesthouse

• 10Gretha17-05-2010

Fantastische locatie en superservice!!

Dit guesthouse is echt een juweeltje! Door een smal steegje arriveer je bij een groene deur en daarachter ligt een prachtige binnentuin met een groot gezamenlijk terras. Overal bloemen en fruitbomen, grote druiventrossen, kiwi's, noem maar op! We werden direct met een welkomstdrankje ontvangen.

De appartementen hebben hun eigen privé terrasje. Het is schoon en groot. We hebben aan het begin van de vakantie in een appartement gezeten en de nacht voordat we weggingen in een kamer met gezamenlijke badkamer.

Dicht bij het centrum, maar 10 minuutjes met de bus, en dichtbij een groot winkelcentrum. Op loopafstand van het centrale busstation, heel handig als je 's ochtends vroeg de bus naar Split moet pakken.

Toni, de eigenaar, is geweldig! Hij weet veel over de geschiedenis van Dubrovnik en is heel grappig en vriendelijk. Je voelt je meteen thuis. Hij heeft ons heel vroeg 's ochtend naar het vliegveld gebracht. Echt een topper!

Bed & Breakfast Bokun Guesthouse info

Veilig betalen met