Hotel Adriatic

6 reviews over Hotel Adriatic in het Nederlands

Vreselijk hotel ! Vieze kamers...ranzig .... heel

Eva
28-9-2017

Receptie zeer ombeschoft. Vreselijk vies hotel

2008

Met Partner vanaf 26/07 8 dagen hier geweest. Prima accommodatie. Zeezicht kamer, met geweldig mooi uitzicht. lekkere bedden en airco is echt heerlijk. Douche ook heerlijk. bus stopt naast het hotel en die brengt je binnen 10min naar Dubrovnik(oude gedeelte). Leuke eetgelegeheden en winkeltjes in directe omgeving.

Strand wel met kiezelstenen, waterschoentjes wel handig!!!

Geweldige ligging!

Wendy
27-8-2008

Strand wel met kiezelstenen, waterschoentjes wel handig!!!

2007

Mijn partner en ik hebben er een geweldige vakantie gehad, ontbijt was prima verzorgd, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Na 11 uur is het gewoon stil in hotel. Tv heb je toch niet nodig en een kamer met balkon uitzicht op zee, wat wil je nog meer. Dubrovnik bereik je zo, na 10 min. kan je al heerlijk genieten van de betoverende stad!!! TIP: neem waterschoentjes mee voor in zee

Oud hotel, zonder airco tv e

Eric
1-9-2007

Oud hotel, zonder airco tv e.d.

Met de bus in 10 minuten in het oude centrum. (elke 20 min. een bus)

Hotel ligt direct aan het dikke kiezel strand.

Het buffet is goed voor kroatische

begrippen.

Veel te doen in de directe omgeving.

De kamer werd goed schoon gehouden.

2005

alles slecht

nathan bergen
12-6-2005

alles slecht. alles slecht. alles slecht. alles slecht. alles slecht.

We hebben een aantal aanbieders voor Adriatic voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adriatic in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adriatic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.