Camping Oaza Mira

Camping Oaza Mira
7,3

6 tips over Camping Oaza Mira

Vadervanasselt, 12-6-2015
Biograd is leuk om te bezoeken, gezellig druk. Restaurantjes in de buurt van de camping zijn prima en betaalbaar.
martinneeltje, 23-5-2015

Huur een klein bootje en vaar een dag rond Cornatie eilanden. Prachtig blauwe zee, idyllische plekjes. En vergeet niet tussen campjng en haven een tijdje in het water te staren vanaf de kant, je hebt een eigen aquarium! Bij je plaats veel vogeltjes en vrolijke, groene hagedisjes.

Dat de campjng 16a elektra heeft verraste ons en het water uit de kraantjes bij je plaats is prima drinkbaar.

Embrechts Patrick, 28-7-2014
bezoek zeker de KIRKA watervallen

We hebben een aantal aanbieders voor Oaza Mira voor je op een rij gezet:

Henk, 19-7-2014
Als je in Drage bent moet je eens naar een oase aan het zoetwatermeer. Het is vrijwel onzichtbaar, maar ligt aan de weg langs het meer van Drage van Pakostane. Het heet Fledermaus. Hoewel welhaast onvoorstelbaar, maar je kunt er heerlijk eten. Wel 's ochtends even reserveren. Echt een belevenis die je niet moet missen.
Henk, 30-8-2013
Voor en naseizoen met acsi card
S., 11-1-2012

Pizza restaurantje in Drage. Heerlijke pizza's voor weinig geld. Gezellig klein kroatisch restaurantje.

Bootje huren in de haven van Drage. Je kunt kleine motorbootjes huren en langs de eilandjes varen die voor de kust liggen.

Pakostane en Biograd: Vooral Biograd is leuk om 's avonds heen te gaan. Leuke boulevard met kraampjes, restaurantjes en leuke sfeer. Ook kun je daar je boodschappen goed doen.

Sibenik: Leuk plaatsje. Ruine beklimmen voor mooi utzicht.

Venetie: Maak een dagtrip Venetie!

We hebben een aantal aanbieders voor Oaza Mira voor je op een rij gezet: