Camping Oaza Mira

Tonen op kaart

88 reviews over Camping Oaza Mira

• 2019
    6Joop12-08-2019

Te duur voor wat we kregen.

Veelal ruime plekken met meestal uitzicht op zee. Klein winkeltje met de eerste benodigheden( niet pinnen) Douches zijn ruim maar niet prettig qua temperatuur; dan weer koud dan weer warm. Ik miste een plankje om spullen op te zetten en vaak waren de haakjes voor de kleding afgebroken. Leuk strand waar ook niet- camping gasten komen. Heb dit niet als vervelend ervaren. Toch vond ik de camping qua onderhoud minimaal, veel dennennaalden op de straatjes, s avonds ook behoorlijk donker. Het kleine dorpje is op loopafstand, met enkele restaurants en een bakker. Een prè was het aanlegsteiger voor de boot. Wifi werkt goed. Groot zout waterzwembad, en restaurant op de camping. We vonden de prijs na wat we kregen veel te duur en zullen dan niet gauw voor deze camping weer kiezen. Dit mede door het achterstallige onderhoud en wat rommelige indruk. Er waren ook nog erg veel plekken vrij en dat voor Juli. Verder een rustige camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Fred_Mieke04-07-2019

Prachtige camping, mooie grote standplaatsen

Prachtig en rustig gelegen, met eigen strand, mooie grote standplaatsen met voldoende schaduw. Aan rechtse zijde zijn de plaatsen rechtstreeks naar strand, terras en taveerne. Houd wel rekening met klimmen naar toiletgebouw en market.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Perry van gestel23-06-2019

Super !! Volgend jaar weer !

Camping heeft prachtige grote staanplaatsen voor caravans en of tent voldoende schaduw en 16 amp stroom per plek evenals eigen waterkraan Ligging tov zee heel mooi terrassen bieden bijna allemaal zeezicht

Toiletgebouw word goed schoongehouden

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

5Johanna15-08-2017

Geen 4 sterren wel prima locatie

Sinds een week nu op deze camping, in een nieuwe en echt prachtig mobile home. Echter.. het ontbreekt aan heel veel spullen mbt keukengerei, schoonmaakspullen. Dingen die je niet van thuis meeneemt en ook niet voor 2 weken wil kopen, wifi is er niet. Als je dingen gaat vragen krijg je geen oplossing, alleen het advies om bij de baas maar om korting te vragen. Voor kids nix te doen, speeltuin volledig verwaarloosd, evenals voetbalveld. Onze kinderen mogen niet in het zwembad, smerige bak die steeds groener wordt en waar ze als oplossing alleen nog maar meer gloor ingooien, met als gevolg zeer geirriteerde ogen en huid. Personeel in receptie en bar structureel sjacherijnig. Prullebakken en containers puilen uit dus zooi eromheen. In verhouding een erg dure camping waar ze hard moeten gaan werken aan opknappen en gezellig gastgericht Personeel. De steiger voor boten is top evenals de camping winkel en het strandje. Maar prijs/kwaliteit verhouding is alles behalve 4 sterren.

• 3Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 5Joyce scholten12-08-2017

Die 4 sterren niet waard..

Prachtige plek en top uitvalsbasis voor land en de zee

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 5Vierberk12-08-2017

top ligging maar......

Verblijven voor tweede jaar in hoogseizoen op oaza Mira. Hele dure camping maar ligging is top. Supervriendelijke dames in supermarkt en toiletten en douches worden gehele dag onderhouden. Maar.... Zwembad wordt niet op adequate gereinigd maar alleen veel chloor toegevoegd en geen metingen gedaan. Gevolg huidproblemen en oogproblemen. Voetbalveld alle netten kapot waardoor de bal telkens zoek raakt. Speeltoestellen kapot. helemaal geen of gebrekkige wifi. Huisjes niet voldoende geoutilleerd met schoonmaakartikelen zoals emmer ,bezem wasrek etc Aan de receptie bij vragen onbeschoft antwoord. Openbare douches continue afwisselend veel te heet of koud. Valt niet te reguleren.

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Ina Staverman19-06-2017

Fantastische camping.

Wij zijn net twee dagen terug van een heerlijke tijd (7 weken)op Oaza Mira. Waren er nu voor de 18e keer. En als onze gezondheid het toe laat,zullen er nog vele keren volgen. Het is een hele rustige camping.....mooi uitzicht....mooie ligging​...en ruime plaatsen. Super schoon sanitair​....allemaal weer vernieuwd.... Prachtig. De dames lopen van s morgens vroeg tot s Avonds laat te poetsen. Gewoon een super plek op deze aarde.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2017

• 7Wim13-05-2017

Mooi uitzicht

Wij waren hier van 9 mei t/m 25 mei 2017 Aangekomen op de camping (achterste gedeelte) één grote bouwput, wegen opengebroken en men was drukdoende om de nieuw geplaatste mobielhome's af te bouwen. Wij zijn de volgende dag verhuisd naar de voorzijde (aan de baai) want wij komen voor onze rust. Het zwembad was wederom een vieze algen kweekbak (zeewater gevuld) supermarkje gesloten! Wel nieuw tegelwerk in sanitair gebouw maar nog steeds wisselend temperatuur douch water en heel veel zaken niet af. Deze camping is beslist niet geschikt voor kleine kinderen i.v.m.de terassen en géén peuterzwembad aanwezig! wel mooie baai met strand. Prijs kwaliteit verhouding in het hoogseizoen véél te duur! kan je beter een appartement voor huren.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Reizenisfijn17-08-2016

Prachtige ligging, maar duur en meer van te maken

De camping heeft een perfecte ligging, met ruime staanplaatsen en mooie strandjes. Het sanitair wordt goed schoon gehouden, maar mag iets beter onderhouden worden. Er is veel kapot en het water is erg vaak niet warm. Voor kinderen is er - behalve een speeltuintje en een betonnen sportveld in de volle zon - niet veel te beleven. Een paar tafeltennistafels zouden al een heel verschil maken. Het zwembad is een grote groezelige betonbak. Dat is of niet af, of wordt niet goed onderhouden. Het was toen wij er waren ook een paar dagen gesloten vanwege noodzakelijk onderhoud. Dat is natuurlijk erg jammer in het hoogseizoen. Al met al een goede uitvalsbasis voor het strand en diverse uitstapjes in de regio, maar wel een camping die te duur is voor de geboden faciliteiten.

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6FAM. VDB10-07-2016

Zeer mooie camping en een heel mooi land

Zeer mooie camping ,grote plaatsen ,het sanitair word de ganse dag gekuist van morgen tot laat in de avond ook zondag spijtig geen fietsland zeker niet met een stadsfiets zelfs gevaarlijk de kroaten rijden echt als gekken,het zwembad viel tegen ook zout water ,mooi strand ook aan de achterzijde van de camping maar s avonds geen enkele vorm van animatie en laat u niets wijsmaken ze nemen bijna nergens euro s aan , met ACSI kaart betaalbaar anders wel dure camping

• 9Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

6 tips over Camping Oaza Mira

• Henk, 30-08-2013

Voor en naseizoen met acsi card

• Henk, 19-07-2014

Als je in Drage bent moet je eens naar een oase aan het zoetwatermeer. Het is vrijwel onzichtbaar, maar ligt aan de weg langs het meer van Drage van Pakostane. Het heet Fledermaus. Hoewel welhaast onvoorstelbaar, maar je kunt er heerlijk eten. Wel 's ochtends even reserveren. Echt een belevenis die je niet moet missen.

• S., 11-01-2012

Pizza restaurantje in Drage. Heerlijke pizza's voor weinig geld. Gezellig klein kroatisch restaurantje. Bootje huren in de haven van Drage. Je kunt kleine motorbootjes huren en langs de eilandjes varen die voor de kust liggen. Pakostane en Biograd: Vooral Biograd is leuk om 's avonds heen te gaan. Leuke boulevard met kraampjes, restaurantjes en leuke sfeer. Ook kun je daar je boodschappen goed doen. Sibenik: Leuk plaatsje. Ruine beklimmen voor mooi utzicht. Venetie: Maak een dagtrip Venetie!

10 vragen over Camping Oaza Mira

• ocwierden, 13-02-2016

Muggen

Kan ook iemand mij zeggen hoe het weer in de maand juni hier is en of er veel overlast van muggen is in de maand juni

• Hietheuvel, 27-07-2013

Muggen

Wij zijn afgelopen juni op deze camping geweest en min of meer gevlucht voor de muggen. in het achterland ligt een groot meer waardoor die muggen hier zitten, maar ik hoor niemand over die muggen. is dat alleen bij extreme warmte ? Het was boven de 30 graden. Verder is het hier prima toeven !!

tywiersma, 09-10-2014

Geen muggen meegemaakt (september), ook niet bij het genoemde meer

• carin, 27-04-2013

zijn de plekken vlak ????

kan iemand mij vertellen op de plekken vlak zijn? en of ze makkelijk te bereiken zijn met een grote caravan. we hebben nml ooit op een camping gestaan waar de plekken erg hellend waren waardoor we de caravan behoorlijk moesten corrigeren om waterpas te staan. Iemand nog een tip voor een grote vlakke plek?

tywiersma, 09-10-2014

De plekken zijn perfect vlak, maar de caravan is eenvoudig vlak te zetten met behulp van de bekende gele steunen. De toegang is prima en er is voor ieder plaats voldoende manouvreer ruimte. Onze caravan is 7 meter totaal en geen enkel probleem gehad.

Camping Oaza Mira info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen