Kleine hotelsWeer vandaag20°11°

58 reviews over Camping Oaza Mira in het Nederlands

Geen 4 sterren wel prima locatie

Johanna,
15-8-2017

Sinds een week nu op deze camping, in een nieuwe en echt prachtig mobile home. Echter.. het ontbreekt aan heel veel spullen mbt keukengerei, schoonmaakspullen. Dingen die je niet van thuis meeneemt en ook niet voor 2 weken wil kopen, wifi is er niet. Als je dingen gaat vragen krijg je geen oplossing, alleen het advies om bij de baas maar om korting te vragen. Voor kids nix te doen, speeltuin volledig verwaarloosd, evenals voetbalveld. Onze kinderen mogen niet in het zwembad, smerige bak die steeds groener wordt en waar ze als oplossing alleen nog maar meer gloor ingooien, met als gevolg zeer geirriteerde ogen en huid. Personeel in receptie en bar structureel sjacherijnig. Prullebakken en containers puilen uit dus zooi eromheen. In verhouding een erg dure camping waar ze hard moeten gaan werken aan opknappen en gezellig gastgericht Personeel. De steiger voor boten is top evenals de camping winkel en het strandje. Maar prijs/kwaliteit verhouding is alles behalve 4 sterren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Die 4 sterren niet waard..

Joyce scholten,
12-8-2017

Prachtige plek en top uitvalsbasis voor land en de zee

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

top ligging maar......

Vierberk,
12-8-2017

Verblijven voor tweede jaar in hoogseizoen op oaza Mira. Hele dure camping maar ligging is top. Supervriendelijke dames in supermarkt en toiletten en douches worden gehele dag onderhouden. Maar.... Zwembad wordt niet op adequate gereinigd maar alleen veel chloor toegevoegd en geen metingen gedaan. Gevolg huidproblemen en oogproblemen. Voetbalveld alle netten kapot waardoor de bal telkens zoek raakt. Speeltoestellen kapot. helemaal geen of gebrekkige wifi. Huisjes niet voldoende geoutilleerd met schoonmaakartikelen zoals emmer ,bezem wasrek etc Aan de receptie bij vragen onbeschoft antwoord. Openbare douches continue afwisselend veel te heet of koud. Valt niet te reguleren.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische camping.

Ina Staverman,
19-6-2017

Wij zijn net twee dagen terug van een heerlijke tijd (7 weken)op Oaza Mira. Waren er nu voor de 18e keer. En als onze gezondheid het toe laat,zullen er nog vele keren volgen. Het is een hele rustige camping.....mooi uitzicht....mooie ligging​...en ruime plaatsen. Super schoon sanitair​....allemaal weer vernieuwd.... Prachtig. De dames lopen van s morgens vroeg tot s Avonds laat te poetsen. Gewoon een super plek op deze aarde.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi uitzicht

Wim,
13-5-2017

Wij waren hier van 9 mei t/m 25 mei 2017 Aangekomen op de camping (achterste gedeelte) één grote bouwput, wegen opengebroken en men was drukdoende om de nieuw geplaatste mobielhome's af te bouwen. Wij zijn de volgende dag verhuisd naar de voorzijde (aan de baai) want wij komen voor onze rust. Het zwembad was wederom een vieze algen kweekbak (zeewater gevuld) supermarkje gesloten! Wel nieuw tegelwerk in sanitair gebouw maar nog steeds wisselend temperatuur douch water en heel veel zaken niet af. Deze camping is beslist niet geschikt voor kleine kinderen i.v.m.de terassen en géén peuterzwembad aanwezig! wel mooie baai met strand. Prijs kwaliteit verhouding in het hoogseizoen véél te duur! kan je beter een appartement voor huren.

Gereisd met partner in mei 2017

De camping heeft een perfecte ligging, met ruime staanplaatsen en mooie strandjes. Het sanitair wordt goed schoon gehouden, maar mag iets beter onderhouden worden. Er is veel kapot en het water is erg vaak niet warm. Voor kinderen is er - behalve een speeltuintje en een betonnen sportveld in de volle zon - niet veel te beleven. Een paar tafeltennistafels zouden al een heel verschil maken. Het zwembad is een grote groezelige betonbak. Dat is of niet af, of wordt niet goed onderhouden. Het was toen wij er waren ook een paar dagen gesloten vanwege noodzakelijk onderhoud. Dat is natuurlijk erg jammer in het hoogseizoen. Al met al een goede uitvalsbasis voor het strand en diverse uitstapjes in de regio, maar wel een camping die te duur is voor de geboden faciliteiten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer mooie camping en een heel mooi land

FAM. VDB
10-7-2016

Zeer mooie camping ,grote plaatsen ,het sanitair word de ganse dag gekuist van morgen tot laat in de avond ook zondag spijtig geen fietsland zeker niet met een stadsfiets zelfs gevaarlijk de kroaten rijden echt als gekken,het zwembad viel tegen ook zout water ,mooi strand ook aan de achterzijde van de camping maar s avonds geen enkele vorm van animatie en laat u niets wijsmaken ze nemen bijna nergens euro s aan , met ACSI kaart betaalbaar anders wel dure camping

Gereisd met partner in juni 2016

Er is op de camping niets te doen enkel maar mensen die van rust houden ! Kom je vroeg in het voorjaar is ook de superwinkel niet open ! Gaat pas in juni open ! De camping staat genoteerd als 4 sterren maar dat was wel in het begin maar nu vinden wij dit niet meer ! Onderhoud kan beter zeer zeker voor het zwembad

Gereisd met partner in mei 2016

Geweldige camping

J.Bongers
27-6-2016

Prachtige ligging. Geen al te grote camping. Erg grote plaatsen met voldoende schaduw. In voorseizoen met Acsi-card spotgoedkoop, 21 euro per nacht. Luxe en goed sanitairgebouw. Prima uitvalsbasis voor o.a. Zadar, Sibenik, Krka watervallen. Vriendelijk personeel. In Drage zelf is weinig te doen. Wel een mogelijkheid naar Pakostane te lopen langs het water (45 minuten). Diverse zaken zijn ze aan het vernieuwen, bouwen. Komen graag nog over een aantal jaren terug om te zien hoe het is geworden.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping!

Peter
8-9-2015

Prima camping, mooie ligging, mooie natuur, in de omgeving voldoende mogelijkheden. Ontvangst is erg goed, receptie spreekt vloeiend engels en duits. Camping is wel wat duur maar vind ik geen probleem, dat maakt ook dat bepaalde mensen er niet komen. Chalet was erg schoon en alom lof alleen de campingwinkel is een trieste vertoning. Het is meer een soort net niet bakker waar om 08:30 de croissants op zijn, weinig bijproducten en het personeel waarschijnlijk van een El Cheapo uitzendbureau, kortaf sjjagerijnig en 3 woorden engels. op 600 meter van de camping zit een leuke supermarkt! Verder een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2015

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oaza Mira in Drage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oaza Mira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.