Camping Autocamp Paradiso

Camping Autocamp Paradiso

8.7Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Drage

Op vakantie geweest naar Autocamp Paradiso?

8.7Fantastisch

Meer camping info

9 reviews over Camping Autocamp Paradiso

• 9Marcel van Rijnbach28-08-2016

Zeer charmante en behulpzame campingbeheerder

Bij toeval deze camping gevonden omdat deze dichtbij een meer is gelegen op de weg tussen Zadar en Sibenik. Bij het bekijken van Paradiso smolten we gelijk voor het charisma van campingeigenaar Mario. Hij begeleidde ons naar een prachtig privé plekje tussen de olijfbomen met een schaduwdoek. Er is geen elektriciteit en warm water maar je mist het niet! De gasten en Mario zijn zo innemend dat je je gelijk thuis voelt. Mario tracteert je bij zijn receptie op zijn huiswijn, echt een belevenis. Het sanitair is zeer eenvoudig maar voldeed voor ons.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10skip van de Laar20-07-2015

Dit is het.

Wij zijn in Juni 2015 (net terug dus) 4 dagen op Paradiso geweest. helemaal geweldig alhoewel er geen stroom op de camping aanwezig is wordt je zeer gastvrij ontvangen door Mario (beheerder) hij doet er alles aan om het jou naar de zin te maken zelfs elke morgen met een fles bevroren water. het is echt kamperen bij hem met name de douche en toilet is iets wat gedateerd maar wordt wel erg goed schoon gehouden. hij heeft probeert van alle gasten een familie te maken en is ook zeer behulpzaam met van alles .het is echt een aanrader dat er geen stroom is neem je op de koop toe.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 10Richter26-12-2012

Super camping voor € 20 in hoogseizoen.

Geen stroom maar dat heb je ook niet nodig,koelkast gaat op gas.En licht is het tot 10 uur ,dus wat wil je meer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Anny en Louis05-06-2010

Uitmuntend

Reeds 4 maal verbleven op de camping.Zeer gemoedelijke en vriendelijke sfeer,de meeste huurders komen steeds terug wat zeker een familiale band schept.

Gereisd in juni 2010

• 8catti Baks14-01-2010

dit is 't échte kamperen!!

Wij zijn afgelopen zomer 2009 voor 't eerst geweest,en we gaan deze zomer weer terug!Ons is 't "primitieve"camperen erg goed bevallen.Mario,de camping-baas is de vriendelijkheid zelf en is zeer behulpzaam...en laat je de typische lekkernijen proeven bij zijn receptie! Je zit direct aan zee en er is een bootje aanwezig en een kano en een waterfiets...Er is geen camping-winkel daarvoor moet je naar 't dorp, maar er staat wel een groente-fruit kraampje voor de camping en er komt 2x per dag een ijscokar voorbij!Al met al...genieten van kroatie, zonder de massa-histerie!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Geert Vlasblom02-10-2009

Unieke ambiance

Geen electriciteit, geen stromend water! Direct aan het water

Gereisd met partner in oktober 2009

Camping Autocamp Paradiso info