Géén boekingskosten

Meer camping info

12 Reviews over Kamp Karin

• 10Deborah24-09-2019

Geweldige plek!

Geweldige plek! Na onze eerste camping in Krk wilde we wat meer naar beneden trekken. Voor ons de eerste keer Kroatie dus wisten niet wat we allemaal konden verwachten.. wat een zoektocht om een fijne camping te vinden, allemaal grote massale campings waar je hutje mutje staat. Na wel 8 campings en een hotelovernachting verder kwamen we bij Kamp Karin uit. Meteen bij aankomst een super goed gevoel, super vriendelijke en leuke mensen. Eindelijk! We mochten zelf een plek uitzoeken wat hele ruime fijne plekken zijn. We hadden onze eigen sups mee maar je kan daar ook het één en ander huren wat zeker de moeite waart is! Onderweg zijn we in het meer, wat super bijzonder scheen te zijn, dolfijnen tegen gekomen en een zeeotter. Erg gaaf! Onze hond was ook erg welkom en mocht wanneer er geen mensen op het strand waren ook gewoon het water in. Top camping!

• 9Inge S.04-09-2019

Fijne camping op een prachtige locatie

Kamp Karin is een kleine rustige camping op een prachtige locatie. We hebben specifiek om een plekje met voldoende schaduw gevraagd, dat was geen enkel probleem. De uitbaters zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben goede tips voor activiteiten en uitstappen in de omgeving, ook voor minder bekende plaatsen. In het dorp kan je heerlijk eten.

De zee (Karinsko more) aan de camping is trouwens geweldig voor gezinnen met kinderen. Onze jongens (9 - 10,5 jaar) konden zo goed als overal staan, daardoor konden zij zelfstandig op ontdekking gaan. Je kan op de camping ook een SUP of kajak huren.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Gretha17-08-2019

Fantastisch!

Prachtige camping, erg vriendelijke eigenaren en mooie ruime plekken

• 10Klaoskes17-08-2019

Heerlijk

Een heerlijke rustige, jonge camping (4 jaar?) met zeer schoon en goed onderhouden sanitair. Prettige gastvrije eigenaren en medewerkers. Enkele plekken hebben veel schaduw, voor het gros geldt dat de bomen nog moeten groeien. Fijn; Geen afgebakende plaatsen. Geschikt voor de jeugd? Onze kinderen reizen niet meer mee. Maar ik denk dat de verveling voor hen zou toeslaan. Op de camping is geen restaurant of een campingwinkel maar naast de camping ligt een prima restaurant (Bistro Marija). Voor een kleine boodschap zijn er in Donji Karin wel enkele (hele) kleine winkels. Voor de grote boodschap reden wij naar Benkovac (15 minuten / 15 km). Een bakkerij ligt eveneens naast de camping. Het meer (zout water) is heerlijk. Het wier wordt met regelmaat verwijderd. Zelf geen overmatige hinder van muggen gehad. Zadar en ook andere plaatsen zijn zeker een bezoek waard (Primošten, Murter, Sibinik, Sukošan, Plitvicemeren). Wij hebben genoten.

• 10Ingrid Amand05-08-2019

heerlijk

We brachten 10 dagen door op deze fantastische camping met buitengewone vriendelijke uitbaters. De camping heeft een mooie ligging aan aan de monding van een riviertje in de Novigrad More wat het water aan de rand van de camping zoet-zout maakt (heerlijk om te zwemmen in alle rust). De camping was voor ons een ideale oase van rust om van daaruit mooie daguitstappen te maken (Park Paklenica met kliminitiatie van Xtreme Sport, Zadar, Sibenik (echt de moeite!!), NP Krka, uitzichtspunt Vidikovac Kamenjak (goede tip campinguitbater), rondvaart eilanden vanuit Sibenik met Zodiac motorboot, ...). Camping heeft een uitstekende sanitaire blok, zelfs met muziek!! Kortom topvakantie op topcamping voor vakantiegangers die van rust en ruimte houden. Enige minpuntje zijn de nog groeiende bomen die niet op alle momenten van de dag oor schaduw kunnen zorgen, maar er is vaak een aangenaam briesje over het water wat de hitte meer dan dragelijk maakte ;-

• 10Carine_fam.ghent10-06-2019

In één adem... Kamp Karin, een speciale plek... !

Laatste bezoek 23 mei tot 1 juni 2019 : ik ging voor een korte vakantie met het vliegtuig naar Zadar, alleen met handbagage en een kleine rugzak, huurde een auto en verbleef in zo'n Franse Nateko glamping tent in Kamp Karin. Ik had weer een geweldige vakantie! Met een beetje hulp van de eigenaren is het perfect mogelijk om op deze manier te gaan kamperen ! Bedankt Kamp Karin !

• 10Carine_fam.ghent01-01-2019

Een klein paradijs op aarde, fantastische plek !

Juli 2017 waren we hier voor het eerst, en brachten er een prachtige vakantie door met de tent. Wij kamperen al meer dan 20 jaar en ik kan zeggen dat dit de beste plek is die ik ooit tegenkwam. Rustig, prachtig gelegen aan een meer met prachtig uitzicht. Zeer vriendelijke en aangename uitbaters, staan altijd klaar voor hun gasten. Zeer netjes en verzorgde camping. Zeker een aanrader als je de rust en stilte wilt opzoeken en goed gelegen om de omgeving te bezoeken, te voet, met de fiets of de auto. Wij hebben er in elk geval gevonden waar we al jaren naar op zoek waren. Een plek om helemaal te ontstressen en er weer een jaar tegen aan te kunnen. Deze zomer in 2018 gingen we terug voor 3 weken, deze maal eind augustus, begin september en weerom hadden we een fantastische vakantie zonder zorgen. Geen twijfel, dit is echt een klein paradijs op aarde in het midden van prachtige natuur, uitgebaat door 2 fantastische en zeer aangename broers en hun medewerkers. Als je nog een vakantiebestemming zoekt en houdt van rust en mooie natuur, dit is "the place to be". Je zult er geen spijt van hebben !

• 8Fam. Koster19-09-2018

Fantastisch...

Heerlijke kleine camping aan de karin zee, weg van de massa.De 2 eigenaren zijn geweldig en het is heerlijk schoon, zelfs het zeewier word opgeruimd.De omgeving is top 20 min. Van Zadar en voor de boodschap ligt Benkovac om de hoek.Dit was voor ons de 2e x en gaan zeker weer terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Aleid Eigenraam22-07-2018

Great place!

Great place, nice view, beautiful lake. Some nice shady places. Camping is relatively new (2015), so a lot of trees still need to grow before they give shade. Large spots, fine sanitary, play ground for little children. Not too big or too small (enough space). Owners are very friendly, help you organise your activities and speak English very well. Many activities and beautiful towns and cities within an hour's drive. For example rafting, kayaking, cycling, rock climbing, walking, visiting markets, boat trip to Konati Islands.

• 10Carine De Busschere03-03-2018

Super camping if you love peace and quiet !

Last summer, July 2017, we spent here a wonderful holiday with the tent. We’re camping already for more than 20 years and I can say that this is the best place I ever discovered. Quiet, beautifully situated on a lake with beautiful views. Very friendly and pleasant owners, standing always ready for their guests. Very clean and well kept campsite. Due to the young plantings of trees there is still not much shade, but that will become fine in the future. Definitely recommended if you want to find peace and quiet and well situated to visit the area. We have at least found what we have been looking for several years. A place to completely de-stress and be able to get new energy for the rest of the year. We are going back next summer, for sure.

Camping Kamp Karin info

Camping-informatie