Camping Kamp Karin

2 reviews over Camping Kamp Karin in het Nederlands

Met oudere kinderen

Karin koster
4-10-2017

Supercamping pal aan zee, buiten de toeristencentra van croatië.Houd je van rust mooie vergezichten en vriendelijke mensen dan is dit geweldig.De camping is pas 2 jaar in bedrijf maar de eigenaren (2broers) die goed engels praten, doen erg hun best om er iets moois van te maken.Ze geven je echt een gevoel van welkom, bakkertje naast de camping heeft heerlijke broodjes.Wij komen zeker terug in een woord super.

Fijne rustige plek

Marjan
25-7-2017

Vriendelijk onthaald door de campingbeheerder. Camping is nog vrij nieuw hierdoor weinig schaduwplekken. Doordat het rustig was hadden wij wel een mooie plek in de schaduw. Zee was op loopafstand. Brood kun je halen bij kraampje in de buurt. In het dorp net over het bruggetje is een iets grotere supermarkt waar je boodschappen kunt doen. Twee keer per dsg wordt alles schoon gemaakt. Sanitair ziet er nieuw en schoon uit. We hebben een dag gesubd leuk om te doen. Veel last gehad van muggen. Dus antimiggenspul is niet overdreven.In de buurt kun je een modderbad nemen is goed voor je huid en gewrichten zeggen ze. Minder is de klok die om 6 uur al begint te luiden. Maar mooie camping om een paar dagen te vertoeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kamp Karin in Donji Karin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kamp Karin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.