Appartement Zvrko Apartments

Appartement Zvrko Apartments

8.5Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Cavtat

Op vakantie geweest naar Zvrko Apartments?

8.5Fantastisch

• 8.5Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Zvrko Apartments

• 9Familie15-06-2010

Prima appartementencomplex!

Goed onderhouden appartementencomplex met nette (en in ons geval ruime) kamers. Geweldig uitzicht op zee en (in de verte) Dubrovnik. Supermarkt is zeer dichtbij (overkant van de straat). Prima, schoon zwembad (niet erg groot) met apart kindergedeelte. WiFi-internet aanwezig en is gratis te gebruiken. Afstand tot het centrum is wel best flink (klein half uurtje lopen) en wegen zijn met enkele steile stukken en met verkeer (geen voetpaden).

De eigenaren van het complex (het is een echt familiebedrijf) zijn zeer behulpzaam en beantwoorden (goed Engels en Duits sprekend) al je vragen over verblijf, uitstapjes, etc. Ook hebben ze een uitstekende breng/haalservice (tegen gunstig tarief t.o.v. taxi), zowel van/naar het vliegveld als naar het dorp of Dubrovnik.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 8TenR17-05-2010

Prima uitvalsbasis

We hebben hier een week gezeten in mei 2010. Het complex heeft een aantal kleine appartementen en 2 grote. 'Ons' appartement (nr 9?) was heel ruim, met twee slaapkamers met beide een badkamer en een ruime woonkamer met glazen pui met super uitzicht over de baai van Cavtat met in de verte Dubrovnik. Super zonsondergangen vanaf het terras of vanuit de woonkamer. Mooi zwembad met afgescheiden gedeelte voor kleine kinderen. Aardige eigenaresse, spreekt goed Engels, haalde ons op van de luchthaven, had veel tips over 'leuke dingen doen', regelde een huurauto, was altijd bereikbaar voor vragen.

Prima plek als uitvalsbasis om dagtrips te doen naar de eilandjes, Dubrovnik, Cavtat zelf, Montenegro. Supermarkt is 50 meter verderop. Ideaal.

Het was wel een flinke wandeling van het centrum van Cavtat en de zee (10 min) dus minder geschikt als je graag pal aan het strand zit.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Appartement Zvrko Apartments info