Hotel Supetar

Hotel Supetar

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag31°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Supetar voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Supetar in het Nederlands

2006

Supetar is een klein hotel dat precies aan de rand van de

Eric Christiaanse
29-8-2006

Supetar is een klein hotel dat precies aan de rand van de boulevard ligt, net buiten alle "drukte".

Het hotel is een middenklasse hotel waar het goed vertoeven is. Ontbijt is goed, in geval je half pension boekt kunt je iedere avond kiezen uit een drie-gangen menu dat je zelf kunt samenstellen. Over het algemeen zit er altijd voor iedereen wel wat tussen de menu's.

Positieve van dit hotel is dat het precies aan de boulevard ligt, dit in tegenstelling tot de andere hotels in Cavtat. Nadeel zou kunnen zijn dat je geen kiezelstrand voor de deur hebt. Op zo'n 100 meter afstand zijn wel (tegen betaling) strandstoelen beschikbaar die op soort van "steiger" staan. Loop je verder door, dan kun je (gratis) op de rotsen je eigen plekje opzoeken.

Dit hotel is eigendom van Hotel Croatie, als je wilt mag je (aan de overkant van de baai) gebruik maken van de "strand" faciliteiten van dat hotel.

Als je niet veel wensen hebt is dit een goed hotel op een prettige locatie.

Gereisd Familie in augustus 2006

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenNiet beschikbaar
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Supetar in Cavtat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Supetar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.