Hotel Remisens Hotel Epidaurus

Hotel Remisens Hotel Epidaurus

5.3Matig

Kroatië, Dalmatië, Cavtat

5.3Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Remisens Hotel Epidaurus voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

9 reviews over Hotel Remisens Hotel Epidaurus

• 5Fam. Vandecruys10-08-2017

Nooit meer!

Ongemotiveerd personeel, enkel poetsploeg is vriendelijk. Is een doe het zelf hotel. Zelf tafel dekken, afruimen. Parasols halen voor je plekje aan het zwembad,... Eten was goed en ruime keuze. Dranken uit automaat in bar en restaurant waren smaakloos. Ongezellige ligplaatsen aan zwembad en kiezelstrand. Pluspunt: hadden (ongevraagd) ruime gerenoveerde familiekamer. Kleine badkamer en geen balkon of terras. Een pluim voor het poetspersoneel, en dit voor het hele hotel met alle soorten van mensen! Animatieteam doet zijn best, maar vooral naar de Franse toe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Fam Stienen27-07-2017

Heerlijke rust in een Familie Hotel

Super mooi liggen in een dal aan een baai De zee is niet diep en loopt geleidelijk af zodat kinderen en oudere rustig de zee in kunnen. Natuurlijk blijft een kiezel strand altijd wat minder fijn.(Waterschoenen)

Kamers waren netjes De kinderen lagen samen op een andere kamer op een stapelbedje. Alleen de badkamer of eigenlijk hokje was heel erg klein en wat minder.

Wij hadden all in gedaan: Eten was goed (alleen na een weekje ben je er wel klaar mee) Alleen kan het restaurant de drukte niet aan tijdens de eettijden. Dus je staat te lang te wachten op je eten.

Alleen wat ik voor de kinderen een nadeel vond dat is dat het animatie-team bijna alleen maar Frans spraak en heel erg slecht engels.

Er zitten wel heel veel fransen in het hotel maar die kun je goed hebben. Het zijn geen russen die hun borden tot een bult opscheppen en met 10 glazen sterke dranken aankomen.

Algemeen: Goed Hotel Zou ik terug gaan nee want met de auto was het net te ver en net niet waard om 1700 km te rijden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9tom demesmaeker26-07-2016

fantastische vakantie gehad

Een woord 'geweldig' Animatie was top , sfeer was top , locatie was top , eten was top , kamer met zeezicht was basic maar proper en top !

Mensen met kinderen zeker aan te raden , veeeeeel animatie voor zowel jong en oud .

Hier zien ze mij zeker en vast nog terug !

Tom & Elien

Gereisd met partner in juli 2016

• 1Alex Shuman21-10-2015

Nooit meer

Beste reizigers! Opgepast met verblijf in dit Hotel en met klachtenmelding bij touroperator! De airco in dit Resort in het restaurant alsook in de kamers werkte niet. Met het melden van probleem hebben de techniekers van Hotel ervoor gezorgd dat er toch lucht blies maar met zeer onaangename en ongezonde geur. In ons geval was er geen andere kamer aangeboden en bij terugkeer heeft touroperator verantwoordelijke gezegd dat wij onvoldoende inspanningen hebben gemaakt om probleem te verhelpen. Nadat wij verschillende contacten met receptie van het Hotel ivm aircoprobleem hebben gehad, kwam touroperator toch niet tussen omdat wij geen contact vanuit Kroatië met Belgische touroperator afdeling hebben gehad. Er werd Geen compensatie en/of Geen andere soort van tegemoetkoming voorzien als men niet weet hoe problemen moeten doorgegeven worden.

Lees goed alles na in kleine lettertjes is de boodschap!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Rudy Casier22-08-2013

Zeer mooi gelegen

Eind juli waren wij in dit hotel. We hebben zeer genoten van onze vakantie! Een aanrader. Het hotel is goed (rustig) gelegen in een baai. Jammer van de kleine badkamer...

Gereisd in juli 2013

• 8Veerle15-08-2013

meer dan tevreden

Net terug van week daar. Zoals eerder gezegd is dit een goed hotel als je met de juisteverwachtingen gaat. Wij boekten budgetkamer en kregen dit ook. Klein maar groot genoeg, genoeg kastruimte ed. Badkamer was klein maar alles was proper. Uitzicht op lelijke muur aan voorkant hotel, maar veel tijd hebben we er toch niet doorgebracht. De algemene ruimtes waren zeker in orde en toiletten altijd zuiver. Eten was goed, keuze genoeg en buiten eten was zalig. Personeel altijd vriendelijk. Zwembad idd te klein en druk, maar de zee is echt mooi daar. Wel jammer dat bedjes vroeg gereserveerd worden maar wel, altijd plek gevonden. Ligging was zeer goed.Wij waren meer dan tevreden.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 1Sabine Quequin01-07-2013

verouderd, afgeleefd hotel

hotel is in een vervallen staat. Iberostar heeft het hotel verkocht waardoor alle investeringen gestopt zijn om het hotel te verbeteren of te vernieuwen. oktober 2013 sluit dit hotel zijn deuren onder het bewind van Iberostar. Nu reeds is er geen water meer in het kinderzwembad. Het volwassen zwembad is veel te klein voor het aantal gasten. 's morgens om 5.30 starten te gasten met het leggen van hun handdoeken om een ligzetel te reserveren. Slechts een 30-tal parasols beschikbaar voor het ganse hotel. Kamers zeer klein, badkamer slechts 1m2 groot. All-in zeer beperkt. Hotel heeft wel een prachtige ligging. Het eten in het restaurant is iedere dag hetzelfde.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 5jean_desmet0123-06-2013

Versleten Hotel

Dit hotel is zeer oud, het beantwoordt niet meer aan de eisen van de huidige vakantiegangers. De kamers zijn zeer klein, hebben geen terras, geen kluisjes en bad Het zwembad is zeer klein. Het restaurant lijkt op een refter De gevel van het hotel is vuil en de tegels buiten zijn versleten Voor 3 nachten is dit hotel ok; maar niet voor langer.

Alleen gereisd in mei 2013

Hotel Remisens Hotel Epidaurus info