Hotel Remisens Hotel Albatros

Hotel Remisens Hotel Albatros
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Remisens Hotel Albatros voor je op een rij gezet:

83 reviews over Hotel Remisens Hotel Albatros in het Nederlands

Leuk hotel met top animatie

van Steenpaal
11-8-2017

Op 10 minuten van de luchthaven. Vanop het terras mooi zicht op de zee. Kamer heel klein. 2 extra bedden bijgepropt op een tweepersoonskamer. Middag krijg je de overschotjes van de avond ervoor, maar wel keus genoeg. Geen speciaal kidsmenu mogelijk. Animatieteam top. Zeker dansavonden. Doe zeker geen uitstap over de grens in het hoogsezoen je kan heel lang vast staan (3u).

Eten lekker maar steeds koud

Verbeken
26-7-2017

Een redelijk goed hotem

Hygiene heel goed

Personeel heel vriendelijk

Frisdrank niet te drinken

Teveel betaald voor hetgeen men kreeg

Eten steeds koud

Soep wel heel warm

Zwembad proper

Eenmaal is genoeg

Dirk Billet
12-7-2017

Behoorlijk proper hotel met mooie basis kamers. Ontbijt was wel ok maar middag en avondeten was ondermaats. De kok zou eens zelf van zijn eten moeten proeven?? Bij all-in zijn de dranken pure siroop enkel water en spuitwater zijn te drinken. Witte wijn vergeten ze meermaals te koelen. De ligging is wel ok, wij ondervonden niet veel last van de aanvliegroute.

Oude reviews (archief)

Ik had er meer van verwacht.

Jannsen Ghislaine
30-10-2016

Mooi hotel en prachtig gelegen, kort bij het gezellige havenstadje Cavtat.

Ontbijt OK, maar het middag en avondmaal ondermaats. Verschillende soorten vlees en groenten maar waar die heeft die kok heeft leren koken?

De groenten kwamen uit de diepvries. Alles (gestoomd, gekookt) ik weet het niet. Alles zonder saus of andere op smaak brengers. We hadden geeten ja dat was het.

Jammer, niet voor herhaling vatbaar.

Ik ga volgende jaar zeker terug!!!

Marco
16-8-2016

Alles naar wens gehad!!

De meisjes vonden het superleuk!!

Animatie was top!!

het hotel was voor ons super gelegen, kei mooie omgeving, de accommodatie was top alleen het eten en het drinken was ronduit slecht....all-in geen aanrader!!! beperkte keuze qua drank, geen cocktails...en de frisdrank is siroop vorm...maar zeer slecht afgestelde automaten....echt niet te drinken, water krijg je van de kraan....eten niet lekker...weinig smaak en steeds hetzelfde....de bediening en rest van het personeel zeer vriendelijk....toch een super vakantie gehad want in de buurt zijn er voldoende zaakjes om buikje rond te eten.

Overgewaardeerd

Nico Mooyaert
27-7-2016

Nog niet veel zo'n slechte hygiene gezien in een hotel met 4 sterren (ons een raadsel wie dat geeft)

We moesten een uur wachten bij inchecken omdat men onze kamers aan het reinigen was.

Maar de kamer was vuil. Bij de eerste douchebeurt spoelde al een pluk haar mee.

Sanitair is aftands, losse onderdelen en een vloersifon die nodig is omdat het badscherm volop water door laat.

Douchecel / shampoo was op, maar men vond het niet nodig om dat te vernieuwen.

Toilet wordt niet gereinigd bij dagelijks onderhoud.

De lakens zijn te kort om de matrassen te bedekken.

Rond het zwembad stap je in de sigarettenpeuken en ander vuil.

Het water in het zwembad was ook niet zonder lange haren.

Bij het ontbijt bij vertrek was men er zelfs in geslaagd om de vuile tafellakens van de vorige avond te laten liggen.

Tip: bij het eten zo snel mogelijk drank bestellen bij de onderbemande obers

Uitzicht van op terras bij avondeten is wel prachtig

Middelmatig hotel

Sara
22-7-2015

ik begin met een positieve noot: het kinderanimatieteam is het beste dat we ooit gehad hebben, en de mensen die de kamers poetsen zijn super en doen elke dag met de glimlach hun werk... Daar stopt het. We kwamen aan in dit hotel en werden met veel moeite, arrogantie en lange gezichten "welkom geheten" in dit hotel. Na 5 uur (!) wachten op onze kamer stond er een bed te weinig. 90% van de bediening in het restaurant keek zelfs niet op als we in hun taal goedemorgen of dank u wel zeiden. De koffiemachines en vruchtensap machines waren "kapot": het overloop opvangbakje zat vol, dus in plaats van het uit te gieten hingen ze er een witte doek over. De hele week. Na een paar dode vliegen in de pizza was onze eetlust over. Prijs/kwaliteit van dit hotel klopt niet. Ligging was wel ideaal maar ik zou er nooit teruggaan.

goed

joriena88
16-5-2014

rustig gelegen

leuk bij het schiereiland cavtat

service oké

prijs kwaliteit oké

kamers oké

beste vakantië!

janne demaer
26-8-2013

het is een super tof hotel! het is de beste vakantie dat we ooit gedaan hebben. het animatie team is ook echt schitterend er was geen enkele dag dat we ons verveeld hadden. elke dag was er ook ander eten en het was lekker. het was heel proper en het personeel was super vriendelijk! zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Remisens Hotel Albatros in Cavtat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Remisens Hotel Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Remisens Hotel Albatros scoort een 7.85 uit 10 op basis van 88 reviews.