Hotel Haus Am Meer

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Am Meer voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Haus Am Meer

• 8Yerun03-01-2014

Knus hotelletje met markante eigenaresse

Een verblijf in dit knusse hotelletje is een bijzondere belevenis. Zoals de naam al doet vermoeden is de voertaal Duits – de eigenaren hebben jaren een restaurant in Bonn gehad. De vrouw runt het hotel vol overgave, het is een beetje haar kindje. De kamers zijn huiselijk ingericht met kleden op de vloer en overal gehaakte kleedjes, die je moet weghalen om iets neer te kunnen leggen. Alles is keurig schoon en fris, dat doet ze iedere dag zelf.

De grote apotheose van haar werk is het overvloedige ontbijtbuffet. Zelfgemaakte pannenkoeken met zelfgemaakte kersenjam, vers gebakken wentelteefjes en omelet, zelfgemaakte salades en zelfgebakken taart in twee smaken. Lekker allemaal, maar veel te veel. Er is iedere ochtend genoeg voor 3 of 4 keer zoveel gasten. Je voelt je bijna schuldig als je licht ontbijt met alleen een pannenkoek en wat yoghurt met fruit, want als een moederkloek kijkt de gastvrouw toe en vraagt of je nog meer wilt.

Gereisd met partner in september 2013

• 8h. bressers08-02-2007

Haus am Meer is een hotel, geen app. De kamer was niet bijzonder groot maar er was een terras waar heerlijke ligbedden stonden. En je bent toch bijna niet binnen. De service was zeer goed en zeer vriendelijk. De ligging is als minder goed beoordeeld omdat de weg van en naar het dorp nogal steil is. Maar het is er wel lekker rustig; geen druk verkeer langs het hotel.

Gereisd met partner in juli 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Am Meer voor je op een rij gezet: