Hotel Cavtat

8.9Fantastisch

19 reviews over Hotel Cavtat

• 2018
    9Marion18-10-2018

Fantastisch hotel! Een echte aanrader!!

Super hotel! Geweldig mooie, grote en ook stille kamers met mooie grote badkamer. Daarnaast hadden de kamers een uitzicht over de baai waar je niet op uitgekeken komt. Wij hebben alleen ontbijt bij geboekt, wat ook prima verzorgd was en erg veel keus. Personeel erg vriendelijk. Hadden een kamer op de bovenste (8e) verdieping geboekt en kregen een kamer op de 7e. Werd direct opgelost en na 1 nacht kreeg we alsnog de geboekte superior room. Enige aandachtspunt is het zwembad wat aan de kleine kant is. Ook vanuit het zwembad een geweldig uitzicht over de baai. Voldoende bedjes (naseizoen), maar ondanks dat er overal verzoeken hangen om de bedjes niet langer dan een uur "onbemand" te laten toch nog steeds handdoekenleggers die bedjes uren bij hun bedjes weggaan. Zou door bar personeel zwembad opgelost moeten worden. Maar dat is kleinigheid, overal een geweldig hotel, geweldige ligging in een fantastische baai!!!! Een echte aanrader!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8LKuk Vermaesen13-05-2013

Mooi vernieuwd hotel

Hotel Cavtat is zo goed als volledig gerenoveerd.Kamer, badkamer,restaurant, receptie,terrassen steken allemaal in een nieuw kleedje.Ook al het meubilair werd vernieuwd. Het ontbijt is voor een 3 sterren hotel zeer goed, er is teveel om op te noemen.Het diner is minder, vooral de warme gerechten vielen soms al eens tegen, maar honger zal je er niet lijden. Ondanks de vernieuwde kamers zou de opkuis wat grondiger mogen gebeuren. Buiten het opmaken van de bedden en het verversen van de lakens en de handdoeken werd de vloer niet al te best onderhouden. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk, soms nog beginnersfoutjes, maar dat kan alleen maar beter worden. Hotel Cavtat is prachtig gelegen in een mooie baai. Restaurants, bars, banken, bankautomaten, bushalte enz. is voorzien in een straal van 200 m. Wij zullen zeker teruggaan naar dit hotel, maar we zouden overwegen alleen kamer met ontbijt te nemen, want er zijn daar vele restaurantjes waar je lekker kan eten.(Luk en Ingrid)

Gereisd met partner in april 2013

• 9josdelorge18-09-2012

zeer goed gelegen

Voor een 3 sterren zeker zeer goed . Wij hadden een standaardkamer. Dat was het enige minpuntje. Te klein , maar een stopcontact op de kamer. Voor het overige zeer goed hygiëne,eten vriendelijkheid,schoonmaak,ligging,omgeving ,vele uitstapmogelijkheden,prachtig land

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7regvibes21-07-2012

Eten teleurstellend

Net terug van 14 dagen in dit hotel waar we voor het vijfde opeenvolgende jaar verbleven. Sinds dit jaar geen Iberostar hotel meer. Waren altijd zeer tevreden over het eten, zowel wat betreft het ontbijt als het diner buffet, maar dit keer (met nieuwe, vrij jonge keukenstaf) was het eten vaak ondermaats en dus zeer teleurstellend. Kwaliteit was overwegend matig en ook was er weinig variatie. Ontbijt was iedere dag hetzelfde. Alles voor een Engels ontbijt aanwezig en verder steeds hetzelfde goedkope boterhamvlees. Datzelfde boterhamvlees werd vervolgens 's avonds bij het diner buffet aangeboden met uitzondering van 1x p.w. salami en Dalmatische ham. Salade buffet bestonden elke dag uit sla, wortel, witte kool, schijfjes tomaat en mais. Dessert ook elke dag nagenoeg hetzelfde. Koude voorgerechten weinig gevarieerd. 1x had men stoofvlees zelfs gemengd met stukjes worst van het ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Cerclezot20-06-2011

Super ik kom zeker nog eens terug

Proper onderhouden hotel. Verhouding prijs kwaliteit dik in orde. Op een nacht was de elektriciteit op mijn kamer uit gevallen. Ze kwamen het direct oplossen.

Alleen gereisd in september 2010

• 9dirk18-08-2009

Zeer goed en leuk hotel

Dit hotel is zeer goed gelegen, het personeel is super vriendelijk. Het eten is goed (buffet). Ik zou dit hotel zeker aanraden aan vrienden en familie.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8agnes en marcel06-10-2008

Knus en mooi

Ideaal en supermooi gelegen, gezellig hotel. Vlakbij het idyllische Cavtat. De zee voor je deur, bus om de hoek, dorpskern op enkele passen. Hier heb je geen auto nodig als je een week blijft. Je kan overal met bus, boot, autocar of taxi naartoe. Enige minpunt: het warm buffet was niet zo lekker, maar ik hou niet van buffetten. Kamer met groot terras en zeezicht is de moeite om -een beetje- bij te betalen.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 9Ann25-08-2008

leuk hotelletje

Gezellig hotel, maar zonder zwembad. Je mag niet zoals in andere beoordelingen vermeld wordt het zwembad van Iberostar Albatros gebruiken. Enkel de betalende diensten van Albatros mogen gebruikt worden zoals sauna, tafeltennis, schoonheidsinstituut. Je kan wel gebruik maken van gratis ligstoelen op plateaus recht tegenover het hotel. Het eten zelf is lekker, de dranken aan tafel zijn wel te betalen.

Alleen gereisd in augustus 2008

• 8E. Roose- De Clercq11-08-2008

super hotel voor een lage prijs

Zeer goede ligging dicht bij het centrum van Cavtat.Het personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam.De bufetten zijn niet al te lang maar er is voldoende variatie.Zeker een aanrader voor mensen zonder kinderen(geen zwembad en geen animatie)Propere kamers en iedere dag schone handdoeken.Badkamer aan de kleine kant.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Max05-08-2008

We zijn net terug uit Cavtat. Op grond van de goede beoordelingen op deze website, hebben we dit hotel uitgekozen. Ja, het hotel is goed gelegen en Cavtat is een leuk, charmant plaatsje, maar een 9 is dit hotel zeker niet waard. De kamers en zeker de badkamer zijn gedateerd en ook niet bijzonder schoon. Het eten is okay, maar als je geen visliefhebber bent houdt het niet altijd over. Het hotel is niet goedkoop. Voor de prijs die je moet betalen zijn er langs de Dalmatische kust betere hotels te vinden. Maar: Dubrovnik is een bijzonder mooie stad, en Cavtat is een goede uitvalsbasis ervoor, en het dorpje zelf straalt een prettige rust uit. Boek gerust een kamer hier, maar verwacht geen 9 maar eerder een 7,5.

Gereisd met partner in juli 2008

0 tips over Hotel Cavtat

1 vraag over Hotel Cavtat

• M-, 16-12-2016

Vervoer

Iemand een idee of je makkelijk bij Dubrovnik komt? Hoeveel kost ongeveer een taxi rit daarheen of buskaart en tot hoe laat rijden de bussen? Het centrum dat op loopafstand van Cavtat is, is dat ook leuk?

• VerzorgingHalfpension

• Afstand tot strand< 25 m
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Waterskiën
    • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden