Hotel SENTIDO Bluesun Berulia

HotelWeer vandaag27°20°
Hotel SENTIDO Bluesun Berulia
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Bluesun Berulia voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel SENTIDO Bluesun Berulia in het Nederlands

Zeer aangenaam verblijf

Anne
16-10-2015

Dit hotel is ideaal gelegen, tussen 2 dorpskernen, midden in de pijnbomen. Je kan uren wandelen langs de kust (kiezels). Je moet wel goed te been zijn om de trappenreeks naar het strand te nemen.Het kamermeubilair is wat van de oude stempel en de matrassen zijn met metalen armatuur die in je lichaam priemt...maar voor de rest niets dan positiefs. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, het personeel uiterst vriendelijk. Kamers met zeezicht zijn fantastisch.Bijna geen animatie. Ideaal om uit te rusten en van de natuur te genieten.

goed verzorgd hotel

Hendrix
8-5-2013

Net terug van een week Hotel Berulia. Het hotel is uitstekend verzorgd en het personeel is erg vriendelijk. We waren de enige Nederlanders. Veelal duitse senioren en gasten uit de omringende landen, aangenaam publiek. Ligging aan strand is prachtig en zeewater was al heerlijk om te zwemmen. Faciliteiten van het hotel aan zee waren nog niet open maar er was overal genoeg te doen. Wij vonden Baska Voda erg gezellig. Super ruim ontbijt en diner waarbij iedereen wat lekkers kan vinden. Gratis WIFI hetgeen voor wat grotere kinderen erg handig is.

Omgeving is prachtig maar wil je iets zien dan is een auto wel erg handig.

Zeer goed hotel

Guus kolk
6-6-2012

Uitstekende,ligging,eten,service,schoon, wifi gratis, parkeren in juni een probleem

hotel heel mooi gelegen

tonny morssinkhof
        24-8-2010

tegen een helling,dus iets minder voor mensen die slecht ter been zijn.Mooie ruime kamers met balcon(ZZ) en een uitstekende douche in ruime moderne badkamer.

Vriendelijk behulpzaam personeel. Eten in buffetvorm prima, ruim voldoende en veel variatie. Goed zwembad met ligstoelen, Kiezestrand. Te weinig parkeerplaatsen

Mooie omgeving (MAKARSKA) en prima uitvalbasis voor bezoek aan DUBROVNIK-SPLIT-TROGIR_OMIS .

Wat een prachtig hotel!

D&W
        24-8-2010

We zijn 10 dagen in dit hotel geweest, we hadden ontbijt en diner erbij geboekt. Het eten was ronduit geweldig, prima eten en veel variatie! Het hotel ligt op een prachtige plek, en 's avonds kun je lekker een wandeling maken naar Basca Voda of naar Brela waar het behoorlijk druk is. Bij ijssalon Roma in Brela kan je het lekkerste ijs eten wat je ooit geproefd hebt! Het strand is van fijne kiezels, en het water is ontzettend helder! Ook voor kinderen goed te doen op het strand, omdat het allemaal kiezels zijn. Dit is zeker een prima hotel (tegenwoordig 4 sterren!!) Personeel ook erg vriendelijk!

Luxe hotel we hebben genoten.

J.B. Seuters
        15-7-2008

Hotel direct aan zee. Het licht tegen de berg dus veel trappen Maar dat hoort zo.

De mensen zijn er byzonder vriendelijk.

De meeste avonden was er live muziek

De keuze van eten en de kwaliteit waren van zeer hoge kwaliteit. Bij de receptie werden we zeer duidelijk geholpen. Het hotel ligt tussen twee dorpen in. De kamer was ruim en de bedden waren van zeer goede kwaliteit. De badkamer had geen bad maar een masagedouche. Daar kom je niet weer onderweg. In een woord geweldig. Deze waren goed te bezoeken op loopafstand. Zelfs voor ons op 73 jarige leeftijd.

De prijzen voor drankjes e.d. waren praktisch gelijk aan die bij een tentje in de omgeving.

Het was voor ons de eerste keer dat we met een vliegtuig zijn geweest. Onze luchtvaartmaatschappij had veel aandacht besteed aan beenruimte. Ook hier behulpzaam personeel.

Kortom een geweldige vakantie ondanks de temperatuur van gemiddeld 32 graden.

Prima verzorgd hotel maar niet kinderwagen vriendelijk (uitsluitend liften vanuit lobby naar de kamers en niet naar eetzaal, bar, terras, tuin, zwembad). Nette kamers met fantastische douche. Indien gewenst werden de de handoeken iedere dag verschoond. Het strand was via de niet steile trappen prima te bereiken. Zwembad was niet zo heel groot en je mocht er niet in duiken of ballen (wat wel werd toegestaan als het niet druk was). Mooie hoteltuin. Het buffet was uitstekend, smakelijk, ruime keuze en eigenlijk altijd warm. Animatie was matig. Overdag/s'avonds wordt er weinig voor tieners georganiseerd. Boulevard en dorp van Baska Voda is lopend in ca 10 min. te bereiken. Brela heeft geen dorpskern. Het hotel zit aan de voet van het Biokovo gebergte; mooi!

In juli 2006 weer 8 dagen in Berulia geweest

Truus Blenderman
        16-9-2006

In juli 2006 weer 8 dagen in Berulia geweest. Nu had het hotel een All in formule. Niets voor ons. Armbandje om en te duur als je niet minstens 7 cocktails op een avond achterover slaat. En de espresso koffie, die in Kroatie erg lekker is, moesten we betalen. Niet duur hoor, daar niet van, maar wel raar. Het personeel was net als de vorige keer geweldig en het was leuk dat ze nog precies wisten wie we waren. Er waren dit keer veel kinderen die erg luidruchtig waren en konden eten en drinken wat en wanneer ze maar wilden. Nee, voor ons geen All in. Maar het hotel op zich is goed. Er zijn nu ook 2 a la carte restaurants waar je extra verwend wordt, die waren er vorig jaar nog niet. Maar het buffet is ook goed.

Net terug uit Brela, hotel Berulia, onze ervaringen. We waren de enige Nederlanders die gedurende de 8 dagen in het hotel verbleven. Verder voornamelijk mensen uit Kroatië, Duitsland en Tjechië. Ons verblijf in het hotel was geweldig, doordat het eten goed en heel afwisselend was(veel fruit, bruin brood, diverse groenten). Het hotel ligt aan een mooi kiezelstrand. Om het strand te bereiken, moet je over een lange trap van wel 142 treden, je moet dus goed ter been zijn!!

Hotel is prima gelegen t.o.v. de plaatsen Brela en Baska Voda (beide 10 minuten lopen).

Een goed 3 sterren hotel

Truus Blenderman
        20-8-2005

Een goed 3 sterren hotel. Prima eten. Aardige mensen. Schitterende omgeving. Wel veel treden om bij het grintstrand te komen, maar zeer de moeite waard. Boven het strand nog een goed restaurant behorende bij het hotel, heerlijk gelegen onder de pijnbomen met een sprookjesachtig uitzicht. Een glasheldere zee. Kortom een heerlijke vakantie gehad. Minpuntje is het openbaar vervoer in de regio. Maar het is met wat puzzelen te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Bluesun Berulia in Brela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Bluesun Berulia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Bluesun Berulia scoort een 8.81 uit 10 op basis van 13 reviews.