Hotel Bluesun Soline

17 reviews over Hotel Bluesun Soline

• 2017
    9Jenny Meijer25-05-2017

geweldige plek

Prachtige omgeving.mooi hotel schoon, lekker eten,en heel vriendelijk personeel.

• 9Marcus15-05-2017

Vriendelijkheid op en top!

Bluesun Soline is een pareltje die ik eigenlijk het liefst voor me zelf wil houden!

Het personeel van was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Iedereen beheerst Engels waardoor een normale conversatie ten minste gevoerd kan worden.

De kamers zijn prima; elke dag schoongemaakt en sanitair is schoon en fris. Veel tv-zenders, gratis WIFI en we hadden de mazzel met zicht op zee (heerlijk slapen met het geluid van de beach 10 meter verop).

Het restaurant is groot..veel keus en volop toetsjes..een genot! Kosten dinner: voor 2 volw + 1 kleuter = 300 KN => 40 euro (maar)! De beach bevat daarnaast vele restarants; het is schoon, het is Veilig, Normale mensen nog daar, Ja zo kan het dus ook.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

9William martin30-06-2016

Super goed!

We verbleven er van 10 juni tot 17 juni 2015. We hebben een super week gehad. De hostess van de touroperator sprak geen Nederlands maar ze was super behulpzaam en vriendelijk. De uitstappen waren in het Engels. Brela is klein maar mooi. Personeel van het hotel was vriendelijk. Propere kamers. Eten was voor ons super . Er was voldoende keuze en er werd aangevuld. Een aanrader!

• 9Chris05-05-2012

Onverminderd goed

Laatse beoordeling was al enige tijd geleden, daarom een korte update. Soline is uitstekend, een aanrader. Vorige recensies kloppen nog altijd. Het hotel is uitgestrekt en je legt nogal wat meters af (niet fijn als je bij het zwembad ontdekt dat de zonnecreme op de kamer is blijven liggen), maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Met jonge kinderen

• 8Kim30-07-2010

Goed hotel, mooi gelegen

Midden juni bezochten wij dit mooie hotel. Het hotel is goed gelegen aan een gezellige wandelweg langs de kust. Het hotel behoord zeker tot één van de betere hotels uit de regio. Verder heeft het hotel moderne, gerenoveerde kamers en een heerlijk binnen-en buitenzwembad met veel ligstoelen. Het eten is erg lekker en gevarieerd. Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk. Het dorpje Brela is klein en zeker niet geschikt voor als je wilt uitgaan. Er zijn wel enkele restaurantjes/terrasjes. Er is een klein supermarktje waar je goedkoop inkopen kan doen. Het smalle kiezelstrand is oke, maar niet te doen zonder ligbedden(harde stenen). Vanuit Brela worden er door de plaatselijke bevolking enkele excursies (vooral boottochten) georganiseerd. Als je andere uitstappen wil maken is een auto zeker aan te raden, wij deden dit en dat is prima meegevallen. Een aanrader dus voor wie opzoek is naar een rustige ligging en met de mogelijkheid om excursies te maken.

• 813-07-2009

Goed verzorgd hotel.

Hotel Bluesun Soline ligt gunstig voor het maken van wandelingen langs de kust en in de bergen. Met de lijndienst bus kun je naar Split, Dubrovnik en andere mooie steden. Het haventje van Brela ligt op enkel tientallen meters. De receptie van het hotel kan een huurauto voor je regelen. De kamers worden goed schoongehouden. Op het balkon een bankje zonder leuning om op te zitten. Vanuit de pijnbomen om het hotel komen de eekhoortjes water drinken op het balkon. De maaltijden zijn gevarieerd. Er is een binnen- en buitenzwembad. Personeel is vriendelijk en spreekt Duits en Engels.

• 9Pierre Sleeuwaert18-08-2008

Sterke aanrader!

Knappe en hedendaagse hotelaccomodatie gelegen aan een schitterend onbezoedeld stukje kust.Alle hedendaags komfort (binnen, buiten en kinderzwembad),welness.Ruim en verzorgd hotelbuffet.Geen rumoerige of luidruchtige toestanden, ideaal voor een rustige vakantie. Minder geschikt voor jeudige fuifers. Heel beperkte animatie.Vriendelijk onthaal. Brela is relatief klein en beperkt zich tot een aantal restaurantjes en souvenirwinkeltjes gelegen aan een, met pijnbomen overdekte promenade. Gezellige jachthaven. Uitstapjes zijn beperkt omwille van de geisoleerde ligging van Brela (tenzij U over een wagen beschikt-maar-parkeerproblemen in het hoogseizoen en ... wegslepen doen ze !!) Dranken in het hotel zijn prijzig -wel een voordelig supermarktje in de buurt)Wij beleefden er een heel aangename vakantie van 10 nachten in temperaturen van 30°.Kristalhelder zeewater. BIOKOVO-gebergte op de achtergrond (1760 m)

• 9Conny08-06-2008

Weinig nieuws toe te voegen aan vorige reacties, dus een herhaling van zetten. Een geweldig hotel, het eten is in buffetvorm en grandioos. De ligging van het hotel is schitterend. Wij vonden de kleinschaligheid en de rust van Brela een groot pluspunt.

• 8Ana22-10-2007

Een heel mooi hotel in een iets te klein plaatsje, waar weinig te beleven is. Het hotel is super, zeer gevarieerd eten. Met het ontbijt kun je buiten zitten, heerlijk. Ze hebben een super welness. Als je met de auto gaat, dan is het wat lastiger om er te komen, veel bergen dus veel kronkelwegen.

Familie

• 9Wendy Schoensetters31-07-2007

Een prachtig hotel! Heel modern ingerichte kamers, schitterend gelegen aan het mooie strand van Brela, lekker en gevarieerd eten. Breng zeker een bezoekje aan de Welness! Enig minpuntje is de beperkte animatie in het hotel. Toch blijft het een echte aanrader!!!

1 tip over Hotel Bluesun Soline

• Chris, 05-05-2012

Voor minder dan € 50 per dag heb je een huurauto via de receptie van het hotel. De bergen zijn prachtig.

0 vragen over Hotel Bluesun Soline

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen