Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.4Staat v/h sanitair
  • 6Eetgelegenheden

Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Camp Aloa voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Camp Aloa

• 10Mariska27-08-2017

Droomplekje

We hadden een stacaravan, op een heel idyllisch plekje, met veranda aan de Adriatische zee en geweldig uitzicht. Kleinschalige camping, relaxed sport/ surfsfeertje.
    Er werd veel gesnorkeld, gesurfd, gesubt en gevaren.
    Minpunten: Hou er zelf wel van als je naar een stadje kan lopen, dat kon hier niet, was wat te ver en geen leuke route.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Frank30-07-2017

Fantastisch, droom locatie../

Een eenvoudige camping op een sprookjesachtige plek. Vanuit je tent kijk je over de diepblauwe zee. De camping heeft een prive strandje en prima basis faciliteiten.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Liebregts19-12-2016

Fantastisch!

Geweldige ligging! Op een kleine 10 minuten rijden van gezellig dorpje Bol. Ideale camping voor kamperen met tent met fantastisch uitzicht en een heerlijk rustig strandje. Camping erg knus en gezellig opgezet. Wel heel erg steile camping dus een caravan is hier niet aan te raden. Wij vonden het een heerlijke camping en zouden er graag nog een keer terug gaan!

• 3P.15-07-2016

Geen succes

Bij aankomst werd ons verteld dat de gehuurde tent pas om 19 uur gereed zou zijn. Helaas bleek dit niet het geval en bij terugkomst om 21.00 uur bleek dat de tent kapot was. Dit vertelden ze echter niet maar moesten we zelf ondervinden. Er stond alleen een buitentent, de tent was niet sluitbaar en aan elke kant was het vrijspel voor beesten. Ligging is zonder auto ronduit slecht. Een wandeling van een uur over de autoweg door de bergen om bij Zlatni Rat beach te komen. Na het zien van de kapotte tent en de enorme wandeling hebben we dan ook besloten een andere accommodatie te zoeken. Positief daarbij was wel dat het personeel ons naar een reisbureautje in het centrum bracht.

De camping is volgens ons alleen een mooie plek als je zelf een tent mee neemt en voor elk ritje de auto wil gebruiken.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Agnes07-01-2016

Paradijselijke plek om echt te kamperen

• de locatie, rustig gelegen en direct aan zee, uitzicht, plekken, eenvoud,
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6skip van de Laar20-07-2015

dit is het ook niet.

Zijn in bol op camping Aloa terecht gekomen. maar dat is dus het ook niet. in ieder geval niet voor campers. na 2 bochten stijl naar beneden te hebben genomen en de camping bekeken te hebben toch maar omgedraaid. alles ligt ver uit elkaar en erg stijl klimmen naar toilet of als je iets wilden gaan drinken. zelfs het terug omhoog gaan met camper is een groot probleem. het is een leuke camping voor tenten maar absoluut niet voor caravans of campers.

• 3Eetgelegenheden
  • 8Jennifer Verdaasdonk19-07-2015

Prachtige idyllische plek aan de Adriatische zee!

Camping Aloa is gelegen op een rustig, uniek stuk grond direct aan het water. Met prachtige ruime plaatsen en een zeer mooi aangelegd kiezelstrand. Daar de camping op een heuvel ligt hebben alle plaatsen een prachtig uitzicht. Personeel is klantvriendelijk. De prijs/kwaliteitverhouding is naar onze mening prima. Helaas geen restaurant op de camping maar men wil wel eens een avond organiseren waarop door het personeel en/of de eigenaren gekookt wordt voor de gasten. Verder zijn in het dorp diverse uitstekende restaurants te vinden.

• 10Eetgelegenheden

Camping Camp Aloa info