Géén boekingskosten

Bluesun Bonaca

KroatiëDalmatiëBol (Brac)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bluesun Bonaca voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 23 reviews

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Bluesun Bonaca

• 6Laura Metiary19-06-2016

Niet per se babyvriendelijk

Het hotel ligt erg mooi. Wel midden in de bergen dus niet makkelijk voor mindervaliden of mensen met een buggy. Service krijgt van ons enkel een voldoende door het restaurantpersoneel. De snackbar was dicht. Tussen 17:30 en 19:00 was Niets te eten op het park (midden/eind juni) en dus hebben we gevraagd of er apart voor onze baby (11mnd) 'iets' gemaakt kon worden. Dat werd ook super gedaan. Het personeel bij de receptie was minder behulpzaam. Bij aankomst stond er geen (door ons gereserveerd) babybedje klaar. Nadat we de receptie hadden gebeld, wezen ze ons erop dat dit per nacht geld kostte (eh ja weten we, maar ons kind moet toch slapen hè?). Leuk kinderbadje maar niet verwarmd. Verder verouderde kamers - niet zo heel erg naar ons bed kraakte als een gek waardoor onze baby soms wakker werd als wij gingen verliggen. Ten slotte was alles Frans gerelateerd. Conclusie: ik raad dus aan hier pas naartoe te gaan als je kind minstens 4 is. Daarvoor lekker naar Gran Canaria ofzo :-)

• 8coort27-08-2012

goed hotel,leuke ligging,

zeer goed hotel,fijn zwembad,leuke animatie,mooie omgeving,afwisselnd eten..kortom we hebben een goede vakantie gehad in bonaca hotel,alleen wel weinig leuke uitstapjes te doen

• 5h g m jansenscheper13-08-2012

was wel te doen

de kamers mogen wel wat vaker bed laken wisel plaats vinden en het drinken mag welmeer smaak hebben

• 4I.M.Schicht29-05-2011

Totaal ongeschikt voor minder mobielen

Midden in de nacht aangekomen. Konden zelf in het donker onze kamer zoeken in een van de vele gebouwen op het terrein. Met koffer een helling opgezeuld met zeker 10% stijgings percentage!!! Service kortom slecht. Nergens aangegeven dat er een vertegenwoordiger van TO in het hotel zat, ontdekten dat pas 2 dagen voor vertrek. Receptie functioneerde alles behalve adequaat. Zonder auto is het voor een minder valide, meer een gevangenis dan een vakantie. Bij all in waren de drankjes o.a. koffie buiten het ontbijt en het avondeten alleen verkrijgbaar bij het zwembad en de bar, beiden voor een minder valide niet te bereiken. Voor het strand geldt het zelfde. Eten was best goed overigens. Kamer was netjes, iedere dag schone handdoeken en bed opgemaakt.

• 9christ'l27-11-2010

hotel bonaca, de moeite waard!

Wij zijn de eerste twee weken van augustus 2010 in hotel bonaca geweest. Tof hotel, de paviljoentjes waren leuk, dit geeft ruimtegevoel, wij zaten vlak bij het zwembad ( paviljoen 7 ). Geen geluidsoverlast, mooie maar krappe kamers ( promokamers voor 3 personen ). Leuke animatie, lekker eten, genoeg afwisseling. Spijtig dat je maar enkele kilometers kunt wandelen / mountainbiken. Je zit letterlijk gevangen op een eiland. Mooie promenade ( bij regenweer hangt er wel een kwalijk geurtje ). De reis op zichzelf neemt wél enige tijd in beslag. Vliegtuig, bus, boot, bus. En, inderdaad, als je aankomt en je checkt in, moet je zelf aan de hand van een plannetje je eigen kamer opzoeken met alle bagage bij je. Dit is het enige minpunt bij bonaca vind ik. Groetjes, Christ'l

• 8Lucien06-07-2010

Fantastisch hotel

Wij zijn hier van 19 tm 26 juni 2010 geweest. Het is een super hotel en het eten is best afwisselend in tegenstelling tot wat ik hier gelezen had. Er is volop vermaak voor jong en oud, onze dochter van bijna 2 had het enorm naar haar zin, met oa een minidisco savonds. Ook voor de volwassenen is er veel te doen. Het enige nadeel is de reis er naar toe. Je bent volkomen afhankelijk of je vlucht en de overtocht met de ferry een beetje op elkaar aansluiten. Met de boot van Split naar Supetar is het ongeveer een uurtje, en dan moet je nog eens van Supetar naar Bol, het hele eiland over. Wel heb je echt een vakantie gevoel, want je komt er echt geen Nederlanders tegen!!In onze tijd, eind juni waren er voornamelijk Tsjechen en Kroaten. Het animatieteam is leuk, maar af en toe wat anderen hier al zeiden een beetje amateuristisch, maar goed dat is misschien ook wel het leuke eraan. We hebben erg genoten!

• 9Marie-Luise28-04-2010

Schöner Urlaub für die Familie mit Kinder

Waren 2009 im Mai dort. War ein sehr schöner Urlaub. Waren 14 Leute, darunter Kinder. Essen super, Kinderfreundlichkeit wird sehr gross geschrieben. Service auch sehr gut. Zimmer sind etwas klein, aber man geht ja nur zum schlafen hin. Sauberkeit sehr gut. Alles im allen ein sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis. Denn wir fahren heuer wieder hin.

• 8Frans02-10-2008

Voor herhaling vatbaar,

In hotel Blusun Bonaca verbleven van 11/7/08 tot 25/7/08. Algemene indruk was vrij goed, de formule All-in kon beter: vieruurtje stelde niet veel voor, drankjes aan de bar konden ook beter. Het eten in het restaurant was voldoende afwisselend en lekker. Mountainbikes zijn gratis ter beschikking. De hotelkamers zijn verspreid over een vrij groot domein. Bol ligt op wandelafstand via een mooie boulevard. Alles is zeer net.Men kan het drukke strand vermijden door een tweetal kilometers verder te wandelen: zeer rustige inhammetjes en kleine strandjes.

• 7Ank29-09-2008

Prima

Het is een prima hotel, service is goed en het is er schoon. Wat alleen tegen viel was dat het eten nog al eens koud was zeker de koffie. het personeel in het restaurant was onvriendelijk.

• 8Nico17-08-2008

ZEER NET HOTEL

wij zijn net terug van ons verblijf in hotel bonaca (1/08/2008 TOT 15/08/2008).Het viel ons op dat over het ganse eiland er alles zo netjes bijlag dat heeft veel temaken met de toeristen die meestal van eigen land kwamen dus je hoort er zeer weinig nederlands.Het hotel ligt op een berg dus daardoor is het niet aan teraden voor mensen die slecht te been zijn en luctwegen problemen hebben. Het einige minpunt was de receptie, want na aankomst kregen we wel direct ons eten,want het was bijna middernacht,maar dan begon de zoektocht naar ons appartementje van 1 uur in de donker bij 32° met de baggage onder onze arm.Ik kan je verzekeren dat het geen lolleke was. Buiten dit voorval was het een aangename vakantie

Hotel Bluesun Bonaca info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)