Camping Park Soline

6.1Voldoende

• 7.8Eetgelegenheden
  • 5.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

Park Soline in Kroatië is een wat kleinere camping met schaduwrijke plekken. Bij aankomst mag je vaak zelf een plaats uitzoeken. De camping ligt aan een strandje, waar het wel druk kan zijn. Vanaf de camping bereik je lopend snel een gezellige boulevard. Hierdoor kun je ’s nachts soms wel wat geluidsoverlast hebben. Biograd is een aanrader.

Contact

163 reviews over Camping Park Soline

• 2019
    5Scholten18-08-2019

Het viel helaas tegen, sanitair was vies

Grote camping met veel activiteiten op en naast de camping. Het sanitair was echt heel erg vies. Maar we stonden wel dichtbij zee, dichter bij de receptie was het iets beter. Verder geluidsoverlast tot 03.00 's nachts, waardoor wij maar kort zijn gebleven. Personeel is erg vriendelijk en de ligging aan zee is top! Eten en drinken is te krijgen in overvloed en van prima kwaliteit.

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Durk18-08-2019

Schitterende camping aan gezellige boulevard

Diverse nationaliteiten op de camping. Een enkele Nederlander. Internet 4G is goed. Wifi werkt op het einde van de straat/receptie redelijk.
    Stacaravan met grote veranda, 3 slaapkamers, airco, magnetron (geen vaatwasser), douche, aparte wc. Stacaravan wat in midden van de camping. Bijna geen lawaaioverlast gehad. Auto parkeren naast stacaravan. Openbaar strand bij camping; niet specifiek van de camping. Druk, maar altijd wel een plekje te vinden. Zwemschoentjes mee. Douches bij strand. Ook klimtoestel in water, waterfietsen, etc. Supermarkt en bakker bij strand. Veel restaurants, bars, fruit, ijs, winkeltjes bij het strand langs de boulevard. Dit gaat door tot Biograd. Ongeveer 10 min lopen. Tips omgeving: Biograd, Krka watervallen, Kornati eilanden, Zadar, wandelen in nationaal park Paklenica, Nin (ook groot zandstrand), Pag (ook strand), Murter (strand). Iets verder weg, maar hoogtepunt: Plitvicemeren.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Jan17-08-2019

Mooi maar nooit meer

Prachtige mooie camping met ruime plaatsen, dit is het enige positieve wat ik kan geven over deze camping, enorm veel geluidsoverlast en ik ben wel wat gewend maar hier lig je wakker tot 4 uur of je moet gaan stappen, kleine strandjes waar je totaal geen vrij gevoel zal beleven alles is toeristisch opgezet en druk, nog nooit zoveel restaurantjes gezien op 1 boulevard ze hadden beter de stranden wat groter uit kunnen breiden, voor de rest vriendelijk personeel en een erg mooi land natuurlijl!!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Jacqueline06-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Het strand is zeer matig weinig plek overvol net een mierennest. Het sanitair is ronduit gezegd zeer maar dan ook zeer slecht.. Erg oud en dan ook niet schoon

De schoonmaaksters die er lopen hebben er zo te zien Geen zin in zuchten puffen Dan nog de lucht van de put op de plaats vreselijk wat een stank .

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Astrid05-08-2019

Nooit meer

De camping is druk, auto’s rijden hard en in de avond, vooral in het weekend, veel geluidsoverlast van de boulevard, muziek tot in de vroege uurtjes.. Daarna dronken luidruchtige mensen over camping. Neem vooral oordopjes mee.. Sanitair achterin de camping is nieuw en netjes en schoon.. Aan de boulevard kan je overdag bijna niet liggen zo druk is het, dat komt mede doordat het een openbaar strand is.. Kortom, voor je rust moet je hier zeker niet zijn.. hou rekening met slaapgebrek...

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Janneke08-07-2019

Fijne vakantie gehad.

Heerlijke vakantie gehad. Veel te doen aan het strand. Gezellige boulevard direct aan de camping. Je loopt zo naar het stadje Biograd. Het is wel erg druk langs het water, zeker voor schaduwplekjes. WIFi is niet al te best op de camping. Geen last gehad van lawaai-overlast. Waarschijnlijk omdat het begin van het seizoen was?(Eind juni - begin juli) Bakker en winkeltje waren prima. Ook zijn er diverse grote supermarkten op korte rij-afstand van de camping, waar je (bijna) alles kunt kopen. Wij verbleven in een stacaravan van touroperator met 2 badkamers! 3 minuten van het strand. Geweldig. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Probleempjes met kluisje en toilet waren binnen een uur verholpen. We hebben leuke uitstapjes gemaakt, oa Zadar, boottocht naar de Kornati-eilanden, Krka-watervallen en een mooi autoroute door de binnenlanden van Dalmatië met bezoek aan een fort, 40 meter hoge waterval etc.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    9Lars Butterhof03-12-2018

Top verblijf gehad

Wij stonden achteraan op de camping, dat betekend dat het wel een wandeling was van c.a. 10 minuten naar het strand. Daarbij komt wel dat achter op de camping allemaal nieuw sanitair is geplaatst van prima kwaliteit! We zagen wel dat de rest van het sanitair op de camping wat gedateerd is. Op de boulevard zijn er zeer veel eetgelegenheden waar je keuze uit vele soorten gerechten hebt. Al met al een top tijd gehad en kunnen op basis van onze bevindingen zeker de camping aanraden!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Erik30-08-2018

mooie camping, weinig nachtrust

mooie camping met goede schaduwplekken en stroom/water of dichtbij of op de plek zelf. camping zelf is prima in orde alsmede de vriendelijkheid op de receptie. vanaf de camping loopt een boulevard richting het dorp biograd waaraan allemaal eettentjes en barretjes zitten, deze maken een hoop lawaai dat meestal tot 04.00 uur doorgaat in de nacht en die je echt hoort. wij sliepen met oordoppen in zodat we konden slapen. het is een drukke camping met ook veel kleine kinderen, houdt er rekening mee dat vooral italianen en oostblokgezinnen al om 07.00 uur buiten staan te lawaai maken dus je nachten wat korter zijn. douches zien er goed uit maar het warm water kan je hier vergeten, dat is er gewoon niet. een keer midden op de dag getest toen ik als enige in de douce stond en ook toen standaard koud water. strand bij camping ligt altijd vol en soms geen plek meer te vinden. conclusie: mooie camping die megadruk is, weinig nachtrust.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Y. Wösten21-08-2018

Wij komen hier zeker voor de 3e keer terug

Super camping!

Bij aankomst mag je zelf een plekje zoeken in de zone waarin je hebt geboekt. Dus kun je altijd je beste plekje opzoeken. We hadden een plek naast het toiletgebouw die werd dagelijks 3x schoongemaakt. Ok het is wat oud, maar schoon was het wel. En ja als je savonds om 20:00 gaat douchen hoef je niet te verwachten dat je een super schone douche aantreft aangezien er dan al 63man voor je zijn geweest. Ik douche me tussen 16:00 en 17:00 dan altijd schoon sanitair.🤗 de boulevard naar Biograd is super leuk. Altijd wat te doen. Biograd ligt heel centraal, Zadar, krka meren, plitvic meren, split, trogir, paklenica park en vergeet vooral de eilanden niet. Allemaal zijn ze prima te bezoeken zonder uren in de auto. Nee het is geen mega camping maar daar is de prijs ook naar. Het strand is inderdaad wat krap. Wij hebben altijd nog een rustig plekje weten te vinden waar we heerlijk rustig konden liggen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Anoniem09-08-2018

Niet laten leiden door slechte reviews oordeel zel

10 dagen hier op de camping gestaan. We mochten zelf een plek achterin de camping zoeken. We hebben hier een prachtige rustige plek in de schaduw kunnen vinden. Vanuit deze plek rij je gemakkelijk naar Zadar, Sibenik en de Krka watervallen. Nog geen 10 minuten rijden van de camping zijn grote supermarkten, waaronder een Lidl. Op de camping zelf zit een restaurant, prijs/kwaliteit is hier oké. Je krijgt waar je voor betaald. Vanaf de camping loop je zo een lange boulevard op met veel restaurants, cocktailbars en diverse kraampjes. Je komt zo ook in het centrum van Biograd uit. Overdag is het strand helaas enorm druk. Zoals de andere reviews aangeven, overvol. Als je verder door loopt over de boulevard zijn prachtige plekjes te vinden op plateaus aan de zee. Het sanitair is op sommige plekken aan vervanging toe en vaker op een dag schoonmaken zou geen overbodige luxe zijn. Ons heeft het niet de vakantie laten verpesten. Heerlijk uitgerust

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018