Camping Park Soline

133 reviews over Camping Park Soline in het Nederlands

mooie camping, weinig nachtrust

Erik
30-8-2018

mooie camping met goede schaduwplekken en stroom/water of dichtbij of op de plek zelf. camping zelf is prima in orde alsmede de vriendelijkheid op de receptie. vanaf de camping loopt een boulevard richting het dorp biograd waaraan allemaal eettentjes en barretjes zitten, deze maken een hoop lawaai dat meestal tot 04.00 uur doorgaat in de nacht en die je echt hoort. wij sliepen met oordoppen in zodat we konden slapen. het is een drukke camping met ook veel kleine kinderen, houdt er rekening mee dat vooral italianen en oostblokgezinnen al om 07.00 uur buiten staan te lawaai maken dus je nachten wat korter zijn. douches zien er goed uit maar het warm water kan je hier vergeten, dat is er gewoon niet. een keer midden op de dag getest toen ik als enige in de douce stond en ook toen standaard koud water. strand bij camping ligt altijd vol en soms geen plek meer te vinden. conclusie: mooie camping die megadruk is, weinig nachtrust.

Wij komen hier zeker voor de 3e keer terug

Y. Wösten
21-8-2018

Super camping!

Bij aankomst mag je zelf een plekje zoeken in de zone waarin je hebt geboekt. Dus kun je altijd je beste plekje opzoeken. We hadden een plek naast het toiletgebouw die werd dagelijks 3x schoongemaakt. Ok het is wat oud, maar schoon was het wel. En ja als je savonds om 20:00 gaat douchen hoef je niet te verwachten dat je een super schone douche aantreft aangezien er dan al 63man voor je zijn geweest. Ik douche me tussen 16:00 en 17:00 dan altijd schoon sanitair.🤗 de boulevard naar Biograd is super leuk. Altijd wat te doen. Biograd ligt heel centraal, Zadar, krka meren, plitvic meren, split, trogir, paklenica park en vergeet vooral de eilanden niet. Allemaal zijn ze prima te bezoeken zonder uren in de auto. Nee het is geen mega camping maar daar is de prijs ook naar. Het strand is inderdaad wat krap. Wij hebben altijd nog een rustig plekje weten te vinden waar we heerlijk rustig konden liggen.

10 dagen hier op de camping gestaan. We mochten zelf een plek achterin de camping zoeken. We hebben hier een prachtige rustige plek in de schaduw kunnen vinden. Vanuit deze plek rij je gemakkelijk naar Zadar, Sibenik en de Krka watervallen. Nog geen 10 minuten rijden van de camping zijn grote supermarkten, waaronder een Lidl. Op de camping zelf zit een restaurant, prijs/kwaliteit is hier oké. Je krijgt waar je voor betaald. Vanaf de camping loop je zo een lange boulevard op met veel restaurants, cocktailbars en diverse kraampjes. Je komt zo ook in het centrum van Biograd uit. Overdag is het strand helaas enorm druk. Zoals de andere reviews aangeven, overvol. Als je verder door loopt over de boulevard zijn prachtige plekjes te vinden op plateaus aan de zee. Het sanitair is op sommige plekken aan vervanging toe en vaker op een dag schoonmaken zou geen overbodige luxe zijn. Ons heeft het niet de vakantie laten verpesten. Heerlijk uitgerust

Neckermann Reizen

Park en zee zijn goed. Strand is rampzalig (Handdoekjes leggen (sommige laten ze gewoon dag en nacht liggen). Of jouw voeten in de tas van anderen of andermans voeten in jouw tas). Veel ruzie hierdoor (is niet handig met al die verschillende talen).... is wel mooi om te zien.....beetje verder lopen is het geen probleem. Niet alle nachten is er muziek/herrie. Maar als de muziek er is....... van verschillende tenten tegen elkaar op. De 1 nog harder dan de andere..... Dit stoort wel, en tot zeker 02.30 uur. Met daarna wat er nog naar hun slaapplek loopt. De Kroaten/Slovenen zijn sowieso aanwezig met hun scherpe stemmen.

Nooit meer

Fam de vries
4-8-2018

Bij aankomst schrokken we al we hadden in december gereserveerd maar moesten zelf op zoek naar een plaats. We stonden vlak langs de doorgaande weg later bleek continu in de stofwolken. Toiletten en douches werden maar een keer per dag schoongemaakt wat echt niet kan op zo'n grote en vrij dure camping. Als je naar het strand wilde moest je 's ochtends helaas al vroeg je bed uit om ook daar een plekje te claimen het water in gaan was topsport over de handdoeken en benen springen maar het water was heerlijk er ligt van de camping naar Biograd een wandelpromenade of boulevard met Di erse restaurants en barrettjes waar je voor weinig kunt eten let wel prijs kwaliteit verhouding op de camping is er een ja hoe zal ik het noemen een soort bouwkeet wat Winkel word genoemd je kan hier echt alleen de hoogst noodzakelijke dingen halen in biograd ongeveer 2.5 km verderop zijn diverse grote supermarkten.

Voor ons nooit deze camping meer

T

Vreselijk!

Michael
28-7-2018

Slapeloze nachten door de discotheken In Biograd, werkelijk veel herrie. Scheurend verkeer, wordt niets aan gedaan. Massale camping, op zich mooi en verzorgd maar verder hangt er een onaangename sfeer door allerlei dronken mensen en ‘s nachts lallende jongelui. Kortom, overdag aardig, na 22.00 uur niet meer te doen.

Grootste fout van de vakantie

Maayke
27-7-2018

Na lang zoeken naar een camping kwamen we uiteindelijk bij soline uit omdat ze daar plek hadden. In eerste instantie leek het prima. We stonden achteraan op de goedkoopste plekken. Dit zijn achteraf de grootste en rustigste plekken van de camping met een nieuw washok. De overige campingplekken was hutje mutje en de washokken zijn smerig, met als diepte punt dat mensen seks hebben op toilet. Mensen lopen te showen met hun gadgets. In de nacht erg veel lawaai en het strand is verschrikkelijk druk en vies. Biograd is 1 grote attracties met als diepte punt een grote kermis. Het hoogseizoen is mega druk, als je voor je rust komt moet je verder zoeken. Wij zijn na 3 dagen 500m verder op een camping gaan staan. Camping Bakija waar je in een oase van rust komt, met een fijn rustig strand. Nooit meer naar soline

Nooit meer

Bert v Loenen
11-7-2018

In hoofdseizoen te druk en teveel lawaai, sanitair niet voldoende schoon

oneerlijke campingbeheerders en oud sanitair

Bruno en Sonja
30-6-2018

Op 31 Mei aangekomen voor min 20 dagen Soline maar .... in het boek van acsi staat dat er aan het water geen korting acsi is . Onze vrienden stonden er reeds een paar dagen en die hadden aan het water korting tot einde Juni !! wij hebben er tussen gestaan aan 35 euro per nacht !! ze werken daar dus met twee maten en twee gewichten . We konden wel in het bos gaan staan aan acci prijs . De man aan de balie zei ons dat de korting 2 DAGEN voorbij was .... stel u voor !

Luidruchtige camping , om 7 uur beginnen ze met een bladblazer de naalden weg te blazen ... 7 min douche en heel veel koud water . kapotte wc brillen en veel te weinig sanitair . trailerhelling hebben ze een winkel voorgezet en aan het strand kan je er met je bootje zeer slecht in . geen aanrader voor 35 euro buiten het seizoen .

Grote camping met druk en rustig stuk

Mike
20-8-2017

Dure camping met veel drukke stukken, met name aan de kant van het strand. Zorg voor een plek wat verder van het strand! Het strand is erg druk en openbaar voor iedereen. Sanitair redelijk. Douchen werkt met polsbandjes, 1 keer per dag 7 minuten. Redelijk veel schaduw. Veel rumoer in de avond.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Soline in Biograd na Moru, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Soline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.