Hotel Kornati

FamiliehotelWeer vandaag33°23°
Hotel Kornati
8,7

4 reviews over Hotel Kornati in het Nederlands

Aanrader, goed verzorgd en rustig hotel!

Anja S
3-7-2019

Héél goed, schoon hotel, super goede bedden, vriendelijk personeel. Kamer niet heel ruim, maar goed te doen. Prima douche. Enorm uitgebreid ontbijtbuffet, ook als je als één van de laatste komt ontbijten is alles nog aanwezig, continu aangevuld en ziet er nog keurig verzorgd uit, echt top! Goede airco op kamer. Wifi in openbare ruimte is goed, op kamer vaak slecht bereik. Wij hadden kamer aan achterkant, met helaas alleen een Frans balkon en uitzicht op parkeerplaats, daardoor wel lekker rustig. Parkeren € 6 p/d óók voor hotelgasten. Hotel Kornatie ligt mooi centraal tussen het strand en het levendige centrum, alles heel goed te belopen. Komt in eerste instantie wat zakelijk over maar dat viel reuze mee. Heeft zelf geen zwembad en animatie maar je mag hiervoor van het naastgelegen hotel gebruikmaken (50 m lopen) Er is een mooie ruime doucheruimte aanwezig om de laatste dag na uitchecken nog te kunnen gebruiken bij laat vertrek.

Prima hotel.

R.H. Romeijn
12-8-2011

Goed ontbijt- en avondbuffet. Behulpzaam personeel. Goede gemoderniseerd kamer met aan de zeezijde een fraai uitzicht. Alleen balkon wat klein met harde houten stoeltjes.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijke prijs/kwaliteit verhouding

broekmans
8-9-2010

We hadden dit hotel voor een periode van 1 week geboekt. Helaas was alleen halfpension mogelijk. Wij houden er namelijk van om diverse restaurantjes "uit te proberen". Op deze site staat 3 sterren, in de reisbrochure stond 4 sterren. Dit hotel is zeker géén 4 sterren waard: kamer wordt matig opgeruimd/schoongemaakt, het restaurant is niet stijlvol en niet gezellig. Het eten is gevarieerd en redelijk van smaak. Desondanks hebben we toch regelmatig buiten het hotel gegeten. Je kunt gebruik maken van het zwembad van hotel Adriatic (zelfde keten). Het zwembad heeft 6! ligbedden waar hotelgasten van 3 hotels gebruik van kunnen maken. Een kans op een vrij ligbed is dus vrijwel nihil.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Een hartverwarmende plek

katija sturica
7-7-2009

Hotel 'Kornati' Biograd na moru is zeer goede accomodatie, juiste prijs kwaliteit, gastvrije en vriendelijke mensen, een toffe vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kornati in Biograd na Moru, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kornati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.