Hotel Kornati

KroatiëDalmatiëBiograd na Moru

7.8GoedScore uit 4 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

7.8GoedScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

4 Reviews over Kornati

• 9Anja S03-07-2019

Aanrader, goed verzorgd en rustig hotel!

Héél goed, schoon hotel, super goede bedden, vriendelijk personeel. Kamer niet heel ruim, maar goed te doen. Prima douche. Enorm uitgebreid ontbijtbuffet, ook als je als één van de laatste komt ontbijten is alles nog aanwezig, continu aangevuld en ziet er nog keurig verzorgd uit, echt top! Goede airco op kamer. Wifi in openbare ruimte is goed, op kamer vaak slecht bereik. Wij hadden kamer aan achterkant, met helaas alleen een Frans balkon en uitzicht op parkeerplaats, daardoor wel lekker rustig. Parkeren € 6 p/d óók voor hotelgasten. Hotel Kornatie ligt mooi centraal tussen het strand en het levendige centrum, alles heel goed te belopen. Komt in eerste instantie wat zakelijk over maar dat viel reuze mee. Heeft zelf geen zwembad en animatie maar je mag hiervoor van het naastgelegen hotel gebruikmaken (50 m lopen) Er is een mooie ruime doucheruimte aanwezig om de laatste dag na uitchecken nog te kunnen gebruiken bij laat vertrek.

• 7R.H. Romeijn12-08-2011

Prima hotel.

Goed ontbijt- en avondbuffet. Behulpzaam personeel. Goede gemoderniseerd kamer met aan de zeezijde een fraai uitzicht. Alleen balkon wat klein met harde houten stoeltjes.

• 7broekmans08-09-2010

Redelijke prijs/kwaliteit verhouding

We hadden dit hotel voor een periode van 1 week geboekt. Helaas was alleen halfpension mogelijk. Wij houden er namelijk van om diverse restaurantjes "uit te proberen". Op deze site staat 3 sterren, in de reisbrochure stond 4 sterren. Dit hotel is zeker géén 4 sterren waard: kamer wordt matig opgeruimd/schoongemaakt, het restaurant is niet stijlvol en niet gezellig. Het eten is gevarieerd en redelijk van smaak. Desondanks hebben we toch regelmatig buiten het hotel gegeten. Je kunt gebruik maken van het zwembad van hotel Adriatic (zelfde keten). Het zwembad heeft 6! ligbedden waar hotelgasten van 3 hotels gebruik van kunnen maken. Een kans op een vrij ligbed is dus vrijwel nihil.

• 8katija sturica07-07-2009

Een hartverwarmende plek

Hotel 'Kornati' Biograd na moru is zeer goede accomodatie, juiste prijs kwaliteit, gastvrije en vriendelijke mensen, een toffe vakantie

Hotel Kornati info

• VerzorgingHalfpension