Appartement Adria ***

We hebben een aantal aanbieders voor Adria voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Adria in het Nederlands

Zeer goed

Sedmak, 7-8-2016

Uitstekende ligging aan het kiezelstrand. Ruim appartement met schitterend zeezicht. Heel netjes en zeer schoon. Eigenaar vriendelijk en behulpzaam.

Appartement Adria is ruim en mooi.

Wim, 28-6-2010

De mooie ruime appartementen liggen op 15 minuten lopen van het leuke centrum van Biograd. Het strand ligt op 2 minuten aan de achterzijde, kleine kiezel steentjes.

Er zijn vele leuke en voordelige resaurantjes. Supermarkt op 10 minuten lopen.

Voor herhaling vatbaar!

fam. W.R. Keimling, 9-9-2009

Wij bezochten dit appartement in augustus/september 2009.

Het appartement ligt 50 meter van het kiezelstrand. Binnen 15 minuten loop je naar het leuke centrum van Biograd.

De eigenaar en zijn familie woont ook in het appartement en is altijd bereikbaar wanneer je iets nodig hebt. Er is geen schoonmaak (alleen de eindschoonmaak), het bedlinnen wordt eens per week gewisseld. De inrichting van het appartement is toereikend, het kan mischien iets meer aangekleed worden maar dit is persoonlijk. Wij hadden de beschikking over een 2-persoonsslaapkamer met balkon (landzicht), badkamer en de kamer met open keukentje, 2-persoonsslaapbank, eethoek en tv met decoder. Een overdekt balkon met zitje en uitzicht op zee.

In het algemeen een prachtig en goed verzorgd appartement in een mooie omgeving. Het voldeed aan onze vewachtingen.

We hebben een aantal aanbieders voor Adria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Adria in Biograd na Moru, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Adria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Adria scoort een 5.5 uit 10 op basis van 4 reviews.