Vakantiehuis Bramasole

2008

Van ons krijgen jullie een welverdiende 10! Vakantie bij

Adrienne
2-1-2008

Van ons krijgen jullie een welverdiende 10! Vakantie bij jullie is gewoon super! En daarom komen we dit jaar voor de 4e keer weer terug! We verheugen ons er op!!!

Adrienne en Manje

Gereisd Familie in januari 2008
2007

Nu 2 keer geweest en 2 keer een geweldige week gehad

Laurens
21-3-2007

Nu 2 keer geweest en 2 keer een geweldige week gehad. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam! De omgeving is verschikkelijk mooi en het eten en drink fantastich.

Ik ga weer boeken dit jaar.

Gereisd Anders in maart 2007
2006

Super plek

Ellen
2-10-2006

Super plek. Heerlijk relaxen. De Gastheer en vrouw zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd Anders in Mon Oct 02 2006 10:44:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stukje paradijs op aarde!!! Qua ligging en beheerders

Ineke
2-4-2006

Stukje paradijs op aarde!!! Qua ligging en beheerders. Heerlijk! Weg gaan nu voor het 3e jaar.

Gereisd Anders in april 2006

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Bramasole

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bramasole in Bibinje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bramasole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.