Camping Autocamping Park Matija

2 reviews over Camping Autocamping Park Matija in het Nederlands

Persoonlijke, kleine camping

Annemarie
28-10-2012

Camping Matija is verschillend van de andere campings op Murter. Het is wat meer ongedwongen, klein en persoonlijk, aardige eigenaresse. De camping ligt aan de noordkant van het schiereiland, op ca. 2 km. ten oosten van Betina, pal naast de langgerekte camping Plitka Vala.Via een onverhard weggetje aan het einde van deze camping kom je bij Matija. De camping bestaat uit twee delen, een bovendeel wat bestaat uit een olijfbomengaard met vrije, onafgebakende plaatsen tussen de bomen (redelijk schaduwrijk). Het andere deel ligt vlakbij aan de andere kant van het onverharde (doodlopende) weggetje, met wat meer seizoenskampeerders. Hier is ook het sanitair gebouw (knus en schoon), de andere faciliteiten en je loopt zo naar de zee (nergens uitzicht op zee). Er loopt een smal weggetje langs de kustlijn van Tisno naar Murter, die moet je wel oversteken maar relatief weinig verkeer. Voor de camping zijn een aantal kleine boothellingen met daartussen kiezelstrandjes, prima om een duik te nemen.

Een mooie camping onder de olijfbomen

Jan Nicolaij
21-9-2010

standplaatsen en een mooi aangekleede camping met olijfbomen, plantenbakken en (overdekte) zitgelegenheden. Het camping-echtpaar doet er van alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Ze zijn van 6 uur 's morgens tot 11 uur 's avonds bezig met schoonmaken van het prima sanitair en terrein. Wifi en internet is gratis, maar niet erg stabiel.

Als je de camping afloopt kom je bij de zee; op een betonnen kade kun je goed liggen. Voor watersporters een prima plek en uitvalbasis.

Daarnaast kun je op het (schier)eiland prima fietsen naar rustige baaitjes waar je lekker kunt zwemmen.

Het dorpje ligt op 2 km afstand; 's avonds is er geregeld iets te doen...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamping Park Matija in Betina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamping Park Matija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Autocamping Park Matija scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.