Appartement Ivana

Appartement
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ivana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Ivana in het Nederlands

Vriendelijke en behulpzame eigenaar en familie. Alles is picobello in orde. Een vrij nieuwe inrichting. Schoonmaak is uitstekend. We ontbeten in een 2 deuren verder gelegen hotel-restaurant. Dat ontbijt was ook goed. Appartement ligt bovenaan een behoorlijk steile weg. Naar het strand en boulevard is naar beneden goed te doen. Maar terug is het voor mensen met mindere conditie een hele uitdaging. Wij hadden gelukkig een auto gehuurd tijdens de vakantie. De straat zelf is doodlopend. Dat is dus een pré. De doorgaande weg ligt in de nabijheid. Dus de geluiden daarvan hoor je wel. Wij hadden er overigens geen last van. Heerlijk ruim balkon, waarop het goed toeven was in de avonduren.

Oude reviews (archief)

TOP

Jurrien
20-10-2011

Zeer mooi en vriendelijke mensen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ivana in Baska Voda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ivana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ivana scoort een 9.14 uit 10 op basis van 2 reviews.