KinderhotelWeer vandaag28°18°

10 reviews over Camping Basko Polje in het Nederlands

Vreemde ervaring!

Gwendolina
10-8-2018

Als ervaren kampeerder sta je hier toch weer te kijken! De ontvangst aan de receptie was beleefd, een glimlach kon er echter niet vanaf. De sanitaire blokken liggen verspreid over het terrein, maar er is slechts 1 douche in elk gebouw dat een beetje voldoet aan westerse normen. Afwassen is maar op enkele plaatsen mogelijk. Ook het ledigen van het chemisch toilet kan maar op 1 plaats helemaal bovenaan de camping. De gasten komen allemaal uit Polen, Hongarije, Bosnië en Herzegovina, ... en negeren je volkomen. Alleen stuurse blikken wanneer je goeiedag zegt. Na enkele dagen geef je het dan ook op. De camping beschikt wel over mooie ruime plaatsen, is rustig gelegen en makkelijk bereikbaar via de tunnel die nu tolvrij is. De naaldbomen zorgen voor voldoende schaduw, maar ook voor hardnekkige vlekken op auto en kampeermateriaal. Er waait echter een strakke wind die vanaf de berg naar beneden komt rollen en alles wat niet vast gemaakt is de camping rond sleurt. Kleine winkel en bakkerijtje zijn tot 22u open wat erg handig is. Baska Voda ligt op 20 min lopen van de camping.

Prima caravan in oude Oostblok omgeving

Helen Veenstra
27-8-2017

Caravan top! De omgeving, sorry; een troosteloze, oude, niet onderhouden, Oostblok zooi. Onze 3e x Kroatië. Wat een verschil in gebied. Gebouwen stammend uit de jaren 70 van het voormalige Oostblok. Bestrating, tegeltjes, gebouwen, alles jaren 70, daarna nooit onderhoud. Sommige stukken lijken het decor van een horrorfilm. Baska Voda en Makarska leuk. Mooiste strand (snorkelen) : Punta Rata bij Brela. Naar Split en Trogir geweest. Wel aardig, maar hebben mooiere steden gezien. Opvallend van dit deel : mooie stranden, veel zwerfafval. Overal wordt gerookt (binnen in restaurants, bij receptie). Kroatië is erg afhankelijk van toerisme. Bewoners beseffen dit niet? Vriendelijkheid en omgang met klanten is slecht. Medewerkers bij receptie wél aardig. Op camping staat een lelijk, vervallen gebouw, ooit een restaurant. Er is wel een bakkerij. Istrië vond ik leuker, en Plitvice en Krka zijn prachtig. De kust heeft veel potentieel. Investeren en klantvriendelijkheid noodzakelijk.

Nostalgische "Joegoslavië" camping

Jozien
5-8-2017

De tijd heeft stilgestaan. Wij kwamen 30 jaar geleden regelmatig in dit deel van Kroatië en er was weinig veranderd op deze camping. De entree maakt een trrosteloze indruk, met veel gesloten winkeltjes en eetgelegenheden. Maar de camping zelf is best oké. Ruime plekken in een bos. Het sanitair is vernieuwd en ziet er prima uit. Er zijn heel veel toiletgebouwen. De ligging tov het strand is uitstekend. Strand is lekker met veel schaduwplekken. Het is een heel rustige camping, met een goede ligging voor uitstapjes bijv naar Split (zeer aan te raden).

D-reizen

Niet meer in hoogseizoen, vanwege drukte en hitte!

Hans van Schooneveld
11-8-2016

Onze stacaravan was perfect,( buiten de ijskast een beetje klein) precies zoals wij ons voorgesteld hadden. Jammer dat de supermarkt heel slecht was, waarom nu niet een winkel waar je keuze kan maken uit alle benodigdheden, je moet een auto nodig hebben voor je boodschappen. Perfecte aparte bakker. Alle mensen heeeeel vriendelijk en iedereen spreekt Engels. De camping is nog in handen van de overheid, wordt daardoor niet echt goed onderhouden jammer, want de ligging is prachtig. Diverse avonden genoten van de prachtige zonsondergang, ook de kust is een prachtig bij de camping. Denk in een ander jaargetijde : TOP.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk toeven!

G&A
13-2-2016

Wat een heerlijke camping.

Wij verbleven in een stacaravan, gelegen in een schaduwrijk pijnbomenbos, dat rijkt tot aan het strand! Vanaf de stacaravan loop je in 5 tot 7 minuten naar het kiezelstrand. Eigen parkeerplek naast de stacaravan.

De camping heeft een supermarkt met een ietwat beperkt assortiment, een bakkertje met dagelijks vers brood en een restaurant-bar met eenvoudige gerechten. Pinautomaat bij de receptie. Voor jonge kinderen is een kleine speeltuin met een glijbaan en een schommel.

Toen wij verbleven waren er geen Nederlanders aanwezig, wel veel gasten uit o.a. Polen, Tsjechië en Slowakije. Tevens komen er veel daggasten uit de omgeving (en o.a. het nabijgelegen Bosnië-Hercegovina). Iedereen is er vriendelijk en laat ieder z'n gang gaan.

De camping ligt net buiten Baška voda en op 10 minuten rijden van Makarska. Vanaf de camping rijd je snel en gemakkelijk door een tunnel (TOL) naar de autosnelweg. Ligging centraal voor uitstapjes naar o.a. Split, Dubrovnik en Bosnië-Hercegovina (Mostar).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Leuke eenvoudige camping met veel ruimte

Fronie
23-12-2015

Een van de weinige campings onder Split waar je met een grote caravan goed terecht kunt! Goed: ruime plek, schoon sanitair, terras met zeezicht, prima restaurant, mooie kleine strandjes en je kunt langs de kust via een voetpad naar Baska Voda lopen (ca. 2 km). Het enige minpuntje is dat er geen percelen direct aan het strand zijn. Gem. 100m. Naar strand vanaf de camping. Camping voor kampeerders die geen luxe wensen zoals op de campings in Istrie

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Eenvoudige maar ruime camping

Pivo
7-9-2014

Voor de zuidelijke ligging is dit een hele ruime camping (misschien wel de grootste onder Split). Bakker en supermarkt aanwezig. De topper was toch wel het restaurant met geweldig terras met zeezicht! Schoon sanitair (zijn toch altijd de gebruikers die zooi achterlaten, de dames maakten alles keurig schoon en waren aardig). Geen plaatsen met zeezicht. Voor herhaling vatbaar! Wel spullen meenemen om je caravan recht te kunnen zetten, terrein is niet overal vlak. Plaatsen met stroom, aantal met water. Camping is zeer geschikt voor gezinnen (rustig, geen last van muziek o.i.d.) met kinderen die niet al te veeleisend zijn. Er is geen animatie voor kinderen, geen speeltoestellen. Wij zijn er met 4 kinderen geweest (12,10,9,6) die zich prima hebben vermaakt omdat er voldoende ruimte is om te voetballen, badmintonnen etc. En geen last van drukte met auto's die over de camping rijden. Er is WiFi, maar slecht bereik, alleen bij de receptie. Kortom, voor de echte kampeerder die houdt van rust.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Altijd plek

Dik
9-9-2012

De camping ligt vlak bij Baska Voda, in de richting van Makarska. Het is een grote camping die in een dennenbos ligt. Wij waren er van 8 tot 17juli met een tent, en er was voldoende plek. We stonden beslist niet hutje mutje, maar hadden een royale plek. De camping behoort bij een groot appartementencomplex. Dat zie je pas als je naar het strand loopt. Dit strand is overigens prima, leuke baaitjes langs de hele kust tot aan Baska Voda (1,5 km) en ook in de richting van Makarska kun je best een rustig plekje vinden. De camping loopt sterk af, hier en daar. Het vinden van een vlakke plek kost even moeite. Sanitair is er voldoende en ook in redelijke staat. Wordt ook in hoogseizoen goed schoongemaakt. Er is een bakker. De supermarkt stelt niets voor. De camping ademt weinig sfeer uit, maar vormt een prima uitvalsbasis voor wandelingen in het Biokovogebergte (even de weg oversteken).

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving, camping een beetje armoedig.

René
30-9-2009

De omgeving is mooi. Je loopt in een paar minuten naar de zee. De camping doet wat armoedig aan alhoewel het sanitair redelijk bij de tijd is. Rekening houden met behoorlijk ongelijke plaatsen. De ontvangst en de behandeling aan de receptie kon wat vriendelijker maar het norse zit blijkbaar een beetje in de aard van de Kroaten.

Gereisd Met partner in Wed Sep 30 2009 12:39:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Jammer van zo'n camping met potentie

Henry
22-7-2009

Op Basko Polje hoef je niet bang te zijn dat het vol wordt. Een enorme camping met veel potentie, maar geen gasten. Jammer. Het ontbreekt een beetje aan regelmatig onderhoud hier op deze voormalige grote staatscamping gelegen bij diverse hotels. Een schitterende toegangsweg, geen bizarre afdalingen naar de kust maar een perfect uitgebouwde weg, alles goed, tot aan de receptie. Tijdens ons bezoek waren er slechts 5 andere plekken bezet van de dikke 700 stuks. Het terrein is sterk aflopend dus neem blokken mee voor de hoge kant van de caravan. Toiletgebouwen echt mooi, een grote winkel en een beetje trieste omgeving zonder campinggasten. Jammer jammer. Maar wat een potentie voor een onderneming met visie. Goed voor één nacht, maar we gaan over een jaar of 4 zeker weer kijke.

Gereisd Met partner in mei 2009

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Basko Polje in Baska Voda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Basko Polje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.