Reviews over Arbanija

Aangenaam hotel

Niki,
    17-8-2010

We verbleven maar 1 nacht in Villa Tina om 's anderendaags naar de luchthaven te gaan. Het hotel ligt maar een kwartiertje rijden van de luchthaven. We hadden schrik door de vorige commentaar dat we problemen zouden krijgen met de brug. Wij hadden geen enkel probleem. In de spitsuren schuiven ze aan maar je hebt in elke stad wel een drukker punt. Toen we 's avonds naar Trogir wilden parkeerden we voor de brug en dan hadden we ook geen probleem om onze auto kwijt te raken in Trogir. De kamer was zeer ruim, comfortabel en had goede airco. Het ontbijt was heel lekker en het is aangenaam dat je op het terras kan eten. Het personeel was vriendelijk. Wij waren meer dan tevreden en vonden dit een goed hotel.

Arbanija scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews