Appartement Zupan

9.7Fenomenaal

Kroatië, Centraal Kroatië, Rakovica (Plitvice Lakes)

Op vakantie geweest naar Zupan?

9.7Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Zupan

• 10Sietske28-08-2016

Heerlijk apartement

Mooi appartement, wij zaten in een nieuwe aanbouw, op wat afwerkingen na een prachtige nieuwe kamer. Zeer vriendelijk ontvangst. Heerlijk ontbijt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Kristien22-09-2012

Perfect appartementje

Appartementje ligt op grote baan, op wandelafstand van winkeltje. Kamer zelf is heel net met een mooie badkamer. Er is ook een gemeenschappelijk keukentje beschikbaar met koelkast. Wij hadden een fijn terrasje. De uitbaatster is echt toppie, wat een vriendelijke vrouw, ze bracht ons zelf één avond een stuk zelfgemaakte cake voor te proeven! Op 15 minuten van Plitvice kan je niet beter vinden, een echte aanrader! Wij zijn ook gaan kayaken met het Mirjana&Rastoke tourist center, geweldige ervaring, DOEN!!!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Linda11-10-2010

Netjes en gastvrij

Prima huis als uitvalsbasis om naar de Plitvice Meren te gaan. Ongeveer 10 minuten rijden tot het park. De gastvrouw is zeer gastvrij en doet er alles aan om het naar je zin te maken zonder opdringerig te zijn. Je mag zelf kiezen hoe laat je wil ontbijten, en wat je wil ontbijten en desgevraagd heeft ze veel informatie over activiteiten in de buurt. De kamer die wij hadden was zeer ruim, met eigen badkamer. Daarnaast was er nog een gezamenlijke ruimte waarin een keukentje, een zithoek en een koelkast/diepvries stond. Ik vind het een aanrader.

Ik heb zelf geen kinderen dus heb de kindvriendelijkbeoordeling niet ingevuld, maar durf wel te zeggen dat het leuk is om er met de kinderen heen te gaan. Kamers zijn groot genoeg en in de wei naast het huisje zijn geitjes, fruitbomen, 2 hele vriendelijke golden retrievers van de eigenaresse.

Gereisd met partner in augustus 2010

Appartement Zupan info