Appartement Pool Apartments Plitvice Lakes

Appartement
Appartement Pool Apartments Plitvice Lakes
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Pool Apartments Plitvice Lakes voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Pool Apartments Plitvice Lakes in het Nederlands

Ruim appartment vlakbij watervallen

Michel, 1-10-2014

Het Pool Apartment ligt op nog geen 10 km van de ingangen van het Nationale Park Plitviche. Wij hadden het appartement met 2 slaapkamers boven. Grote huiskamer beneden en grote keuken. Prachtig balkon. Het zwembad is niet al te groot met ijskoud water. Lekker om even af te koelen. De appartementen liggen in het dorpje Grabovac. Op loopafstand (15 minuten) is een klein supermarktje. Verder bestaat Grabovac uiit zes huizen. Heerlijk rustig. Maar met de auto ben je zo in het sprookjesachtige park van Plitviche.

Mooi, maar niet voor jonge kids

Heico, 17-9-2014

Het appartement is waanzinnig mooi!. We hadden de grootste (1-ste etage) met een bijzonder groot balkon (rond het appartement). De afstand tot supermarkt en de toegang tot de Plitvice meren is kort.

Echter het zwembad is voor jonge kinderen niet aan te raden. De eigenaresse is erg gefrustreerd als de kinderen in het bad springen, spetteren etc etc. Als er ook maar 1 grassspriet in komt gaat ze dit met een schepnet verwijderen. Herhaaldelijk leverde dit ook behoorlijke discussies op met haar. Haar excuus (voor het agressieve gedrag richting de kids) was telkens dat het in het belang van de andere gasten was. Er waren op dat moment geen andere gasten in het bad en degene die er waren waren Nederlands en begrepen ook dat kinderen bij 30 graden in een zwembad willen spelen en geen baantjes willen trekken.

Kortom, een mooi appartement maar niet voor jonge kids (8-10) die na een lange dag willen afkoelen in het bad.

Top overnachtingsplek vlakbij de plitvice meren

aletta.koning, 10-8-2013

Op de plaatjes zag de accommodatie er al schitterend uit maar in werkelijkheid was het nog mooier. Pool- appartements ligt op een ideale plek van waar uit je in 15 minuten rijden bij het nationaal park bent. Na afloop van een bezoek aan het park kun je genieten van de mooie tuin en het uitzicht vanaf het balkon. Je kan hier helemaal tot rust komen. Het zwembad is een pluspunt vooral omdat het er behoorlijk warm kan zijn. De gastvrouw is erg vriendelijk en zij zorgt er dan ook voor dat je echt vakantie hebt. Ze brengt af en toe producten uit eigen tuin. Toen we weg gingen en vroegen of we onze lege flessen en verdere afval mochten laten staan zei ze "daar zorgen wij voor, dat is niet jullie zorg, jullie hebben vakantie". Top toch! Al met al veel lof voor pool-appartments.

Fantastische plek

Familie Van der Heijden, 31-7-2013

Wij hebben met onze 3 pubers ontzettend genoten van dit verblijf. Wij verbleven in de 2- en 3-persoons hotelkamers op BG. We kregen de beschikking over een eigen koelkast en waterkoker voor onze thee en koffie. Op ons eigen terrasje hadden we de gelegenheid om voor ons eigen ontbijt te zorgen. De gastvrouw (zeer goed in Duits) was ontzettend gastvrij en zorgde voor alle benodigdheden die nodig waren om vooruit te kunnen. De vrije ligging van het huis is schitterend. Een grote tuin, met zwembad en ligstoelen en verschillende eigen terrasjes voor de gasten. Vanuit de tuin vrij zicht op de omgeving. Heerlijk even tot rust komen daar voor iedereen, met onbeperkt internet de hele dag (voor onze pubers natuurlijk zeer belangrijk!). De ligging tov plitvice meren is gunstig. Wij hebben 2 nachten geboekt, was ideaal tussen 2 campings in. Je kunt rustig aankomen, volgende dag op je gemak naar de meren, 's avonds weer genieten van het zwembad en de tuin, en de volgende dag op je gemak verder!

prima adres voor een bezoek aan de meren

Petra Talens, 31-5-2010

2 nachten geslapen in het Pool Apartment in Grabovac. Het adres was wat moeilijk te vinden omdat in niet in Rakovica zelf ligt.De kamers zijn niet groot, maar smaakvol en doeltreffend ingericht. Uitgebreid ontbijt werd geserveerd in tuinhuisje. Jammer was dat er in de kamers geen c.v. was, wat met een buitentemp. van 12 gr. wel fijn zou zijn geweest. Ten opzichte van de meren lag dit hotelletje zeer gunstig. Zeker in de warmere maanden aan te bevelen.

heerlijke gezellige plek

Lex, 11-8-2009

Prima guesthouse om een aantal dagen rondom de prachtige Plitvice meren door te brengen.

Het appartement is zeer smaakvol ingericht, heeft een groot terras, er is een prachtige tuin met uitzicht over de heuvels.

De eigenaren zorgen voor een gezellige sfeer met een gezellige, spontaan georganiseerde barbeque en avonden bij het kampvuur.

De aanwezigheid van een zwembad is heerlijk omdat het behoorlijk warm kan worden in de zomer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pool Apartments Plitvice Lakes in Rakovica (Plitvice Lakes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pool Apartments Plitvice Lakes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pool Apartments Plitvice Lakes scoort een 8.69 uit 10 op basis van 7 reviews.