Reviews over Mrežnica

Luxe midden in natuur

Jeroen Scheublin,
    7-10-2014

Volledig ingericht, ruim en schoon houten huis midden in de natuur op een paar minute lopen van een rivier met watervallen.

Een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar die er alles aan doet om het verblijf aantrekkelijk te maken.

Op verzoek een begeleide kantocht langs diverse watervallen met een lunch op een houtvuur.

De maaltijd die de eigenaar aanbood voor ons te maken was erg goed en gezellig.

Verder kun je er goed wandelen, staan er mountain bikes om tochten te maken en is er een tafeltennistafel.

Het laatste stuk van de weg is onverhard en enigszins avontuurlijk, maar het is de reis zeker waard.