Hotel Prima

Kleine hotelsWeer vandaag23°3°

We hebben een aantal aanbieders voor Prima voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Prima in het Nederlands

De volgende keer slapen we hier weer

hanevrouw, 5-8-2013

Helaas maar 1 nachtje in dit hotel geslapen. Het hotel is mooi en licht ingericht, onze kamer (3 personen) was ruim zat en goed schoon. De eigenaren zijn super vriendelijk, helemaal tegen kinderen en willen graag een praatje maken ondanks dat ze maar weinig Engels praten. Een van de personeelsleden spreekt goed Engels. 's morgens een lekker ontbijt gehad, omeletmet kaas en rouwkost, vers brood, vers fruit en een yoghurtje.

Het hotel ligt vlak bij het oude en nieuwe centrum, is echt op loop afstand. Er is maar weinig parkeergelegenheid bij het hotel maar in de buurt kan er geparkeerd worden. In het hotel kan je niet eten maar er zijn veel restaurants in de buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prima in Prishtina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prima scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.