Prishtina

Reviews over Prishtina

Supermooi land!

Sofia,
    18-7-2016

Drie keer geweest en je merkt dat er elke keer iets nieuws is. Pristhina is een geweldige stad om uit te gaan. Als je wat verder kijkt kan je in Peja goed skieen en Prizren is gewoon supermooi met zijn mooie binnenstad en riviertjes en beekjes. Het land is Newborn en dat merk je, maar niks mis mee juist uitdagend en anders dan andere steden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Stad op glooiende heuvels

Marjan,
    11-2-2013

Ben er 2 keer geweest en beide keren heb ik me vermaakt. De stad ligt tegen de heuvels gebouwd en heeft een mooie omgeving. De prijzen zijn er over het algemeen laag, maar de grote shoppingmall is vrij prijzig.

Gereisd met partner in april 2004

heel moi land

sselmani,
    22-8-2012

Kosovo is heel moi land om te skien er zijn moi bergen en hotels waar kan men goed skien zoalls de plats Brezovica 45km van Prishtina, uitgaansleven is gezelig er zijn veel vinkels en restorants open tot laat uuren en kun je lekker pleskavica ejten qevapqiqi e heel veel andere dingen de omgeving is in alle kande zijn bergen en de staat is in midden de prijsen zijn niet echt duure ,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Stad met unieke sfeer

Hans,
    27-8-2010

Recentelijk ben ik 5 dagen in Pristina geweest de hoofdstak van Kosovo. Een stad om nooit te vergeten. Met stomheid geslagen heb ik deelgenomen aan het verkeer (auto). Iedereen komt je rechts/links voorbij. Rood licht: doen we niet aan. Idem richtingaanwijzers. En alles staat muurvast. De restaurants die we bezocht hebben waren allemaal prima. En de prijzen waren zeer laag. De stad verkeert in opbouw en heeft het moeilijk als voormalige provincie van Servië. De "Ramblas" van Pristina doet je direct denken aan de "Pantoffelparade" zoals die voorheen in Tirana was. Het is er gezellig en de terrassen zit bomvol. Alleen betaal je daar wél westerse prijzen. En dat afgezet tegen het dagloon van de gemiddelde werknemer in Kosovo (6-10 euro p/d) Ik vond het een geweldige tijd en een hele aparte ervaring.

Gereisd zakelijk in juni 2010
Prishtina scoort een 8,4 uit 10, op basis van 10 reviews