Reviews over accommodaties in Kosovo

De volgende keer slapen we hier weer

hanevrouw,
    5-8-2013

Helaas maar 1 nachtje in dit hotel geslapen. Het hotel is mooi en licht ingericht, onze kamer (3 personen) was ruim zat en goed schoon. De eigenaren zijn super vriendelijk, helemaal tegen kinderen en willen graag een praatje maken ondanks dat ze maar weinig Engels praten. Een van de personeelsleden spreekt goed Engels. 's morgens een lekker ontbijt gehad, omeletmet kaas en rouwkost, vers brood, vers fruit en een yoghurtje.

Het hotel ligt vlak bij het oude en nieuwe centrum, is echt op loop afstand. Er is maar weinig parkeergelegenheid bij het hotel maar in de buurt kan er geparkeerd worden. In het hotel kan je niet eten maar er zijn veel restaurants in de buurt.

afa

liggie,
    13-1-2013

het is er schoon het is er echt super