Cookiebeleid

Cookiebeleid

Deze website maakt gebruik van cookies. We gebruiken cookies om ons verkeer te analyseren en om de ervaring voor de gebruikers te verbeteren.

Cookies zijn kleine textbestanden die kunnen worden gebruikt door websites om de gebruikerservaring efficiënter te maken

De wet schrijft voor dat wij cookies mogen opslaan op uw apparaat wanneer deze strikt noodzakelijk zijn voor het bedrijven van deze website. Voor elk ander type cookie hebben wij uw toestemming nodig.

Deze website gebruikt verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door derde partijen die op onze website voorkomen.

Jouw toestemming heeft betrekking op de volgende website en de subpagina´s daarvan: (UA-123214976-1).

Statistieken

Statistiekcookies helpen website-eigenaars inzicht te verkrijgen in hoe de interactie tussen bezoekers en websites verloopt door het anoniem verzamelen en rapporteren van informatie.

• Naam: _ga
  • Provider: google-analytics.com
  • Doel: Wordt gebruikt om gebruikers van elkaar te onderscheiden. Ordinaal nummer gegenereerd door Google Analytics.
  • Verloopt: 2 jaar

• Naam: _gid
  • Verloopt: 24 uur

• Naam: _gat_UA-
  • Provider: google-analytics.com
  • Doel: Wordt gebruik om het aantal verzoeken te beperken.
  • Verloopt: 1 minuut

• Naam: GUID
  • Provider: jetscale.net
  • Doel: Wordt gebruikt om gebruikers van elkaar te onderscheiden. Willekeurige unieke karaktervolgorde.
  • Verloopt: 10 jaar.

• Naam: GUID_SESSION
  • Provider: jetscale.net
  • Doel: Wordt gebruikt om gebruikersessies van elkaar te onderscheiden. Willekeurige unieke karaktervolgorde.
  • Verloopt: 30 minuten.

• Naam: subIdTracking
  • Provider: savings-united.com
  • Doel:Unieke hash ID die unieke bezoekers vertegenwoordigt.
  • Verloopt: 20 jaar.

• Naam: RT
  • Provider: jetscale.net
  • Doel: Stel de laadtijdtracker in op true of false. Helpt het systeem met het identificeren van problemen met betrekking tot het correct functioneren van het platform.
  • Verloopt: 1 week

• Naam: cookie_eu_consented
  • Provider: Savings United
  • Doel: Markeert of de gebruiker de voorwaarden van het cookiebeleid heeft geaccepteerd (of niet).
  • Verloopt: 1 jaar