Kirgizië

Reviews over accommodaties in Kirgizië

Prima plek

Marja,
    23-8-2014

Bijzonder gastvrij ontvangen door André en Gulzhan, er werd ruimschoots de tijd genomen om ons te vertellen over de omgeving. Van hieruit zijn wij begonnen aan een bergtrekking en ook dat had André prima voor ons geregeld.

Gereisd met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

hernieuwd bezoek maan Umai

berta3,
    1-11-2012

Oktober 2012 was ik opnieuw in Kyryzstan en logeerde weer in Umai. Zag er uitstekend uit, tuin is mooi begroeid. Kamers waren goed onderhouden. Er is een conference room ( met aperatuur ) bijgekomen zodat groepen er ook kunnen vergaderen. Voor het diner wordt gebruik gemaakt van een nieuw restaurant aan Frunze street 577, Dragon's Den genaamd. Uitstekende maaltijden, Kyrgyz en Midden Europees. Eigenaar is een Brit, ook met Duits kan je er goed terecht. Mike, eigenaar, geeft goede informatie over wat te doen en waar heen te gaan in Bishkek en omgeving.

Gereisd alleenreizend in oktober 2012

Heel mooi, dichtbij Heilige Berg

Steenhoek,
    21-5-2010

Heel mooi, dichtbij Heilige Berg, met uitzicht op de 7000 toppers in het Zuiden.

Gereisd met partner in mei 1997

PRIMA HOTEL

Francis van Jette,
    15-5-2010

Dit is een prima hotel gelegen op ongeveer acht kilometer van het centrum van Bishkek. Heel grote en goed onderhouden kamers. Het eten is heel goed en gevarieerd. Niets om aan te merken.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een aanrader

leny oosterbaan,
    23-7-2009

Wij zijn de afgelopen jaren een aantal keren in Bishkek geweest en dit is echt de mooiste accommodatie. Bijzonder is dat men met natuurlijke materialen en kleuren een sfeervol geheel heeft weten te creeren. De kamers zijn zeer ruim, prachtig sanitair. Een klein minpuntje: nog niet alle kamers hebben airco. Je kunt ook lekker buiten zitten. Het hotel ligt midden in de stad, maar van de drukte merk je niets.

Gereisd met vrienden in juni 2009