KeniaKeniaWatamuVakantiehuizen WatamuVakantiehuis Jahazi House

Vakantiehuis Jahazi House

KeniaKeniaWatamu

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Jahazi House voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 1 review

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering
  • 10Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

1 Reviews over Jahazi House

• 10Stephanie.16-11-2011

Fantastische plek aan de Keniaanse kust

We zijn in november 2009 een aantal dagen in Jahazi House geweest. Wat een fantastisch huis. Het is een groot huis met een aantal grote kamers (met klamboe) en bijna alle kamers hebben een eigen badkamer. In de achtertuin ligt een zwembad en wanneer het donker begint te worden komen er apen tevoorschijn. Het huis wordt 's nachts bewaakt, wat een erg veilig gevoel geeft. De kok Kazungu is erg goed en kan (bijna) alles koken wat je wilt. Ook heb je de beschikking over een bootje (met kapitein) wat aan de steiger ligt. Deze steiger ligt direct vast aan de achtertuin en geeft een prachtig uitzicht over Mida Creek. Het strand ligt op 10 min. rijden. Het personeel stond ons bij aankomst op te wachten en waren ontzettend vriendelijk. De bedden werden elke dag opgemaakt en klaar gemaakt voor de dag/nacht. ('s avonds werd de klamboe dichtgedaan en airco zachtjes aangezet). We hebben een geweldige tijd gehad en waren blij verrast toen we het huis zagen. Echt een aanrader.

Vakantiehuis Jahazi House info

• WasmachineBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar

Veilig betalen met