Watamu

We hebben een aantal aanbieders voor Watamu voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Watamu voor je op een rij gezet:

Reviews over Watamu

Mooie plek met iets te opdringerige bevolking

Paul en Johanna
    17-10-2012

Watamu is een prachtig dorp, met een mooi strand waar je prima kunt snorkelen met laag water (ter hoogte van Temple point loop je dan zo naar het koraalrif ( wel uitkijken voor zeeegels). Enige nadeel is dat je op het strand en in de winkelstraat steeds wordt lastig gevallen door opdringerige mannen die je wat willen aansmeren. Op andere plaatsen in het dorp heb je daar bijna geen last van.

Gereisd Met partner in Sun Sep 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor paar nachtjes

yolanda
    14-8-2009

Wij hebben maar 1 nacht verbleven in Watamu, te kort (was niet meer tijd), maar ik denk dat je met 2 a 3 nachten alles in de omgeving hebt gezien. Wij zijn er speciaal heen gegaan omdat het naast Gede Ruins ligt, en wij dit wilde bezoeken (de moeite waard!). We troffen hier een super vriendelijke, hele goede freelance gids die nog wel wat werk kan gebruiken. Daarom beloofd hem via deze site aan te bevelen. Zijn engels is perfect, en hij weet super veel te vertellen over de cultuur en natuur van Kenia. Hij is zelf Masai en afkomstig uit Amboseli, en wil ook graag mensen begeleiden op safari door het voor hem zo bekende gebied. Hij heet Joseph Kunel. Had ons achteraf (wij waren al op safari geweest) wel heel leuk geleken, omdat hij je ook mee wil nemen naar de echte Masai dorpjes die je onderweg van Tsavo west naar Amboseli tegenkomt. Strand super in Watamu, bij eb naar eilandjes lopen

Gereisd Met partner in augustus 2009

We hebben gelogeerd in Ocean Sports

Ruud Ansems
    31-1-2006

We hebben gelogeerd in Ocean Sports. Dit was de eerste locatie hier. Zeer betaalbaar (handelen!) en rustig in oktober. Dit is de tijd van de korte regens en dat is ook zo. Er staat nog wind en de zee gaat kalmer worden. Novenber is dus de beste tijd om te gaan. Kerstmis wordt weer duurder en januari februari wordt erg heet. De duikschool bij Ocean Sport is zeer aan te bevelen, strak en zakelijk geregeld. Prachtige duiken. Ook de beste plek voor de grote vissen : black merlin, zwaardvissen enz. Al met al zeer aan te bevelen. Gaat in 2006 over naar een andere eigenaar maar deze beloofd het zo in stand te houden. Hemingways Resort ligt ernaast en is veel luxer en vele malen duurder. Je kunt er prima op je eigen houtje naar toe. Mail me evt. voor meer informatie. [email protected]

Gereisd Anders in januari 2006

Super gaaf en leuke mensen Er zijn veel dingen te doen in

ariette drent
    1-7-2005

Super gaaf en leuke mensen Er zijn veel dingen te doen in de omgeving. Ben naar het slangenpark geweest. Waar ze je ook maar alle info geven. Echt boeiend. Ook de gede ruines waren erg interessant. De vlindertuin was wel erg klein niet echt de moeite waard. En bij de mide creek geweest. Als je wil kan je ook nog mee 's nachts op zoek naar schildpadden in april.

Gereisd Anders in juli 2005
Watamu scoort een 8,9 uit 10, op basis van 22 reviews