KeniaKeniaVoiLodges VoiLodge Sarova Salt Lick Game Lodge

Lodge Sarova Salt Lick Game Lodge

KeniaKeniaVoi

We hebben een aantal aanbieders voor Lodge Sarova Salt Lick Game Lodge voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 16 reviews
+64/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 16 reviews

Lodge info

Meer lodge infoTonen op kaart

16 Reviews over Sarova Salt Lick Game Lodge

• 9Ann07-04-2018

Super!

Superaccomodatie ... alles was top, we hadden in onze kamer alleen geen warm water. Dit woog echter niet op tegen al het goede. Hier zou ik zo terugkomen.

• 8AJ02-01-2017

Schitterende lodge.

De locatie van de lodge is schitterend. De hele dag (en nacht) komen er allerlei dieren naar de waterplaats. Vooral olifanten. 's Nachts ook leeuwen rondom de lodge gezien. Overdag: waterbokken, olifanten, zebra's, buffels en diverse vogels. De nacht game-drive had voor ons geen toegevoegde waarde, we zagen met name de dieren die we overdag ook al hadden gezien. En lunch moet je naar de andere lodge toe, maar dat is niet echt een probleem. Zou wel een plus zijn, als dat ook in deze lodge was, want je zit hier echt schitterend. Kamers zijn prima.

• 10Jan02-10-2012

prachtig

Zeer mooie lodges in originele vorm. Zeer mooie kamers met prachtig uitzicht. Het wild wordt naar de site gelokt door water. De olifanten en buffels houden wel de gasten wakker met hun gebrul tijdens de nacht. Je moet er dus niet naartoe gaan voor een goede nachtrust. Toch een aanrader voor enkele nachten.

• 9anita schavemaker17-04-2011

Prachtige locatie, sprookjesachtige lodge

De lodge Sarova Salt Like Game Lodge in Voi is prachtig gelegen, midden in het natuurgebied. De wilde dieren "lopen" er letterlijk onder je slaapkamer door. Je kunt er ook heerlijk buitenzitten en genieten van de mooie natuur en dieren. Op weg er naar toe zagen we een groepje cheeta's. Onbeschrijflijk mooi. Anita Schavemaker

• 10Chantal29-03-2011

onbeschrijvelijk

Hier zijn geen woorden voor, schitterende plek die je nooit meer van je leven zult vergeten.GEWELDIG !!!

• 9cyril en esther07-02-2011

Absolute topper, net een eftelinghotel

Hotel op palen boven de savanne. De dieren lopen letterlijk onder je kamer door. De poel is savonds verlicht en biedt een mooi uitzicht op de olifanten, buffels en andere beesten die komen drinken. Vanuit de tunnel sta je ongeveer midden in de poel, ideaal voor foto's. Superrelaxte locatie, veel dieren, zeer goed en gevarieerd eten. Heerlijke plek om ook tussen de gamedrives tot rust te komen, 1 nacht is dan ook eigenlijk tekort.

Wildlife loopt letterlijk onder je hotel, wij hadden kuddes olifanten en 500 buffels snuivend onder ons slaapkamerraam. De kamers zijn ruim, goed verzorgd in een hele aparte ronde vorm.

• 10Albert30-10-2010

Ik ben er nog stil van........SUPER!!!!

Een super dag/nacht gehad in Salt lick. Meerdere lodge's bezocht maar nergens zo dichtbij de dieren. Hier zijn gewoon geen worden voor. GEWOON ALLES GOED. Tip: vraag bij de receptie om the night game drive.

• 10Bjorn13-10-2010

De BESTE safari lodge

Beste locatie om één nacht te slapen tussen de olifanten. Prachtig gelegen in Tsavo East

Geboekt vanuit Bamburi Beach, 200,- safari East en West en deze lodge dus. Tsavo East wel mooier park, meer rood zand ! prachtig. Deze huisjes op palen met hangbruggen ertussen. Kamer met uitzicht op alle soorten dieren. Prachtige tunnel vanuit de lobby naar midden van het veld, sta letterlijk in de kont van de olifanten te kijken ! Aan de lobby een drinkplaats, olifanten drinken 3 m tegenover je.

Pluspunten : - 300 olifanten op 1 plek, wat een dieren ! - Ligging en de omgeving - Verlichting in de avond! - Prachtig gebouw - Fijne douche en bed met klamboe - Drankjes niet duur, 2 euro voor 500 ml bier bijv. - Tunnel naar middenveld

Min : - Geen airco - Duur, per nacht iets van 130,- - Geen zwembad (of die nodig is, is 'n 2e) - 10.00 u al uitchecken. - Moet wel de kamer aan de goede zijde hebben.

Mooiste wat ik ooit gezien heb en we hebben al wat gezien, geloof me.

• 10m en m06-03-2010

onbeschrijfelijk mooi !

Hebben hier een overnachting gehad tijdens onze safari. Het is een geweldig gezicht als je aan komt rijden en al die kleine huisjes op palen ziet staan. Goede ontvangst en een heerlijk ronde kamer met geweldig uitzicht, er speelden apen onder ons raam en er kwam een kudde olifanten aanlopen, zo dichtbij ! Heerlijk douche waar je al het stof en de hitte van je af kunt wassen. Lekker gegeten, goed buffet en ontbijt. Heerlijk geslapen met het geluid van de wildernis om je heen. Ik ben hier ten huwelijk gevraagd dus voor ons is het een heel speciale plek. Niet twijfelen maar gaan, je krijgt er geen spijt van !

• 10chris11-02-2010

Mooier wordt het niet..

Bijna onwerkelijk mooi! Jammer genoeg waren wij ook moe geworden van de gamedrive dus hebben vooral heerlijk geslapen in het superlekkere bed. Veel dieren gezien maar alleen het landschap is de moeite al waard. Echte aanrader!

Lodge Sarova Salt Lick Game Lodge info

• VerzorgingVolpension