Géén boekingskosten

Hotel LTI Kaskazi Beach

KeniaKeniaUkunda (Mombasa-Zuid)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel LTI Kaskazi Beach voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 38 reviews

• Sportfaciliteiten

38 Reviews over LTI Kaskazi Beach

• 9Klasina07-11-2014

Ons tweede Thuis

Kaskazi beach hotel in Ukunda/Diani.
    Voor ons een tweede thuis. De service en gastvrijheid is geweldig. Het personeel zal alles voor je doen. Iedere dag heb je voldoende keus tijdens het ontbijt, lunch en diner. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Lakens worden bijna dagelijks gewisseld. Als je wilt, kun je de hele dag bezig zijn, het animatie team zorgt daar wel voor. 's Avonds zijn er shows, dansgroepen, disco. Kaskazi Beach Hotel: bij uitstek een zeer kindvriendelijk hotel. Volgend jaar zijn we er weer!!!

• 8Karin29-07-2013

Goed hotel!

Het Kaskazi Beach hotel is een net hotel. Zeer goed. Eten was prima. Elke avond wat anders. Vlees of vis van de bbq, pasta's, etc. Goed warm. Ontbijt ook goed met verse broodjes, toast, pannenkoekjes, alle soorten ei, warme croissants en warme gerechten. Service is geweldig in dit hotel. Wat zijn de mensen vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk zwembad. Minpunt vond ik dat je niet echt het strand op kom om te zwemmen. Veel zeewier en je wordt veel lastig gevallen door verkopers op het strand. Na 5min. lopen kom je bij de mooiere stranden. Het animatie team is heel goed. De hele dag door zijn er activiteiten voor jong en oud. Al met al genoten van een top vakantie in het Kaskazi Beach hotel!!

• 9Rudi Pusemann11-10-2012

Zeer geslaagd

Na een week safari, uitrusten in kaskazi. Zeer rustig en leuk hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Animatie was ook leuk, elke avond een andere show. Eten was zeer gevarieerd en goed. Ontbijt was ook uitgebreid. Kamers waren zeer netjes en schoon. Interieur had een nieuw verfje gehad. Elke dag schone handdoeken en om de andere dag schoon beddegoed. Altijd voldoende water op de kamer. Aan het zwembad werd een bedje voor je klaar gezet daar waar jij aanwijst en kon je elke dag een handoek halen en omruilen als deze nat was. Zwembad wordt een paar keer per dag schoon gemaakt (bladeren er uit halen). Een minpunt: Voor ouderen of iemand die slecht ter been is is het aan te raden dit van te voren aan te geven. Het hotel heeft namelijk geen lift en naar het zwembad is ook een en al trappen lopen. Kort om: zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar.

• 8R van As10-10-2012

Tot rust komen

Na een week safari een week in Kaskazi uitgerust. Uitzicht vanuit het hotel en tuin er omheen is prachtig. Bedreigde colobus-apen lopen door de tuin. Direct buiten de hotelpoort is geen barst te doen en word je direct lastig gevallen door lokale "winkeliers". Service (bediening) in het hotel is zeer goed. Ook als all-inclusive-gast werden de glazen vol gehouden. Ontbijt was heerlijk (oa omelet en flensjes) en bij de lunch en diner is er altijd wel iets bij wat je lekker vind. Zwembad heeft handoekenservice er zijn ruim voldoende ligstoelen. Vroeg reserveren van stoelen is dus niet nodig. Kamers zijn simpel maar wel ruim. Onze kamer had pas een nieuwe laagje verf gehad. Interieur badkamer was verouderd maar wel schoon. Iedere dag schone handdoeken en bij ons werd halverwege de week het beddegoed verschoond. Minibar op de kamer kan op verzoek gevuld worden (frisdrank 150ks=1,50euro). Om de flesjes echter open te maken moesten we iemand uit het restaurant via de telefoon oproepen...

• 9rob_5107-10-2012

Prima hotel

Mooi opgezet tropisch all-inclusive hotel direct aan het strand. Goede algemene indruk. Op 5 minuten lopen een klein shopping centrum en supermarkt. Hotelpersoneel is erg! vriendelijk en behulpzaam. Eten was goed, hoewel het laagseizoen was de keuze iets beperkter was maar nog steeds ruim voldoende. Kamers en bedden zijn goed en schoon en worden dagelijks schoon gemaakt, dagelijks nieuwe handdoeken, lakens. Leuke animatie, leuke beach bar. Aan te bevelen hotel!

• 9Kris De Wilde04-08-2012

Prachtig hotel om een reis af te sluiten

Een zeer vriendelijke ontvangst. De kamers zijn zeer proper. De badkamers zijn ook in orde. Het enigste nadeel dat ik aan de badkamer ondervond was dat het water nooit echt heet werd. Dus voor een ligbad niet echt geschikt. Het uitzicht vanuit de kamer op zee was best wel leuk. Het personeel is soms wel een beetje overdreven vriendelijk. De volle prijs voor de kamers is wel een beetje hoog maar er kan blijkbaar wel onderhandeld worden. Je kan van een menukaart eten bestellen maar het buffet is echt wel de moeite waard. Elke maaltijd veranderen de gerechten, en elke keer besef je dat je weer een beetje teveel gegeten hebt. In tegenstelling tot de rest van het land krijg je hier wel een degelijk gezette kop koffie. Er is een animatie voorzien. En elke avond hebben ze een uurtje themaoptreden ao een ABBA medley

• 10marion21-02-2012

Wakacje moich marzen!!!

Wakacje, o ktorych marzylam spelnily sie w 100% Hotel super,obsloga super, animatorzy: Rita-Tita i Anita plus Amina-witamina, Fauzija, michael, ahmed i cala reszta-nigdy Was nie zapomne i nigdy nie dam zlego slowa powiedziec!!!

• 9Lot06-01-2012

Heerlijke vakantie gehad!!

Wij zijn 8 dagen geweest met onze zoon van bijna 4. Het complex is prachtig, de apen slingeren inderdaad door de bomen aan het zwembad en lopen over het terras. Prachtig. Kokosnoten worden uit de boom voor je gehaald. Heerlijk! De kamers zijn echt verouderd en met name de badkamer. Maar ach, het blijft Afrika en het is verder niet heel hinderlijk. Wat wel een issue is, we hebben 2 kamers gezien en op beide kamers (ga er even vanuit dat het dus in de meeste is) was maar 1 haakje voor een klamboe. Jammer als er dan meerdere bedden opstaan. We hebben dus de airco aangehad en we hebben geen mug gezien. Heerlijk eten, erg leuk animatieteam (leuk voor de kids!) en heel vriendelijk, behulpvaardig personeel. Strand zijn we niet geweest want bij dit hotel is het verre van een wit bountystrand... Excursies waren prima. Als je boekt bij de reisleiding betaal je het dubbele. 2 daagse safari naar Tsavo East echt een aanrader! Kortom een topvakantie!!

• 8Erik van Teylingen24-12-2011

Prima hotel

Ket Kaskazi hotel is een prima hotel met uitstekend eten. Het hotel is in 1983 opgeleverd en de kamers zijn inderdaad wat verouderd. Het strand ditect voor het hotel, ligt vol met rotsen van koraal en de zee is hier dan ook niet geschikt om te zwemmen. Loop je echter 10 minuten verder dan heb je een prima wit zandstrand. Voor de rest een lekkere relaxte vakantie gehad.

• 9Een gelukkig stel net uit Kenia!!23-09-2011

Prachtig en gezellig hotel

Een goed hotel. Het eten is goed en warm, personeel werkt hard en is heel vriendelijk. Een echte aanrader. De excursies worden geregeld via een nederlandssprekende reisleiding is dit doen ze heel goed. Elke dag worden de kamers schoon gemaakt en nieuwe lakens/handdoeken. De kamer is wel wat verouderd maar schoon. De animatie is ook heel goed. Al met al een top hotel om een hele fijne vakantie te beleven.

Hotel LTI Kaskazi Beach info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)